Fa En پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 ساعت 7 و 41 دقیقه

بازدید موسسه خیریه محمد حسین رضوی از نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX)

بازدید موسسه خیریه محمد حسین رضوی از نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX)

هشتمین دوره این نمایشگاه (INOTEX 2019) از روز یکشنبه 19/3/98 لغایت چهارشنبه 22 /3/9898 در فضایی به مساحت 9000 مترمربع در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

یکشنبه 19 خرداد 1398 ساعت 14:56

نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX) طی هفت دوره  گذشته خود، میزبان استارتاپ ها، شرکتهای فناور و بیش از 1000 شرکت کننده (غرفه دار) از 25 کشور مختلف بوده است و اهدافی همچون تبادل فناوری میان شرکتهای خصوصی، سرمایه گذاری مشترک، مشارکت در پروژه های تحقیق و توسعه و ... را دنبال کرده است. در این راستا تاکنون بیش از 700 جلسه مذاکره اختصاصی (B2B) میان شرکت کنندگان در نمایشگاه برگزار شده است.

پارک فناوری پردیس، صاحب امتیاز این نمایشگاه بوده و مرکز فن بازار ملی ایران و مرکز شتابدهی نوآوری،  برگزارکنندگان نمایشگاه وهمچنین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری از حامیان و پشتیبان های دائمی نمایشگاه بودند.

در این نمایشگاه دو روز متوالی جوانان خیریه محمد حسین ازبسیاری از غرفه های  نمایشگاه بازدید کردند .برخی از این غرفه ها عبارت اند از :

* آوند تغذیه سالم با نام تجاری dailyکه از سال 97 آغاز به کار کرده و سالاد و سبزیجات و میوه های تازه را به صورت مدرن و کاملا بهداشتی عرضه می کند .

*دوزلی بوک (doozli book) که در زمینه کتب شخصی سازی و اختصاصی کودک و بزرگسال فعالیت میکند .

*چارچرخ(سامانه هوشمند خدمات خودرو )که حوزه فعالیت آن عیب یابی رایگان خودرد در محل است .

*اپلیکیشن دینگ (سامانه حضور غیاب آنلاین)

*مهمانو(خرید اینترنتی بسته های پذیرایی مراسم

در راستای اهداف موسسه که شکوفا کردن استعداد  و اشتغال جوانان مبتلا به سرطان می باشد پس از بازدید از نمایشگاه کلاس های ایده پردازی و آموزش کسب و کار در موسسه در حال برگزاری می باشد

موسسه بستری را فراهم کرده که در نهمین نمایشگاه با همت جوانان و خیرین محترم حضور این نیروهای با استعداد را شاهد باشیم.

 


 

 

امید به فردای بهتر برای بیماران مبتلا به سرطان با اجاره تاج گل خیریه و استند تسلیت خیریه 

موسسه خیریه سید محمدحسین رضوی با اجرای یک طرح جدید در طی سال‌های اخیر موجب شده تا با همیاری شما، بخشی از هزینه‌های بالای بیماران مبتلا به سرطان را جمع‌آوری کند تا صرف دارو و درمان آن‌ها شود. موسسه با اجرای طرح اجاره دادن تاج گل خیریه و استند تسلیت خیریه به شما برای تقدیم و ایجاد حس همدردی به اقوام و نزدیکانی که عزادار شده‌اند، باعث شد تا علاوه بر اینکه هزینه‌ای از اجاره تاج گل و استند تسلیت کمکی برای بیماران باشد، شما نیز به‌صورت آسان‌تر و با هزینه بسیار کمتر و در جهت کمک به خیریه سرطان (بیماران سرطانی) تاج گل و استند تسلیت را آنلاین سفارش دهید و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای رایگان تحویل بگیرید.

اقداماتی که موسسه خیریه سید محمدحسین رضوی انجام داده است.

موسسه خیریه سید محمدحسین رضوی با کمک شما می‌تواند اندکی از هزینه درمان بیماران مبتلا به سرطان را جمع‌آوری و با گسترش این طرح امید دارد تا فردای بهتری در انتظار کودکان و بیماران مبتلا به سرطان باشد. این موسسه در تمام این سال‌ها خدمات رایگان و ویژه خود را شامل حال بسیاری از افراد خیر کرده است. حمل‌ونقل تاج گل خیریه و استند تسلیت خیریه در تمامی نقاط تهران بر عهده موسسه خیریه سید محمدحسین رضوی است و شما هیچ مسئولیتی در قبال پرداخت هزینه حمل‌ونقل آن ندارید.

تعداد بازدید : 1577

ثبت نظر

ارسال