Fa En جمعه 10 فروردین 1403 ساعت 1 و 2 دقیقه

نمایشگاه سلامت، هفتم و هشتم مهر ماه 98

نمایشگاه سلامت، هفتم و هشتم مهر ماه 98

نمایشگاه سلامت با موضوع چکاپ پزشکی طی دو روز (هفتم و هشتم مهر ماه ) در دانشگاه امیر کبیر برپا شد. حضور دانشجویان ، استاتید دانشگاهی و عموم مردم برای چکاپ پزشکی در این نمایشگاه مشهود بود.

چهارشنبه 10 مهر 1398 ساعت 18:30

چکاپ هایی از قبیل اسکن کف پا( بیمارستان عرفان نیایش ) ، قند خون (شرکت نوین طب)، فشار خون ( پایگاه بهداشت وصال )در این نمایشگاه انجام گرفت

غرفه هایی مانند بازیافت  شهرداری ناحیه 1 منطقه 6، ستاد مدیریت  بحران منطقه 6، آتش نشانی شهرداریی تهران در این نمایشگاه برپا بود

همچنین پزشکانی چون پزشک عمومی ،پزشک تغذیه( بیمارستان فیروزگر ) ،پزشک طب سنتی ( دانشگاه شهید بهشتی)در این نمایشاه حاضر بودند .

 

 

 

 

حضور موسسه خیریه محمد حسین در نمایشگاه سلامت

 

موسسه خیریه محمد حسین رضوی در روزهای هفتم و هشتم مهرماه همزمان با نمایشگاه سلامت کانتر خود باحضور جوانان 16 تا 30 سال مبتلا به سرطان موسسه  را در دانشگاه امیر کبیر برپا کرد و بسیاری از دانشجویان این دانشگاه از کانتر موسسه بازدید کردند .

موسسه خیریه محمد حسین رضوی در این دوروز به فروش کتاب حامی ( خاطرات 13 تن از جوانان موسسه محمد حسین رضوی) پرداخت.

در روز 8/7/98 جناب آقای دکتر یلوه ( شهردار ناحیه 1 منطقه 6 تهران) از غرفه موسسه خیریه محمد حسین رضوی دیدن کردند.

در کنار ایشان عزیزانی چون ؛ جناب آقای رفیعا ( مدیر اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه 1 منطقه 6 ) جناب آقای مهندس یوسفی خواه (مدیر امور دانشجویی دانشگاه امیر کبیر )، جناب آقای مهندس طاهرخانی ( معاون امور دانشجویی دانشگاه امیر کبیر )، خانم دکتر محمودی ( معاون دفتر مشاوره و سلامت )، ، جناب آقای دکتر صراف ( معاون دانشجویی واحد پردیس – کیش دانشگاه امیر کبیر ) به بازدید کانتر موسسه خیریه محمد حسین رضوی پرداختند .

در آخر از شهرداری ناحیه 1 منطقه 6 که در این مراسم موسسه خیریه محمد حسین رضوی را یاری کردند کمال تشکر را داریم .

 

امید به فردای بهتر برای بیماران مبتلا به سرطان با اجاره تاج گل خیریه و استند تسلیت خیریه 

 

موسسه خیریه سید محمدحسین رضوی با اجرای یک طرح جدید در طی سال‌های اخیر موجب شده تا با همیاری شما، بخشی از هزینه‌های بالای بیماران مبتلا به سرطان را جمع‌آوری کند تا صرف دارو و درمان آن‌ها شود. موسسه با اجرای طرح اجاره دادن تاج گل خیریه و استند تسلیت خیریه به شما برای تقدیم و ایجاد حس همدردی به اقوام و نزدیکانی که عزادار شده‌اند، باعث شد تا علاوه بر اینکه هزینه‌ای از اجاره تاج گل و استند تسلیت کمکی برای بیماران باشد، شما نیز به‌صورت آسان‌تر و با هزینه بسیار کمتر و در جهت کمک به خیریه سرطان (بیماران سرطانی) تاج گل و استند تسلیت را آنلاین سفارش دهید و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای رایگان تحویل بگیرید.

 

اقداماتی که موسسه خیریه سید محمدحسین رضوی انجام داده است.

 

موسسه خیریه سید محمدحسین رضوی با کمک شما می‌تواند اندکی از هزینه درمان بیماران مبتلا به سرطان را جمع‌آوری و با گسترش این طرح امید دارد تا فردای بهتری در انتظار کودکان و بیماران مبتلا به سرطان باشد. این موسسه در تمام این سال‌ها خدمات رایگان و ویژه خود را شامل حال بسیاری از افراد خیر کرده است. حمل‌ونقلتاج گل خیریهو استند تسلیت خیریه در تمامی نقاط تهران بر عهده موسسه خیریه سید محمدحسین رضوی است و شما هیچ مسئولیتی در قبال پرداخت هزینه حمل‌ونقل آن ندارید.

تعداد بازدید : 1868

ثبت نظر

ارسال