Fa En جمعه 10 فروردین 1403 ساعت 14 و 49 دقیقه

حمایت از بیماران مبتلا به سرطان

حمایت از بیماران مبتلا به سرطان |‌درمان سرطان | کمک به سرطانی ها

حمایت از بیماران مبتلا به سرطان | درمان سرطان |‌کمک به سرطانی ها |ما در موسسه خیریه تلاش می کنیم که هیچ بیمار مبتلا به سرطان نباید تنها به دلیل مشکلات مالی دست از مبارزه با بیماری سرطان بردارد و تسلیم بیماری سرطان گردد. با حمایت از این بیماران در بهبود آنها قدمی بر می داریم.

دوشنبه 13 خرداد 1398 ساعت 15:11

در بین بیماری هایی که درمان های مشکلی دارند، سرطان مهلک ترین و مشکل ترین این بیماری ها محسوب می شود. به عبارتی دیگر بیماری سرطان یکی از بزرگترین معضلات پیش روی جامعه بشری به ویژه جوامع در حال رشد است که با توجه به هزینه های بالای درمان و ناتوانی بیماران از فعالیت های اقتصادی و اجتماعی، مبتلایان به این بیماری، نیازمند کمک های دولت و تشکل های مردمی و خیرین هستند. لذا از این رو، خیریه ها و انجمن هایی با هدف تامین هزینه های درمانی این بیماران تشکیل شده اند که میتوان گفت به نوعی در زمان حاضر تنها امید بیماران سرطانی است.

 

برخی از این تشکل ها علاوه بر ارائه ی رایگان خدمات درمانی، افراد فقیر و نیازمند را از دیگر خدمات مانند تامین هزینه های ایاب و ذهاب و اقامت در شهر و ارزاق عمومی بهره مند می کنند.دانستن این نکته خالی از لطف نیست که تمامی هزینه هایی که انجمن حمایت از بیماران سرطانی می پردازد از محل کمک های مردمی و خیرین تامین می شود که در مناسبت های مختلف و ایام سال توسط مسئولین این حوزه جمع آوری شده و در اختیار نیازمندان قرار می گیرد.

 

با هر تشخیص بیماری سرطان، یک تجربه منحصر به فرد آغاز می شود و مسیر درمانی بیماران مبتلا به سرطان برای هر فرد مبتلا، یک سفر ویژه می باشد. بعضی اوقات افراد به تنهایی این مسیر را پشت سر می گذارند. اگر شما به سرطان مبتلا هستید یا فردی که به او علاقمند هستید به بیماری سرطان مبتلا است، متخصصان توصیه می نمایند که به یک گروه حمایتی مراجعه نمایید و از کمک های آن‌ها برای طی این مسیر پر پیچ و خم استفاده کنید.

 

پژوهش هایی که در زمینه ابتلا به بیماری سرطان و کیفیت زندگی و حمایت اجتماعی از آن‌ها انجام گرفته است، نشان می دهد که حمایت اجتماعی ، بر جسم ، روان و عملکرد فرد مبتلا به سرطان تاثیر مثبتی دارد. یعنی شخصی که به این بیماری مبتلا است برای سازگاری و پشت سر گذاشتن مسیر درمان خود، نیاز به حمایت از طرف سیستم بهداشت و درمان، خانواده و اطرافیان خود دارد.

 

حمایت اجتماعی به طور معمول از طرف خانواده و دوستان به شخص مبتلا به سرطان ارائه می شود. حمایت اجتماعی افراد حاضر در جامعه نیز یک عامل مهم برای تاثیر بر کیفیت زندگی بیماران سرطانی می باشد. به طوری که حمایت اجتماعی از بیماران مبتلا به سرطان باعث می شود بیمار بتواند با روند درمان خود بهتر سازگار شده در نهایت به نتیجه مطلوب دست یابند.

 

حمایت اجتماعی از بیماران مبتلا به سرطان

 

یافته ها تحقیقاتی که در ایران انجام گرفته است، نشان می دهند که سطح حمایت اجتماعی از بیماران مبتلا به سرطان پایین می باشد. هم‌چنین بر اساس نتایج این پژوهش افراد بیوه و مطلقه و همچنین مردانی که سطح تحصیلات پایینی داشته اند از کمترین میزان حمایت اجتماعی در هنگام مواجهه با بیماری سرطان برخوردار بودند.

 

این مساله نشان می دهد که بیماران مبتلا به سرطان نیاز به حمایت اجتماعی بیشتری توسط دیگر افراد و انجمن ها دارند. همچنین پژوهش ها بیان می کنند که مبتلایان به بیماری سرطان با وجود شرایط سخت جسمانی ، با حمایت اجتماعی می توانند بیشتر در برابر بیماری مقاومت نشان داده و در واقع میزان تاب آوری یعنی توانایی سازگاری و کنار آمدن با بیماری سرطان با حمایت اجتماعی از افراد مبتلا به سرطان افزایش پیدا می نماید.

 

گروه های حمایت از بیماران مبتلا به سرطان

 

در میان گروه حمایتی قرار گرفتن باعث می شود که فرد مبتلا به سرطان ، حس راحتی و قدرت پیدا کند. گروه های حمایتی مراکزی هستند که بیماران مبتلا به سرطان در آنجا می توانند از احساسات و تجربیات خود با دیگران صحبت نمایند. افرادی در این مراکز حمایتی وجود دارند که خودشان درگیر بیماری مشابه بوده و با موفقیت توانسته اند مسیر درمان را پشت سر گذارند.

 

همچنین در این مراکز افراد مبتلا به سرطان، با دیگر افرادی که همزمان با آن ها در طی مسیر درمان هستند و با چالش های مشابهی روبرو هستند برخورد می کنند و اینگونه در می یابند که در این مسیر تنها نیستند. هدف گروه های حمایت از بیماران مبتلا به سرطان ، به طور کلی کمک به افراد است که با ارتباط با دیگران و یادگیری نحوه و مراحل درمانی خود، در مواجهه با چالش های پیش رو از پیش آمادگی داشته و بتوانند از لحاظ روحی خود را آماده چالش ها نمایند.

 

در گروه های حمایتی، اعضای گروه آنچه را که برای آنها مفید بوده است را به اشتراک می گذارند، و اغلب در مورد نقاط عطف مسیر سفر درمانی خود که شروع ، تکمیل درمان و سایر موارد مربوط به بیماری و بهبودی آن ها بوده است سخن می گویند. متخصصین اعتقاد دارند که گروه های حمایتی می توانند از جهات مختلفی موثر باشند. ملاقات و صحبت با افراد دیگری که در زندگی با چالش سرطان روبرو شده اند، می تواند باعث ایجاد یک اجتماع یا گروهی با تجربیات مشترک شود که تعامل با افراد در این گروه، به رفع استرس افراد کمک کرده و آنها را از حالت ایزوله ای که برخی در مواجهه با این بیماری ها در آن قرار می گیرند خارج می سازد.

 

موسسه حمایت ار بیماران ابتلا به سرطان

 

حمایت اجتماعی از بیماران مبتلا به سرطان

 

وقتی افراد در این جمع های دوستانه شرکت می کنند و داستان های خود را تعریف می نمایند و به داستان های دیگر افراد گوش می دهند، به مرور متوجه می شوند که واکنش ها یا سوالات آنها بسیار طبیعی است. آنها همچنین ممکن است دیدگاه جدیدی را بشنوند که به گسترش افکارشان کمک نماید. در این گروه ها افراد شرکت کننده نکات عملی بسیاری را برای مدیریت چالش های روزانه خود می آموزند و این نکات را با دیگران مبادله می نمایند.

