Fa En جمعه 10 فروردین 1403 ساعت 14 و 1 دقیقه

جلسه هیئت مدیره خیریه محمد حسین

جلسه هیئت مدیره موسسه خیریه

جلسه هیات مدیره موسسه خیریه محمد حسین رضوی در تاریخ 98/04/31 با حضور خانم سیده نسترن رضوی و دیگر اعضا برگزار گردید.

سه شنبه 8 مرداد 1398 ساعت 13:13

جلسه هیات مدیره موسسه خیریه محمد حسین رضوی در تاریخ 98/04/31 با حضور خانم سیده نسترن رضوی (رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل)، خانم اشرف السادات سودمند حقیقی (عضو اصلی هیئت مدیره)، خانم فهیمه فرج اللهی (عضو اصلی هیئت مدیره)، خانم شادزی گلچین (عضو اصلی هیئت امنا)، آقای دکتر سید محسن رضوی (عضو اصلی هیئت مدیره) و آقای دکتر عباس حاجی فتحعلی (عضو اصلی هیئت مدیره) برگزار گردید و در پایان هیات مدیره به همراه پرسنل (که از جوانان بهبودیافته و تحت درمان این خیریه می باشند.) عکس یادگاری گرفتند.

 

 

 

 

 

 

راه های ارتباطی:

شماره تماس : 88948740-021

شماره مددکاری : 09026097698

شماره روابط عمومی: 09126097698

پست الکترونیکی : [email protected]

اینستاگرام : smhcharity

کانال تلگرام : smhcharity@

کمک از طریق موبایل : #1630*780*

 

سفارش آنلاین استند تسلیت خیریه و تاج گل تسلیت خیریه

 

هزینه سنگین بیماران سرطانی باعث شده تا مؤسسه خیریه محمدحسین رضوی موجباتی را فراهم کند تا از این طریق بتواند قسمت ناچیزی از این هزینه‌های گزاف را برای درمان بیماران به دست آورد.

 در مجالس عزاداری و ختم خرید یک استند تسلیت و یا تاج گل شکل رسمی‌تری دارد احساس مهم بودن عزیزانتان را نمایان می‌کند.

هزینه بالا تاج گل، پژمردگی زود هنگام گل‌ها و صرف وقت بسیار برای خرید یک استند تسلیت تقریباً چند ساعتی از وقت شما را از آن خود می‌کند. موسسه خیریه محمدحسین رضوی با راه‌حلی آسان، یک تاج گل و یا استند تسلیت برای درخواست‌کنندگان می‌فرستد.

کیفیت تاج گل و بنر برای متقاضی تضمین‌شده است. با سفارش اینترنتی و ثبت مقصد خود، کارکنان موسسه بنا به درخواست شما استند تسلیت خیریه و یا تاج گل مصنوعی خیریه به مکان مورد نظرتان، نیم ساعت قبل از شروع مراسم فرستاده و تحویل شما می‌دهند. حمل‌ونقل رایگان و اجاره گل و استندها برای درمان بیماران لحاظ می‌شود. با کمک به خیریه سرطان (بیماران سرطانی) به دیگران نشان می‌دهید که به ‌دور از هر تجمل‌گرایی و اسرافی می‌توان احساس همدردی را شامل حال خانواده عزادار کرد.

تعداد بازدید : 2191

ثبت نظر

ارسال