Fa En جمعه 10 فروردین 1403 ساعت 10 و 14 دقیقه

بیانیه شفاف سازی در خصوص کتاب حامی

موسسه خیریه محمد حسین رضوی

در تاریخ 27/5/98 موسسه محمد حسین رضوی همزمان با مراسمی که به مناسبت روز جوان با حضور نماینده سازمان بین المللی یونسکو ، وزارت ورزش و جوانان ، سازمان جوانان هلال احمر ، منطقه گردشگری عباس آباد برگزار شد .

یکشنبه 7 مهر 1398 ساعت 22:54

کتاب حامی به قلم منصوره میر فتاح و به کوشش سیده نسترن رضوی  ( مدیر عامل مجموعه ) ، برگرفته از خاطرات جوانان 16 تا 30 سال مبتلا به سرطان که تحت حمایت این موسسه میباشند ، است .

 تلخی ها و شیرینی های  مبارزه آنها با این بیماری و چگونگی امید و بینش آنها بعد از مبتلا شدنشان  نسبت به زندگی در این کتاب به خوبی مشهود است .

در این مراسم تعدادی از دوچرخه سواران نیک اندیش را گرد هم آمدند و مسیری را برای حمایت از جوانان 16 تا 30 سال مبتلا به سرطان  موسسه رکاب زدند.

در بخش رونمایی از کتاب مسئولینی چون سر کار خانم شهین دخت مولاوردی ، جناب آقای دکتر ربیعی(سخنگوی دولت ) ،نماینده بین المللی سازمان یونسکو ، جناب آقای دکتر سالک (رئیس وزارت ورزش و جوانان ) و جناب آقای دکتر پاشا ( معاون رئیس وزارت ورزش وجوانان ) ماکت کتاب حامی را  امضای کردند .

از آنجایی که یکی از ماموریت ها و رسالت این موسسه شفاف سازی برای جوانان تحت حمایت موسسه و حامیان بزرگوارماست در راستای ادای رسالتی که بر ماست این بیانیه از طرف مدیر عامل موسسه خیریه محد حسین رضوی سر کار خانم رضوی  صادر شده است

با حمایت شما حامیان عزیز چاپ اول به پایان میرسد و به زودی چاپ دوم کتاب حامی  انجام میشود.

 

 

 

راه های ارتباطی:

 

شماره تماس : 88948740-021

شماره مددکاری : 09026097698

شماره روابط عمومی: 09126097698

پست الکترونیکی : [email protected]

اینستاگرام : smhcharity

کانال تلگرام : smhcharity@

کمک از طریق موبایل : #1630*780*

شماره کارت : ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۴۳۴۹۷

 

امید به فردای بهتر برای بیماران مبتلا به سرطان با اجاره تاج گل خیریه و استند تسلیت خیریه 

 

موسسه خیریه سید محمدحسین رضوی با اجرای یک طرح جدید در طی سال‌های اخیر موجب شده تا با همیاری شما، بخشی از هزینه‌های بالای بیماران مبتلا به سرطان را جمع‌آوری کند تا صرف دارو و درمان آن‌ها شود. موسسه با اجرای طرح اجاره دادن تاج گل خیریه و استند تسلیت خیریه به شما برای تقدیم و ایجاد حس همدردی به اقوام و نزدیکانی که عزادار شده‌اند، باعث شد تا علاوه بر اینکه هزینه‌ای از اجاره تاج گل و استند تسلیت کمکی برای بیماران باشد، شما نیز به‌صورت آسان‌تر و با هزینه بسیار کمتر و در جهت کمک به خیریه سرطان (بیماران سرطانی) تاج گل و استند تسلیت را آنلاین سفارش دهید و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای رایگان تحویل بگیرید.

 

اقداماتی که موسسه خیریه سید محمدحسین رضوی انجام داده است.

 

موسسه خیریه سید محمدحسین رضوی با کمک شما می‌تواند اندکی از هزینه درمان بیماران مبتلا به سرطان را جمع‌آوری و با گسترش این طرح امید دارد تا فردای بهتری در انتظار کودکان و بیماران مبتلا به سرطان باشد. این موسسه در تمام این سال‌ها خدمات رایگان و ویژه خود را شامل حال بسیاری از افراد خیر کرده است. حمل‌ونقلتاج گل خیریهو استند تسلیت خیریه در تمامی نقاط تهران بر عهده موسسه خیریه سید محمدحسین رضوی است و شما هیچ مسئولیتی در قبال پرداخت هزینه حمل‌ونقل آن ندارید.

 

تعداد بازدید : 1938

ثبت نظر

ارسال