 

ارائه پشتیبانی به افراد مبتلا به سرطان بسیار مهم است. ارتباط با دیگران در یک گروه می تواند به افراد مبتلا به سرطان کمک کند تا با مهارت های خود ارتباط برقرار نمایند و حس همدلی ، شفقت را احساس نمایند. در اثر انتقال این حس، افرادی که در گروه های حمایتی قرار دارند اغلب می تواند حس کارآمدی و اثر بخشی خود را احساس نمایند، در طی ابتلا به بیماری سرطان، به طور معمول این حس از افراد گرفته می شود.

 

با توجه به اینکه در جامعه ما، میزان شیوع بیماری سرطان رو به افزایش است، لازم است که هر فردی اطلاعاتی در مورد این بیماری داشته باشد و در نوع خود بتواند از بیماران مبتلا به سرطان حمایت نماید. هر چه آگاهی در مورد این بیماری و البته اثرات آن بر روح و جسم افراد بیشتر باشد، متقابلا افراد بهتر می توانند با بیماران مبتلا به سرطان ارتباط داشته و از آن ها حمایت های لازم را بنمایند. باید ابتدا بیماری سرطان و عوارض آن شناخته شود، سپس حساسیت هایی که افراد مبتلا به سرطان در برخورد با دیگر افراد دارند به جامعه اطلاع داده شود.

 

انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان چیست؟

 

اغلب انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان ، سازمان‌هایی غیر انتفاعی هستند که با در طی سال ها تجربه، بالاترین کیفیت آموزش های مرتبط با بیماری سرطان،و بهترین پشتیبانی عاطفی و اجتماعی را برای افراد مبتلا به سرطان فراهم می آورند. به طور کلی می توان گفت هدف انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان، افزایش کیفیت زندگی بیماران و توانایی ماندن در دوره درمان و در نهایت جلب رضایت بیمار مبتلا به سرطان می باشد.

 

 انجمن حمایت از افراد مبتلا به سرطان ، در واقع به افراد مبتلا به سرطان کمک می نماید تا در ارتباط با جامعه حمایت بیشتری را دریافت نمایند. افرادی که به بیماری سرطان مبتلا شده اند اغلب احساس اضطراب، غم یا عصبانیت دارند. که البته در شرایطی که قرار دارند این واکنش های طبیعی محسوب می شود. در این حالت بیماران مبتلا به سرطان حس می کنند نیاز به حمایت دارند، باید بگوییم که در طی مسیر خود در این دوران نیاز نیست تنها باشید.

 

انجمن حمایت از افراد مبتلا به سرطان، به افراد مبتلا به سرطان کمک می کند تا به گروه های پشتیبانی، منابع مفید، مشاوره و دیگر موارد مورد نیاز متصل شوید و بتوانید از کمک های آنها بهره ببرید.انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان، متعهد می شوند که کمک های مالی شما را به نحو احسن مدیریت کنند تا بهترین نتیجه از کمک مالی شما حاصل گردد. این انجمن ها ضمانت می نمایند که کمک های شما به موثرترین روش برای حمایت از افراد مبتلا به سرطان استفاده خواهد شد.

 

در واقع این انجمن تحت عنوان سازمانى شناخته می شود که از انگیزه والاى خدمت به همنوع سرچشمه گرفته و تمامی سال های خدمت رسانی خود کوشیده است تا به همراه نیکوکاران، کارکنان و داوطلبان خود، در مسیر تحقق اهداف بشر دوستانه گامی موثر بردارد و همواره اولویتش ارزش‌هاى انسانی باشد. ما در انجمن آموختیم که در زمان اخذ تصمیم‌ها، همه جوانب را در نظر بگیریم. آموخته‌ایم که ‏در روزهای سخت و بحرانی همه انسان‌ها به یک اندازه عزیزند و مى‌بایست به آنها ‏توجه کنیم.‏

 

 امروز هم که تمام جهان و از جمله کشور ما با یک بحران عمومی سلامتی به دلیل شیوع ویروس کرونا ‏روبرو شده است، ما نیز در انجمن ‏خود را مسئول می‌دانیم که مانند همیشه، در تصمیم‌گیری‌های روزهای سخت به مصلحت همه فکر کنیم. کودکانمان، کارکنان، ‏نیکوکاران و اعضای خانواده بزرگ ‏انجمن و صد البته همه آحاد جامعه.

 

به همین منظور بر آن شدیم تا با تکیه بر تجارب و اطلاعات، اقداماتی را در زمینه فراهم ساختن شرایطی به منظور کاهش حضور و رفت‌ و‌ آمد بیماران و خانواده‌های ایشان در دفاتر مددکاری، ارائه خدمات روان‌شناسی به منظور کاهش استرس، آموزش روش‌های مراقبتی و پیشگیرانه به جامعه، کاهش حضور پرسنل مؤسسه با انجام فعالیت‌های دورکاری انجام داده‌ایم.

 

خیریه محمد حسین رضوی

 

در واقع خیریه محمد حسین رضوی، را می توان انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان دانست. محمدحسین رضوی، پسر جوانی بود که به دلیل ابتلا به بیماری سرطان از بین خانواده و دوستان خود رفته اما خانواده او، نگذاشتند راه او با مرگش به اتمام برسد و در روزی که تولد محمدحسین بود و خود او دیگر در میان ما حضور نداشت ، اقدام به جمع آوری مبالغی جهت آزادسازی زندانیان نمودند. در ادامه راه، این خیریه سمت و سو خود را به سمت تامین هزینه های درمان و حمایت از جوانان شانزده تا سی ساله مبتلا به سرطان تغییر داد.

 

و درسیزدهمین روز اردیبهشت ماه سال نود و پنج مجوز خود را برای فعالیت در این زمینه اخذ نمود. سرکار خانم نسترن رضوی ، خواهر زنده یاد سید محمدحسین رضوی این موسسه را به یاد برادرش به منظور یاری به جوانان مبتلا به سرطان در سنین 16 تا30 سال تاسیس نمود. مجوز این موسسه به عنوان سازمانی مردم نهاد با موضوع خیریه و نیکوکاری صادر شده است.

 

در ابتدا خیریه محمد حسین رضوی ، به شکل خیریه بیمارستانی بود و در بیمارستان فیروزگر که محمدحسین نیز در این بیمارستان از میان ما رفته بود آغاز به کار کرد و سپس با حمایت از جوانان بیشتر، در سال نود و شش، موسسه محمدحسین در محل سرای بوعلی به ادامه کار پرداخت و زمینه های فعالیت خود را ، از تامین هزینه دارو و درمان بیماران گسترده تر نموده و شروع به فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و هنری نمود. تا به این طریق بتواند روحیه جوانان را تقویت نموده و به آن‌ها در طی مسیر سفر خود به سمت بهبودی کمک بیشتری نماید.

 

این خیریه در نظر دارد که با پرورش استعدادها و حمایت از فرزندان موسسه خیریه محمد حسین، از افرادی که نیاز به حمایت دارند، اشخاصی بسازد که دیگران را نیز در مسیر زندگی حمایت کرده و برای خود و دوستانشان و البته خانواده خود افرادی ارزشمندتر باشند.

 

موسسه خیریه| حمایت از جوانان مبتلا به سرطان

 

موسسه خیریه محمدحسین رضوی

 

در حال حاضر، موسسه خیریه محمدحسین رضوی در سرای محله ولی عصر به فعالیت مشغول می باشد و کلاس های آوا درمانی، هنر درمانی را جهت ارتقای کیفیت زندگی حمایت جویان خود برگزار می نماید ، در کنار این کلاس ها ، خاطرات جوانان را نیز منتشر نموده و سعی دارد تا فعالیت های فرهنگی هنتری و اجتماعی دیگر را نیز انجام داده تا بتوانند به بیشترین و بهترین نحو ممکن به جوانان حمایت جو کمک کند.

