Fa En سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 ساعت 18 و 46 دقیقه

ساخت تاج گل خیریه

ساخت تاج گل خیریه | استند تسلیت | طراحی تاج گل خیریه | گل میخک | گل رز | گل لیلیوم | گل گلایل

ساخت تاج گل | تاج گل خیریه | استند تسلیت | تاج گل خیریه چیست؟| ساخت تاج گل خیریه در شکل های متفاوتی انجام می گیرد که هر کس بتواند متناسب با بودجه و نیاز خود نوع مناسبی را انتخاب کند.

شنبه 3 اسفند 1398 ساعت 15:15

برخی از افراد برای عرض تسلیت و نشان دادن ارادت خود به خانواده های عزادار تاج گل هایی را تهیه می کنند. بسیاری از خیریه ها جهت کمک به بسیاری از افراد نیازمند تاج گل هایی در انواع مختلف  برای مراسم های ترحیم آماده کرده اند.

در واقع شما با خریداری از این تاج گل ها می توانید علاوه بر عرض تسلیت و ادای احترام به خانواده های عزادار به افراد نیازمند نیز کمک کرده باشید. ساخت تاج گل خیریه در شکل های متفاوتی انجام می گیرد که هر کس بتواند متناسب با بودجه و نیاز خود نوع مناسبی را انتخاب کند.

در ساخت تاج گل، گل ها و تزئینات مناسبی در آن به کار می رود که در ادامه در این خصوص بیشتر برای شما توضیح خواهیم داد.

 

گل هایی که در ساخت تاج گل خیریه به کار می رود

 

گل های بسیاری با تنوع رنگ بندی وجود دارد که هر یک از آنها با توجه به رنگ و مفهوم خاص در مراسم های متفاوتی به کار برده می شوند. در ادامه انواع گل هایی که در ساخت تاج گل برای مراسم های ترحیم به کار می روند را ذکر خواهیم کرد:

 

گل گلایل

 

این نوع از گل ها به دلیل ابعاد و اندازه ای که دارند، در ساخت بسیاری از تاج گل ها استفاده می شوند. در واقع می تواند گزینه خوبی برای زمینه تاج گل باشد چرا که به راحتی سطح آن تزئین و پر خواهد شد. همچنین این نوع از گل ها معنای معنوی خاصی دارد که برای مراسم های عزاداری استفاده می شود.

این نوع گل در رنگ بندی های مختلفی هستند که نوع سفید آن مناسب ترین گزینه برای مراسم های ختم است. استفاده از این گل در کنار گل های دیگر زیبایی خاصی را به تاج گل می دهد. در اغلب مواقع گل هایی که توسط خیریه تهیه می شوند، به صورت مصنوعی است و می توانند آن را به دفعات به افراد مختلف اجاره دهند. زیرا هزینه های آن باید در نهایت صرف امور خیر برای افراد نیازمند شود.

 

گل گلایل

 

گل لیلیوم

 

یکی از گل های زیبایی که در ساخت و تزئین تاج گل های ترحیم استفاده می شود، لیلیوم است. این نوع گل همانند بسیاری از گل های دیگر دارای رنگ بندی بسیار متنوعی است که باید رنگی مناسب را برای تاج گل های ترحیم استفاده شود. رنگ زرد یا سفید انتخاب مناسبی از گل های لیلیوم است.

نماد این گل به معنی دوست داشتن و صداقت است. با استفاده از این نوع گل می توانید احساسات خود را به خوبی به خانواده های عزادار بیان کنید. جهت طراحی تاج گل های ترحیم در خیریه ها این گل را وسط تاج گل قرار می دهند که نمای زیبایی را ایجاد می کند.