 

از جمله فعالیت های موسسه خیریه محمدحسین رضوی ، می توان به نشر کتاب حامی ، به قلم سرکار خانم منصوره میرفتاح اشاره کرد که این کتاب به کوشش سرکار خانم نسترن رضوی منتشر گردیده است. کتاب حامی در مورد خاطرات جوانان شانزده تا سی ساله مبتلا به بیماری سرطان است که این جوانان از حمایت جوهای موسسه خیریه محمد حسین بوده اند.

 

در طی مراسمی در آخرین روزهای مردادماه سال نود و هشت ، مراسمی رونمایی از این کتاب برگزار گردید. و در طی یک روز تمام نسخه های منتشر شده کتاب حامی به فروش رفت و کتاب حامی ، خود یک حامی بزرگ برای تامین هزینه های دارویی فرزندان این موسسه شد. همچنین موسسه خیریه محمدحسین رضوی،اقدام به به برگزاری گالری هنری به نفع جوانان مبتلا به سرطان نموده است.

 

هیأت مدیره خیریه محمدحسین رضوی

 

مدیر عامل و رئیس هیأت مدیره خیریه محمدحسین رضوی، سرکار خانم سیده نسترن رضوی هستند که خواهر زنده یاد محمدحسین رضوی نیز می باشند، ایشان دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته حقوق بین الملل هستند.

 

جناب آقای دکتر سید محسن رضوی، از اعضای اصلی هیأت مدیره این موسسه می باشند که ایشان متخصص خون و سرطان هستند و رئیس بخش آنکولوژی بیمارستان فیروزگر نیز هستند. جناب آقای دکتر بابک سلیمی نیز در سمت عضو هیات امنا با این موسسه همکاری دارند. ایشان نیز آنکولوژیست می باشند و در بیمارستان مسیح دانشوری مشغول به فعالیت هستند.

 

آقای دکتر عباس حاجی فتحعلی، که از اعضای اصلی هیات مدیره هستند، فوق تخصص انکولوژی دارند و رئیس بخش پیوند مغز استخوان بیمارستان طالقانی می باشند. سرکار خانم فهیمه فرج اللهی با کارشناسی حسابداری به عنوان عضو اصلی هیات مدیره و خزانه دار در این موسسه مشغول به فعالیت هستند.خانم شادزی گلچین نیز عضو هیأت امنا می باشند و خانم اشرف السادات سودمند حقیقی، از اعضای اصلی هیأت مدیره هستند و ایشان نائب رئیس هیات مدیره نیز می باشند.

 

حامیان مالی و معنوی موسسه خیریه سید محمدحسین رضوی

 

بسیاری از افراد و سازمان ها به حمایت های مالی و معنوی خیریه ها و انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان، می پردازند تا به این طریق سهم خود در فعالیت های خیریه را به انجام برسانند. از جمله حامیان موسسه خیریه محمدحسین ، شرکت آیس پک ، سازمان مدیریت محله ، باشگاه پاد، شرکت قریشی ، شرکت یگانه سام طب پارسیان، فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران، شرکت رایزن می باشند.

 

مزایای استفاده از خدمات موسسه خیریه محمدحسین رضوی

 

شما با خرید تاج گل خیریه و استند تسلیت خیریه می‌توانید از مزایای ذیل بهره‌مند شوید:

 

  • صرفه‌جویی در وقت
  • کمک به نیازمندان
  • کمک به بیماران خاص
  • شریک شدن در قسمتی از این کار خیر
  • حمل‌ونقل سریع و آسان
  • سربلندی شما در میان بازماندگان
  • سفارش‌های آنلاین
  • جلوگیری از اسراف
  • دوری از چشم و هم‌چشمی
  • شاد کردن دل بیماران
  • هزینه کمتر
  • کیفیت بالای تاج گل خیریه و استندهای تسلیت خیریه
  • نصب و تحویل تاج گل‌ها و استند تسلیت کاملاً رایگان

 

سفارش استند تسلیت خیریه و تاج گل خیریه از موسسه خیریه محمدحسین رضوی تمامی موارد بالا را شامل می‌شود.

شما در کوتاه‌ترین زمان علاوه بر تحویل یک کار با کیفیت، کمک به خیریه سرطان ( بیماران سرطانی) می‌کنید. با مطلع کردن دوستان و دیگر نزدیکان خود باعث می‌شوید موسسه خیریه برای بیماران مبتلا به سرطان و نیازمندان دیگر ازنظر مالی حمایت شود.همان‌طور که می‌دانید تاج گل‌های طبیعی بعد از ساعتی پژمرده شده و باید وقت و هزینه بالایی برای آن صرف کنید.

 

با سفارش آنلاین تاج گل و استند تسلیت از موسسه خیریه محمدحسین رضوی علاوه بر اینکه شما به موسسه کمک می‌کنید، موسسه خیریه نیز تمامی خدمات بالا را به شما ارائه می‌دهد.از همه شما که در هر شرایطی اعم از بحران، ثبات، جنگ، صلح و تحریم همراه بیماران مبتلا به سرطان هستید قدردانی و در برابر مهرتان اداى احترام می کنم. آرزو داریم سال ١٣٩٩ براى همه هموطنان سالى سرشار از سلامتى و آرامش باشد. به امید آنکه با همدلی تمامی ارکان جامعه کشورمان و همه جهان این روزهاى سخت را پشت سر بگذارد.

تعداد بازدید : 24229

نظرات

علی حیدری

3 سال و 8 ماه و 28 روز پیش

س من سرطان پروسات دارم کمک مالی کنیدتوان مالی ندارم

عسل تاریخی

3 سال و 2 ماه و 18 روز پیش

پدرم سرطان ریه دارد نیاز مالی دارم چه کنمخواهش میکنم کمک کنید

مسعود قاییدرحمت

2 سال و 8 ماه و 6 روز پیش

خانمم سرطان معده داره!مادرش و تمام نزدیکاش از همین بیماری فوت کردن!حتی می ترسه بیا دکتر میگه باید فراموشش کنم!لطفا راهنمایی کنید

نرگس عظیمی

3 سال و 4 ماه و 21 روز پیش

باسلام من پیگمنتر هستم ارایش دائم صورت دارای مدرک فنی وحرفه ای ومدرک بین المللی باکمال میل برای بانوانی که در اثرشیمی درمانی یابیماری موی ابروی خودشون رو ازدست دادن خدمات کاملا رایگان انجام میدم 0939207425

نرگس عظیمی

3 سال و 4 ماه و 21 روز پیش

باسلام من پیگمنتر هستم ارایش دائم صورت دارای مدرک فنی وحرفه ای ومدرک بین المللی باکمال میل برای بانوانی که در اثرشیمی درمانی یابیماری موی ابروی خودشون رو ازدست دادن خدمات کاملا رایگان انجام میدم 0939207425

رضاانتظامی دادگر

3 سال و 2 ماه و 18 روز پیش

سلام 40سالمه سرپرست 5نفرهستم 2بارعمل کردم العان 33جلسه رادیو تراپی نوشته 12جلسه رفتم 4ملیون دادم ولی دیروز که رفتم گفتند تا 6ملیون دیگر ندی درمانت متوقف میشه دوروزه نکردن دیگه بخدا ندارم بدم شما یه راهی پیش پام بدارید برای خرج خونه هم موندم

مهرناز خلیلی

3 سال و 2 ماه و 15 روز پیش

پدر من سرطان داره و مثانشو دراوردن و بشدت به کمک نیاز داریم واقعا موندیم از کی کمک بگیریم واقعا شرایط زندگیمون سخت هست ممنون میشم راهنمایم کنید از کجا میتونم کمک بگیرم

اکرم حسنی

2 سال و 10 ماه و 19 روز پیش

باسلام من یک سالی است که سرطان تیروئید دارم شوهرم کارگری ساده است که پول کارگری اش کفاف هزینه های زندگی اجاره خانه ودرمانم رانمی دهد ما۳۵میلیون قرض داریم ولی توان پرداختش رانداریم ازشماخواهش میکنم کمک کنید تا بتونیم قرضهایمان را بدهیم بخدازندگیم داره نابود میشه حتی توان خریدن غذابرای دخترهایم رانداریم 09139839748

رضا َسیف

1 سال و 9 ماه و 18 روز پیش

باسلام کسی بیماری سرطان روده اگر دارد کلیه مدارک خود را در یک فایل به واتساپ 09178023238 ارسال بکنه. در صورت مشاهده و تشخیص و شرایط بیمار به کمک و نیاز مالی شدید در خرج درمان یا اگر سرپرست خانواده باشه خرج ماهیانه و بسته کمکی و حمایتی دریغ نمیکنیم. ترجیحا نزدیک به استان فارس باشه چون برای بازدید و شرایط بیمار از نزدیک. خداوند ک همه شماها رو شفا بده

رضا َسیف

1 سال و 9 ماه و 18 روز پیش

باسلام کسی بیماری سرطان روده اگر دارد کلیه مدارک خود را در یک فایل به واتساپ 09178023238 ارسال بکنه. در صورت مشاهده و تشخیص و شرایط بیمار به کمک و نیاز مالی شدید در خرج درمان یا اگر سرپرست خانواده باشه خرج ماهیانه و بسته کمکی و حمایتی دریغ نمیکنیم. ترجیحا نزدیک به استان فارس باشه چون برای بازدید و شرایط بیمار از نزدیک. خداوند ک همه شماها رو شفا بده

مهرناز خلیلی

3 سال و 2 ماه و 15 روز پیش

پدر من سرطان داره و مثانشو دراوردن و بشدت به کمک نیاز داریم واقعا موندیم از کی کمک بگیریم واقعا شرایط زندگیمون سخت هست ممنون میشم راهنمایم کنید از کجا میتونم کمک بگیرم

زهرا حیدری

3 سال و 2 ماه و 13 روز پیش

خواهرم و شوهرش هر دو بیمار سرطانی هستن و احتیاج به کمک دارن برای عمل لطفا کمک کنید

آسمان آبی

3 سال و 0 ماه و 24 روز پیش

سلام خدمت کادر انجمن محمود حسین رضوی خواهر و شوهر خواهرم هر دوشون بیماری سرطان دارند وضعیت مالی مناسبی ندارند و بچه ی کوچکی هم دارند طوری که خواهرم بخاطر هزینه ی درمانی به کنترل نمی رفت و سرطان زد به دیگر نقاط بدنش. و باعث شکستگی پاشون شد.لطفا کمک کنید.

زهرا حیدری

3 سال و 2 ماه و 13 روز پیش

خواهرم و شوهرش هر دو بیمار سرطانی هستن و احتیاج به کمک دارن برای عمل لطفا کمک کنید.شوهر خواهرم الان ۶ روز هست بی هوشه غده های که تو شکمش هست بزرگ شده و ریه هاش آب آورده گفتن باید عمل کنیم و شینی درمانی انجام بدن ولی به دلیل بی پولی هنوز دکترها عمل رو انجام ندادن بچه هاش شب و روزتون فقط شده گریه هم به خاطر مادر هم پدر لطف کمک کنید شرایط خیلی سختی دارن ممنون میشم اجرتون با خدا

زهرا حیدری

3 سال و 2 ماه و 13 روز پیش

خواهرم و شوهرش هر دو بیمار سرطانی هستن و احتیاج به کمک دارن برای عمل لطفا کمک کنید.شوهر خواهرم الان ۶ روز هست بی هوشه غده های که تو شکمش هست بزرگ شده و ریه هاش آب آورده گفتن باید عمل کنیم و شینی درمانی انجام بدن ولی به دلیل بی پولی هنوز دکترها عمل رو انجام ندادن بچه هاش شب و روزتون فقط شده گریه هم به خاطر مادر هم پدر لطف کمک کنید شرایط خیلی سختی دارن ممنون میشم اجرتون با خدا

مهناز شيخعلي

3 سال و 2 ماه و 10 روز پیش

سلام من پگمنتر هستم و كار تتوي بدن وصورت انجام مي دهم براي عزيزاني كه بعد از شيمي درماني موهاي ابرو وچشم خود را از دست داده اند ، اين خدمات را به صورت رايگان انجام ميدهم

نسرین فروغی آذر

3 سال و 2 ماه و 4 روز پیش

سلام خدمت کادر انجمن محمو حسین رضوی با ارزوی سلامتی برای همه ملت در بحران ویروس کرونا حدود هشت ماهه درگیر سرطان پستان شدم و بسلامتی دوره های شیمی درمانی و رادیوتراپی را گذرانده ام و از حمایت بیدریغ خانواده برخوردار بودم و ابا روحیه خیلی بالا با این بیماری مواجه شدم خواستم از تلاشتان برای بیماران سرطانی تشکر کنم و یاد عزیز از دست رفته همواره در دلها باقیست موفق و سربلند باشید

غلام حسين محمدي

3 سال و 1 ماه و 29 روز پیش

با سلام خدمت همه دوستان پدرم متاسفانه دچار سرطان ريه شده وضع مالي خوبي هم نداريم نمي دونم چكار بكنيم پول درمانشو نداريم از دوستان ميخوام تا راهنمايم كنند

الهام ملازینلی

1 سال و 7 ماه و 2 روز پیش

سلام وعرض ادب واحترام خدمت شما بزرگواران خیر عزیز بنده حقیر حدود ۵ سال طلاق گرفته وبا وجود مادر دوفرزند پسر ۱۰و۹ ساله و هزینه های تحصیل به من برای درمانم نمی‌رسد و دکترم هم دیگر بنده حقیر را نمی‌بیند می‌گوید شما هیچ کدام از مراحلی که گفته ام انجام نمی‌دهی ایشان خبر از دستنگی بنده حقیر ندارد و بنده را جواب کرده است من را به حال خود رها کرده وضعیت جسمی و روحی خوبی ندارم یه مادر قلبی با ۲۰ درصد قلب ویه برادر تصادفی افسردگی گرفته و عاجزانه خواهش میکنم که بنده حقیر را دریابید بخاطر دوفرزندم که غیر من کسی را ندارند وهمش در حال گریه هستیم سپاسگزار میشوم بنده را عاجزانه خواهش میکنم بزرگواری بفرمایید کمکم بنمایید سپاسگزارم بزرگواری بفرمایید

الهام ملازینلی

1 سال و 7 ماه و 2 روز پیش

سلام وعرض ادب واحترام خدمت شما بزرگواران خیر عزیز بنده حقیر حدود ۵ سال طلاق گرفته وبا وجود مادر دوفرزند پسر ۱۰و۹ ساله و هزینه های تحصیل به من برای درمانم نمی‌رسد و دکترم هم دیگر بنده حقیر را نمی‌بیند می‌گوید شما هیچ کدام از مراحلی که گفته ام انجام نمی‌دهی ایشان خبر از دستنگی بنده حقیر ندارد و بنده را جواب کرده است من را به حال خود رها کرده وضعیت جسمی و روحی خوبی ندارم یه مادر قلبی با ۲۰ درصد قلب ویه برادر تصادفی افسردگی گرفته و عاجزانه خواهش میکنم که بنده حقیر را دریابید بخاطر دوفرزندم که غیر من کسی را ندارند وهمش در حال گریه هستیم سپاسگزار میشوم بنده را عاجزانه خواهش میکنم بزرگواری بفرمایید کمکم بنمایید سپاسگزارم بزرگواری بفرمایید سرطان سینه که به اعضای بدنم متاستاز داده وبعد عمل در درمانگاه دولتی سرطان عود کرده ودر خون من هم ریخته شده است