 

گل رز

 

یکی از زیباترین و پرطرفدار ترین گل هایی که در ساخت تاج گل خیریه استفاده می شود، رز است.  شاید اغلب افراد بر این تصور باشند که فقط از این گل در مراسم های شادی استفاده می شود. اما نوع سفید آن در مراسم های ترحیم نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

نکته ای که در این خصوص وجود دارد، این است که باید جهت ساخت تاج گل برای ترحیم به رنگ آن توجه ویژه ای داشته باشید. رنگ سفید رز از مناسب ترین رنگ هایی است که می تواند در تاج گل ترحیم از آن استفاده کرد.

 

گل میخک

 

گل میخک به دلیل قیمت ارزانی که دارد در ساخت بسیاری از تاج گلهای ترحیم به کار می رود. در واقع اگر افرادی که در جستجوی تاج گلی ارزان هستند، باید تاج گلی را تهیه کنند که با استفاده از گل میخک ساخته شده باشد.

این نوع گل نیز همانند گل های دیگر دارای تنوع و رنگ بندی زیبایی است. اما رنگ سفید آن را برای ساخت تاج گل خیریه استفاده می کنند.

تمامی موارد نام برده شده جزء آن دسته از گل های پرکاربردی است که در ساخت تاج گل استفاده می شود. اما بنا به سلیقه و سفارش هر فرد گل های بسیاری دیگری را می توان در تهیه ساخت تاج گل استفاده کرد.

 

گل میخک

 

تزئیناتی که در ساخت تاج گل خیریه استفاده می شود

 

علاوه بر قراردادن گل های متعدد در استند گل تزیینات دیگری را طبق خواسته هر فرد بر تاج گل قرار می دهند که زیبایی و جلوه آن دو چندان شود. به طور مثال در قسمت های مختلف تاج گل با استفاده از روبان و تور مشکی آن را تزئین می کنند.

اندازه و نوع طراحی آن در هر تاج گل به صورت متفاوتی قرار می گیرد که هر کس متناسب با خواسته و سلیقه خود بتواند نوع مناسبی را تهیه کند. در برخی از مواقع اگر این تزئینات به صورت خیلی خاص انجام شود، ممکن است هزینه های بیشتری برای شما داشته باشد.

 

ساخت تاج گل خیریه همراه با متن تسلیت

 

تاج گل هایی که جهت مراسم ترحیم استفاده می شود، بنا به خواسته هر فرد می تواند همراه با متن تسلیت ساخته و طراحی شود. برخی از متن ها به صورت کوچک در کنار تاج گل قرار می گیرد و برخی دیگر در بنر های کوچکی چاپ می شوند و در قسمت هایی از تاج گل قرار می دهند.

 در صورتی که این اقدامات اضافی علاوه بر ساخت تاج گل وجود داشته باشد، هزینه های بیشتری جهت اجاره یا فروش آن دریافت می شود. خیریه هایی که اقدام به ساخت تاج گل برای انجام امور خیر می کنند، نام خیریه نیز در کنار متن یا روی گل نصب می شود. این امر سبب می شود که افراد دیگری که در مراسم های ترحیم حضور دارند با این خیریه آشنا شوند و تمایل به کمک های مالی در خیریه داشته باشند.

 در نتیجه، ساخت تاج گل خیریه با دقت زیادی انجام می شود چرا که باید به نوع گل و رنگ آن دقت زیادی داشته باشند که در نهایت تاج گل مناسبی را برای مراسم های ترحیم آماده کنند. تاج گل هایی که توسط خیریه ها تهیه می شوند، در نهایت هزینه های دریافتی آن صرف کمک به نیازمندان خواهد شد.

شما با خرید یا اجاره تاج گل از خیریه می توانید در انجام کار خیر سهیم باشید. در واقع علاوه بر تسلی دادن غم خانواده های عزادار می توانید به افراد نیازمند نیز کمک های شایانی کنید.

 

ساخت تاج گل خیریه همراه با متن تسلیت

تعداد بازدید : 2977

نظرات

..

2 سال و 10 ماه و 28 روز پیش

سلام میشه هزینه تاج گل یک و دو طبقه بفرمایید.

ثبت نظر

ارسال