جخانگیر توکلی

3 سال و 1 ماه و 12 روز پیش

چجوری کمک میکنید من بیمارم الان پول کرایه ماشین هم ندارم برم چ برسه به وزیت دکتر و غیره ..سرطان حنجره دارم .اصفهانم

حسین مظوری

3 سال و 0 ماه و 10 روز پیش

ممهم سرطان گلو دارخخارج ندارم از خیرین تقاضا دارم کمکی کنن ازم

سید

3 سال و 0 ماه و 0 روز پیش

غلط زیاد کرد اونی گفت خیر هستم وخیر وجود داره همش چرت دروغ جز تبلیغ هیچی نیس رفتم نه یجا صدجا بامدارک گواهی کسی پاسخگونیس

ناهید رستم بیک

2 سال و 12 ماه و 4 روز پیش

با سلام این انجمن خیریه چطور به بیمار سرطانی نیازمند کمک میکند بیماری سرطانی هست دختری سی ساله چندین ساله درشهرستانی دور افتاده دچار سرطانی مهلک تست (لوزالمعده وکبد) از پاییز دچار سرطان چشم شده ودرشرف کور شدن است آیا خیریه شما کمکی به این شخص میکنید؟ او در استان آذربایجان شرقی است بشدت نیازمند کمک است

حسینعلی قنبردادی سیامرد

2 سال و 12 ماه و 3 روز پیش

سرطان ریه دارم جز یارانه هیچ درامد نیس برا درمان از زابل تازاهدان ۲۰۰کیلو فاصله کرایه ۸۰ هزار لطفا کمکم کنی تلفن ۰۹۱۵۸۴۴۴۲۵۸ ادرس زابل محله سیامرد بهار یازده منزل شخصی

کیانی

2 سال و 11 ماه و 28 روز پیش

سلام پدر و مادرم هر دو بیمار سرطانی هستند نیاز به کمک مالی داریم

محسن

2 سال و 11 ماه و 21 روز پیش

در ایران هیچ کس هیچ حمایتی از بیمار سرطانی نمیکنه، نه پزشک ، نه راهنما ، نه ملاحظاتی برای تامین دارو... مادر من چندین سال است درگیر هستن،یه پزشک فقط بود که اونم از شهرکرد کوچ کرد به اصفهان ، اونجا هم تلفنش هیچگاه جواب نمیده ، اگه باور ندارید اینم شمارش 03132346248 ، میره روی پیغام گیر و دائما توی هر زمانی همینو میگه، به سختی ویزیت می‌کنه ، منشی درست جواب نمیده، بیماری مادرم داره شدید تر میشه ، دستمون به جایی نمی‌رسه ، خلاصه اینکه خیلی ناراحتیم و متاسفانه کاری از دستمون بر نمیاد ، پزشک متخصص بسیار کم هست ، سازمانی وجود ندارد که از این بیچاره ها حمایت کنه، اولا اینجا ایران است و نه فلان کشور ، هیچ کسی کمک کسی نمیکنه دوما این شرکت یا سازمان هم که اینجا واسش تبلیغ کردند ، خودش تاکید کرده که فقط به زیر سی سال ، پس انتظار نداشته باشید، تنها کاری که می‌کنید به هر قیمتی نگذارید عزیزتون از دست بره، دنبال کمک و یاری از اینترنت و مبلغین هم نباشید. الهی خدا خودش کمک کنه که محتاج بنده نباشیم.

زینب احمدی

2 سال و 10 ماه و 25 روز پیش

من یکی از بستگان سرطان داره مهریه میده و برای پول دکترش به مشکل خیلی بزرگ برخورده شما کمکش میکنید

رحمان پایدار

2 سال و 10 ماه و 11 روز پیش

سلام همسر مبتلا به سرطان میباشد که هم اکنون دربیمارستان جم بستری است و نیاز به کمک مالی دارم ایا میتوانم بعد خدا به شما امیدوار باشم

علی

2 سال و 10 ماه و 9 روز پیش

سلام من سرطان دارم اما از پس هزینه داروهاش بر نمیام خالیه خالی شدم لطفا کمکم کنید

ایرج

2 سال و 10 ماه و 7 روز پیش

سلام همسر من سرطان داره و خودم بیکار هستم هیچ منبع درآمدی ندارم تو رو خدا به من کمک کنید اینم شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۱۱۸۳۹۵۱۹

رضا جعفری

2 سال و 10 ماه و 5 روز پیش

من برادرم سرطان خون داره خودشم مستاجره وکارگر میدان بوده الانم بستریه تو این شرایط یخت اقتصادی وکرونایی خیلی درد اور شده خودشم ادم ابرومندی هست من خودمم معلولیت پایی دارم خیلی دوسش دارم منم قدرت مالی ندارم کمکش کنم واقعا درد کشیدن سخته ولی بی پولی بی بضاعتی از اون سخت تره

رضا جعفری09127359739

2 سال و 10 ماه و 5 روز پیش

من برادرم سرطان خون داره خودشم مستاجره وکارگر میدان بوده الانم بستریه تو این شرایط یخت اقتصادی وکرونایی خیلی درد اور شده خودشم ادم ابرومندی هست من خودمم معلولیت پایی دارم خیلی دوسش دارم منم قدرت مالی ندارم کمکش کنم واقعا درد کشیدن سخته ولی بی پولی بی بضاعتی از اون سخت تره

حسین رزمی

2 سال و 9 ماه و 22 روز پیش

سلام من ابجیم مریضه بیماریش برگشته شیمی درمانی کرده بود الان بی پولیم نمی‌تونیم هزینه کنیم تو رو خدا کمک کنین

فاطمه یعقوب زاده

2 سال و 9 ماه و 4 روز پیش

سلام ببخشید عمه ام ۴۷ سالشه یه ساله تومور داره به خاطر هزینش نتونستن عمل کنن الان تومورش رشد کرده عمه ام دایم تشنج داره دکتر گیوه شریفی وفت داده ۱۵ تیر بستری شه عمل کنه اما پولشو شصت میلیون گفته که نمی تونیم جور کنیم اگه امکانش هست یه مبلغی رو حتی اگه شده به عنوان وام کمک کنید .

مهدیه احمدی

2 سال و 8 ماه و 18 روز پیش

دختر ۲۰ساله هستم وبه سرطان پوست مبتلاهستم وبایزعمل بشم و دستم خالیه برای هزینه های عمل وبیمارستان لطفا کمک کنید۰۹۱۷۲۳۶۹۵۸۶

همانورزهی

2 سال و 8 ماه و 18 روز پیش

سلام ۲۳سال دارم سرطان خون دارم شوهرم کارگرساده هست یک دختردارم خواهش میکنم ازتون برام کمک کنیدتابتونم شیمی درمانی بشم اگه پیام منودریافت کردین کوتاهی نکنیدشماروبه خدابخاطردخترم کمک کنیددخترم هنوزیک سال نیم داره هنوزشیرمیخوره ولی دکترگفته شیرش ندم بخاطرمریضی که دارم اینم شمارم خواهش میکنم زنگ بزنیدکمک کنیدتادرمان بشم 09139678057

امین ایلبگی

2 سال و 8 ماه و 7 روز پیش

سلام .خواهر زنم بیماری سرطان داره ما هیچگونه پولی نداریم که کمکش کنیم حتی سواد درستی هم نداریم لطفا کمک کنید۰۹۹۱۱۶۱۸۴۸۱

امین ایلبگی

2 سال و 8 ماه و 7 روز پیش

سلام .خواهر زنم بیماری سرطان داره ما هیچگونه پولی نداریم که کمکش کنیم حتی سواد درستی هم نداریم لطفا کمک کنید۰۹۹۱۱۶۱۸۴۸۱

اکبر جدگال

2 سال و 8 ماه و 6 روز پیش

با عرض سلام خیرین محترم پدرم ۴۵ ساله که شناسنامه پدرم را فوت زدند بدون بیمه درمانی هستند دو بار عمل داشتند هر بار ۴۰ میلیون تومان هزینه داشتند ازاد بوده از خیرین محترم تقاضای کمک درام توان مالی ندارم که پرتو درمانی بشه 09028330493

صدیقه بارانی

2 سال و 8 ماه و 0 روز پیش

سلام بنده صدیقه بارانی هستم۵۳سالمه دارای سه فرزند مدرسه ای ازاستان بوشهر شهرستان دشتی شهر کاکی هستم مدتی هست به سرطان سینه مبتلا شدم‌ و یکی از سینه هایم قطع شده است دوباره سرطانی در گردنم درست شده دکتر بهم گفت باید بری نمونه برداری دستم خالیه خودتون میدونید هزینه چقدر میشه خواهش میکنم پیام منو رسیدگی کنید اگه باور نمیکنید تا مدارک درکترمو بفرستم ۰۹۱۷۰۱۲۳۸۵۱شماره من میتونید بامن تماس بگیرید

سلام خوبی شوهرم چند سال مبلا به سرطان خونه مشکل مسکن وتهیه دارو دارم میخام کلیه ام روبرایذ خرید خونه بفروشم دوتا دختر دارم به خون امام حسین راست میگم این شماره تماسمه ۰۹۱۵۴۸۰۲۹۲۵ لطفامنوبچه هامونامید نکنی فقط تما س

2 سال و 7 ماه و 17 روز پیش

بسیارمتشکرم

صبا قربانی

2 سال و 7 ماه و 1 روز پیش

سلام من مادرم سرطان استخوان داره و هزینه هاش خیلی خیلی زیاده پدرمم شغلش آزاده و کار نداره زیاد خواستم خواهش کنم ازتون کمک کنین ۰۹۰۱۲۶۰۰۹۰۲

شریف بوستانی

2 سال و 6 ماه و 22 روز پیش

مادرم مریض نامشحص داره که یگ قوده در گلو داره که نظریه دکتر همین است که باید جراحی شود من پول جراحی اش ندارم وخیلی عاجل است باید جراحی حواهیش میکنم اگر میتونی کمک کنی ممنون میشم شماره تماس 09017830490

Ye

2 سال و 6 ماه و 20 روز پیش

خانوادهایی که هم زمان سه نفر سرطان بدخیم داشتن هر جا مراجعه کردن ...هیچ هیچ

مهین نجاری

2 سال و 6 ماه و 19 روز پیش

سلام من مادرم سرطان روده داره هزینه بالا قرار عمل جراحی بشه و کیسه بهش وصل کن تو خدا میشه بهش کمک کنید چون هزینش خیلی بالا ست

فریبا

2 سال و 5 ماه و 5 روز پیش

سلام من تازه مبتلابه سرطان هستم چطورمیتونم کمک بگیرم

زینب صادقی

2 سال و 4 ماه و 28 روز پیش

من زینب صادقی ۴۲ساله هستم سرطان سینه دارم یک سری عمل جراحیشدم و شیمی درمانی پرتودرمانی ولی بیماریم برگشته چون درگیری زیاد داروهای ارزان جواب گو نمی باشد داروی ایرانی هر سری ۲۰۰۰۰۰تومان هست باید ۸دوره بگردانم که کلش ۱۰۶۰۰۰۰ملینتومان می شود که بیمه قبول نمی کند من هم توان مالی ندارم شهیدم یک کارگر قراردادی مستجر دو فرزند ۱۲سالهو۹ساله دارم اگر می توانید به من کمک کنید ممنون می شوم

قرار چورلو

2 سال و 4 ماه و 24 روز پیش

سلام من ۴۵ سال دارم آز مایش گرونا دادم که به من گفته آمد سرطان دارم پزشکان مرا به شیمی درمانی کنم من بی کاری چه گونه خودم را نجات بدهم خدا یا خودت به بچه ام رحم کنه از مردم نمی ترسم مادرم شب و روزگریه می کنه۰۹۳۷۸۸۴۴۶۹۷

قرار چورلو

2 سال و 4 ماه و 24 روز پیش

سلام من ۴۵ سال دارم آز مایش گرونا دادم که به من گفته آمد سرطان دارم پزشکان مرا به شیمی درمانی کنم من بی کاری چه گونه خودم را نجات بدهم خدا یا خودت به بچه ام رحم کنه از مردم نمی ترسم مادرم شب و روزگریه می کنه۰۹۳۷۸۸۴۴۶۹۷ خدایا مرا یکی به بیند به من کمک کند فقد دفترچه سلامت دارم خدا یا خودت کمکم کن

مرادحیدری منفرد

2 سال و 3 ماه و 16 روز پیش

با سلام من بیمارسرطانی هستم سرطان روده بزرگ عملکردم یکسال هم شیمی درمانی کردم متاسفانه یکسال است که به خاطر وضعیت مالی ونداشتن هیچ نوع بیمه نتوانستم آزمایشات خود را انجام دهم متعاهل دارای چهار فرزند مستاجر هم هستم فعلا هم بیکار هستم لطفاً کمک کنید ممنون میشم التماس دعا

زهره زین العابدین

2 سال و 3 ماه و 5 روز پیش

بیمار سرطانی هستم از سال 920درگیرم با سرطان رحم و توده در قلم پا وسایل 97توده در تیرویید و غدد لنفاوی. و سه عمل تخلیه کامل تیرویید و غدد لنفاوی مادر دوقلوهای سادات نخبه کشوری هشت ساله هم در قم هم در تهران درگیر درمانم از لحاظ روحی و جسمی و مالی صفر صفر ام و هر چه داشتم از طلا و لباسهای خودم و بچه‌ها را فروختم جدیدا با ام ار ای متوجه شدم تودهخ پا و رحم 7سانت شده دکتر کریم خانی پرتو درمانی را به بعد از عمل جراحی موکول کردند عشقم حضرت عباس همدم برادرتان و بعد از خدا خواهش میکنم. کمکم کنید دیگر رمقی برایم نمانده مادر دو سادات نخبه کشوری از لحاظ درس و ورزش و احکام موبایل 09127526299 منزل02537781809 دل من و بچه‌هایم را شاد کنید منظورم توی ایام فاطمیه با روضه و غصه های حضرت زهرا صفا کردم برادرتان را دعا میکنم به فکر فاطمه السادات حسینی و سید رسول حسینی دو بچه دو قلو های من باشید ممنونم و منظر حمایت شما تا دیر نشده کمکم کنید

hasan

2 سال و 2 ماه و 27 روز پیش

سلام برادرمن ۲۱ سالشه ودچاربیماری سرطان زبان شده عمل جراحی برداشت توده وپیوندزبان انجام شده ودرحال شروع جلسات پرتودرمانی ,,اول ازهمه عزیزان التماس دعادارم براش و اگرکسی راهکاری پیشنهادی یا کمکی درهرزمینه ای میتونه به این جوان داشته باشه لطفا بااین شماره تماس بگیره اجرتون با امام رضا ۰۹۳۳۱۸۰۱۱۹۴

قاسم منوری

2 سال و 2 ماه و 12 روز پیش

نزدیک یک سال سرطان ریه دارم دگه پولی برا ادامه درمان ندارم لطفاً کمکم کنید ۰۹۱۳۳۴۶۳۶۹۸

فاطمه

2 سال و 1 ماه و 26 روز پیش

سلام من سه ساله سرطان گرفتم شوهرم کارگر ساختمانی مستاجر ه با قرض دوره شیمی درمانی را پشت سر گذاشتم هنوز یه سال نشده سونو دادم توده زده به سینه ام یه دختر کوچک دارم ولی من دیگه نمیتونم ادامه درمان بدم به خاطر خدا کمکم کنید

خانم اندام

2 سال و 1 ماه و 22 روز پیش

سلام وقت بخیر برادرم درگیری بیماری سرطان خون هست لطف کنید بهش کمک کنید پدرم توان هزینه های سنگین رو نداره برادرم یک پسر ۸ ماه دارد

خانم اندام

2 سال و 1 ماه و 22 روز پیش

سلام وقت بخیر برادرم درگیری بیماری سرطان خون هست لطف کنید بهش کمک کنید پدرم توان هزینه های سنگین رو نداره برادرم یک پسر ۸ ماه دارد

خانم اندام

2 سال و 1 ماه و 22 روز پیش

سلام وقت بخیر برادرم درگیری بیماری سرطان خون هست لطف کنید بهش کمک کنید پدرم توان هزینه های سنگین رو نداره برادرم یک پسر ۸ ماه دارد

خانم اندام

2 سال و 1 ماه و 22 روز پیش

سلام وقت بخیر برادرم درگیری بیماری سرطان خون هست لطف کنید بهش کمک کنید پدرم توان هزینه های سنگین رو نداره برادرم یک پسر ۸ ماه دارد

امید پروانه

2 سال و 0 ماه و 1 روز پیش

سلام بر هموطنان عزیزم پدری هستم نیاز مالی به ادامه درمان بیماری سرطان پسر 14 ساله ام که الان داره تو بیمارستان امیر شیراز، دوره شیمی درمانی رو میگذرونه، دارم. خواهش میکنم واسه شفای پسرم دعا کنید و با کمک‌های هرچند ناچیزتون، نور امید به ادامه درمان رو در دل این خانواده این بچه روشن کنید. شماره تماس جهت هماهنگی 09172381158

نام بیمار خانم خدیجه ایری

1 سال و 12 ماه و 0 روز پیش

باسلام ارز ادب احترام من از استان گلستان شهر بندر ترکمن مزاحمتون میشم با4بچه خانمم الان چند وقتی هستم مبتلا بیماری خاص سرطان سینه شده آزمایش پاتولوژی بد خیم آمده هرچه سریعتر عمل جراحی لازم دارم من هم یه آدم کارگر هستم بخدا قسم مبلغ 15میلیون پول لازم دارم از خیران محترم خواهش میکنم مشکل منو بر طرف بکنند ممنون میشم توی این ماه مبارک رمضان منتظر جوابتون هستم خدا خیرتون بده شماره موبایل 09011380960شماره کارت بانک ملت بیمار بنام خانم خدیجه ایری6104337695702157

نام بیمار خانم خدیجه ایری

1 سال و 12 ماه و 0 روز پیش

باسلام ارز ادب احترام من از استان گلستان شهر بندر ترکمن مزاحمتون میشم با4بچه خانمم الان چند وقتی هستم مبتلا بیماری خاص سرطان سینه شده آزمایش پاتولوژی بد خیم آمده هرچه سریعتر عمل جراحی لازم دارم من هم یه آدم کارگر هستم بخدا قسم مبلغ 15میلیون پول لازم دارم از خیران محترم خواهش میکنم مشکل منو بر طرف بکنند ممنون میشم توی این ماه مبارک رمضان منتظر جوابتون هستم خدا خیرتون بده شماره موبایل 09011380960شماره کارت بانک ملت بیمار بنام خانم خدیجه ایری6104337695702157

مژگان رحمتی

1 سال و 11 ماه و 11 روز پیش

سلام من دوتا خانمم سرطان پستان داره خیلی وقته ازش گذشته از بد خیم ترینهاشه سرایت کرده به تمام بدنش مثل کبد تمامی ازمایش هاسو تقریبا گرفتم دیگه نتونستم پیش برم فقط یک بار شیمی درمانی شده یکمی دردش بهتر شده سنش ۲۶ساله دوتا بچه داریم هیچگی رو ندارییم فقط دعا میکنیم مستعجریم از هرکی که بوده کمک خاستیم نشد دکترها گفته اگه دیر بشه دیگه نمیتونیم کاری بکنیم دستمون به دامنتون ترو خدا اگه میشه کمکمون کنید بخاطر دوتا بچه یک ساله و چهارساله ای که داریم بخدا تاافان پول کرایه خانه رو نداردیم اینم شماره تماسم تمامی مدارگش موجوده فقط میخام خانمم خوب بشه همین ۰۹۳۰۵۶۸۰۴۲۸ ۰۹۲۱۳۲۶۹۵۵۳

شکوفه مهدی ابادی

1 سال و 9 ماه و 21 روز پیش

سلام نیاز به حمایت دارم ۲۰روز هست که عمل شدم وسرطان سینه داشتم الانم سینه هام تخلیه شده واسه شیمی درمانی نیاز به حمایت دارم همسرم کارگر مستاجر هستم تورو خدا کمکم کنید دوتا بچه کوچیک دارم سن ۳۹سال

علی راد

1 سال و 9 ماه و 11 روز پیش

سلام جناب اقای حسین صدری شماره تماسی که با شما بشه تماس گرفت رو در پیامتان وارد کنید .

معصومه قوجن

1 سال و 9 ماه و 18 روز پیش

من هشت ساله سرطان ترویید دارم والان دوساله که عمل کردم وبرایه جراحی هم پنجا ه ملیون قرض کردم وبهد عمل هم همراه آزمایش ودارو مصرف میکنم والان دوساله که شوهرم مریز هست وارسلین مصرف می‌کنه وبیکار شده هیچ همایت مالی نداریم خواهش میکنم به ما کمک کنید دوتا دختر دارم که به خاطر من دارن میسوزن

حسین صدری

1 سال و 9 ماه و 12 روز پیش

سلام خسته نباشید .دختر ۹ ساله دارم سرطان خون داره ازنوع All . یازده ماهه بیمارستان رفتیم اومدیم کارمو ازدست دادم الان دیگه بخدا پول شربتش هم ندارم بخرم . خودم ۳۰ سالمه مثلاجوونیم ولی از نظرروحی و مالی خیلی خیلی توفشارهستیم دیگه توان نداریم . نیاز به توضیح زیاد نیست فقط خدا مرگمو بده راحت شم نبینم دخترم اینجور یهو اینهمه آب بشه ذره ذره . کاش حداقل پول داشتم شرمنده دخترم نمیشدم

علی راد

1 سال و 9 ماه و 11 روز پیش

سلام جناب اقای حسین صدری شماره تماسی که با شما بشه تماس گرفت رو در پیامتان وارد کنید .

نکیسا زند

1 سال و 9 ماه و 3 روز پیش

سلام ۲ماهه که متوجه شدیم مادرم سرطان رحم پیشرفته دارن دکتر براشون ۲۸ جلسه شیمی درمانی و پزتودرمانی نوشتن فعلا و بعد عمل تخلیه .تا الان کلی هزینه برای ازمایشات کردیم برای شروع درمان همه هزینه رو اول باید بدیم نداریم پدرمو وقتی بچه بودیم از دست دادیم هرچی پس انداز داشتیم تا الان خرج شد .اگر بخواین همه مدارک پزشکی مادرمو تو واتساپ براتون میفرستم ،لطفا اگه میتونید کمکمون کنید. ۰۹۱۰۸۳۴۶۹۸۸

نافاطمه

1 سال و 8 ماه و 26 روز پیش

من متولد ۷۰ هستم خواهرم سرطان سینه ومعد هست داشتم اونو در مان میکردم که خودم مریض شدم ریه هام در گیر شد از برج ۵ تا حالا هر چی دارم خرج کردم دیگه نمیتونم چون ندارم که ادامه بدم

زهرا صابری

1 سال و 8 ماه و 14 روز پیش

پدرم مشکل مری دارن نمیتونن غذا بخوره جز اب و ابمیوه یا سوپ هزینه درمانش 90 میلیون گفتن و28 جلسه باید لیزر کنن توان مالی مالی ما خیلی کمه و از پسش برنمیایم نیاز ب کمک داریم

بنده خدا

1 سال و 8 ماه و 3 روز پیش

باعرض سلام وخسته نباشید ببخشید من سرطان خون دارم و وضع مالیم خوب نیست و دندونام بخاطر ضعف سیستم ایمنی خراب شده لطفا اگه امکانش هست برای درست کردن دندونام کمک کنید. خواهش میکنم کمک کنید چون من چندتا از دندونام خراب شده و هزینه اش خیلی بالاست و خونوادمم تحت پوشش بهزیستی هستند و خودمم نمیتونم کار کنم لطفا به حضرت عباس کمک کنید بریدم از همه

خدا

1 سال و 8 ماه و 1 روز پیش

سلام توروخداکمک کنید پدرم سرطان معده داره خیلی دست تنگه خیلی ضعیف شده هزینه ای نداریم خواهش میکنم کمک کنید

س م شریعتی

1 سال و 7 ماه و 22 روز پیش

سلام من سرطان سینه دارم جراحی کردم الان هم دارم شیمی درمانی میشم تقاضای کمک داشتم

وحید امیدی

1 سال و 7 ماه و 20 روز پیش

سلام من سرطان روده رکتوم داشتم جراحی رادیوتراپی و شیمی درمانی کردم و الان مشکلات رکتومی دارم سرطان پوست هم گرفتم و جراحی های مکرر و دائمی جهت برداشتن غده های روی پوست انجام میدم چند وقت پیش سی تی اسکن انجام دادم و از ناحیه جراحی شده روده و رکتوم یک آبسه تشکیل شده که به عضلات پیریفورمیس و پریساکرال چسپیده از کار افتادگی گرفتم ولی کفاف زندگی رو نمی‌ده و مجبور شدم که برم سر کار که باز هم جواب گو نیست مستاجر. بچه مدرسه‌ای. با کلی بدهکاری و الی آخر فقط همین

فاطمه عسگری

1 سال و 7 ماه و 16 روز پیش

سلام منم از شما درخواست میکنم اگه امکانش هست به ما هم کمک کنید پدرم سرطان معده و ريه داره وخودم سرطان سینه توده را ۱ماه تخليه کردم ولی به خاطر هزینه شیمی درمانی نتونستم ادامه بدم بد خیم هست کمک مالی نیاز دارم

برهانی

1 سال و 6 ماه و 26 روز پیش

با سلام همسرم مبتلا به سرطان خون حاد هستن چون از اتباع هستیم و. مدرک معتبری ندارن بیمه نیستن تا الان هرچی هزینه بیمارستان بود قرض گرفتیم ما ۱۴ماهه عروسی کردیم دخترم تازه به دنیا اومده من حتی جهازم رو فروختم باز هم کافی نبود مستاجر بودیم خونه رو پس دادیم الان با پدرم زندگی میکنیم هزینه های پیوند هم خیلی زیاده نمی‌دونم چیکار کنم اگر انسانیت هنوز نمرده کمکم کنید من همسرم و دوست دارم و می‌خوام باهاش. زندگی کنم. ۰۹۹۱۳۵۵۹۲۴۶

برهانی

1 سال و 6 ماه و 26 روز پیش

با سلام همسرم مبتلا به سرطان خون حاد هستن چون از اتباع هستیم و. مدرک معتبری ندارن بیمه نیستن تا الان هرچی هزینه بیمارستان بود قرض گرفتیم ما ۱۴ماهه عروسی کردیم دخترم تازه به دنیا اومده من حتی جهازم رو فروختم باز هم کافی نبود مستاجر بودیم خونه رو پس دادیم الان با پدرم زندگی میکنیم هزینه های پیوند هم خیلی زیاده نمی‌دونم چیکار کنم اگر انسانیت هنوز نمرده کمکم کنید من همسرم و دوست دارم و می‌خوام باهاش. زندگی کنم. ۰۹۹۱۳۵۵۹۲۴۶

میتراحجاری

1 سال و 4 ماه و 11 روز پیش

سلام پدرم سرطان مغزاستخوان دارند وهرماه ۳۵میلیون هزینه دارو .بازنشسته هستند وحقوق ۱۰روز بازنشستگی می‌گیرند. توان مالی بسیارپایین لطفا کمک کنید .

سمیرا نوری

1 سال و 4 ماه و 8 روز پیش

سلام دوسال پسر ۸ ساله سرطان خون گرفته هزینه درمان دارو خیلی زیاد وهردوماهی یه آمپول داره قیمتش بیست ملیون وهمراهی میبرم دکتر حتا پول ویزت بزور جور میکنم وشوهری بیکار دارم وخرج خونه رونمیتونه دربیاره پول یه میوه رو ندارم بدم پسرم کلن آنقدر جوش میزنم بههردری میزنم یه کمکی نمیکنن بود یه کمکی بکنین ومستجر هم هستم ۰۹۳۰۷۲۳۲۵۳۶

محمد

1 سال و 3 ماه و 2 روز پیش

سلام تورو به امام رضا کمک کنید بیمارمون سرطان پستان دارن پول درمانش نداریم وضعیتمون ب شدت خرابه شب روزمون گریست بخاطر خاک امام رضا کمکم کنید 6037701168698592 ناصری

مریم جودکی

1 سال و 2 ماه و 28 روز پیش

سلام خسته نباشید من پسرم ۱۶سالشه مبتلا به سرطان خونه حالا از شما درخواست کمک مالی دارم ممنون میشم اگه کمک کنید

مریم جودکی

1 سال و 2 ماه و 28 روز پیش

سلام خسته نباشید من پسرم ۱۶سالشه مبتلا به سرطان خونه حالا از شما درخواست کمک مالی دارم ممنون میشم اگه کمک کنید

طیبه نوری

1 سال و 0 ماه و 16 روز پیش

برادرم سرطان خون داره لطفت کمک کنید از افغانستان هستم

زهرا درخشان

1 سال و 1 ماه و 10 روز پیش

من سرطان سینه دارم درحال شیمی درمانی هستم نیاز مالی شدید به دارو وغذا دارم داری سه فرزند که اولی سرباز است 09907304515

جهانگیر فلکشاهی

6 ماه و 26 روز پیش

من رفتم خیریه امام حسن برای کمک مالی بعد از کلی سئوال و گرفتن مدارک چون پسرم سرطان دارد وکلی زمان دو روز پیش برای من ۵۰۰ هزار تومان فرستادن آیا کمک یعنی این آیا مردم گدا هستند این چه کمکی است که میکنند به بیماران سرطانی از بیمارستان دولتی میفرستند به آزمایشگاه خصوصی بیرون از بیمارستان هر آزمایش ۸ میلیون تومان بعد این کمک ۵۰۰ تومنی به چه کار آدم میاد این چه رفتاری است هرچقدر زنگ مززنم که زا مسئول آنجا حرف بزنم منو سر کار میزارن گوسی را وصل نمیکنند . لطفا جواب منو بدید .

فرزانه بزرگمهر

6 ماه و 19 روز پیش

من توموربدخیم مغزی دارم بیمه ندارم پول ندارم چکار کنم

ثبت نظر

ارسال