Fa En جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 3 و 14 دقیقه

حضور موسسه خیریه محمد حسین رضوی در همایش کارجوشو

حضور موسسه خیریه محمد حسین رضوی در همایش کارجوشو

کانتر موسسه خیریه محمد حسین رضوی در کنار سومین همایش ملی کارجوشو حضور داشت

سه شنبه 5 شهریور 1398 ساعت 15:29

کارجوشو ، در راستای کاهش بیکاری و افزایش امید به زندگی در میان جوانان، ترغیب آنها برای احراز مشاغل مناسب، آموزش های لازم و بعد معرفی آنها به سازمانها و ارگانها و موسسات مربوطه خدمات خود را ارائه میدهد. در این همایش ۲کارگاه آموزشی کاربردی برگزار شد. حضور در همایش و کارگاه ها و ارتباط موثر با کارفرمایان ، ارائه فایل صوتی کارگاه های آموزشی ، ارائه گواهینامه ، از فعالیت های این همایش بود. حضور موسسه خیریه محمد حسین رضوی در همایش کارجوشو

دراین مراسم عزیزانی چون : دکتر محمدعلی سلیمانی( مدیر عامل کلینیک مدیران آینده ساز و دبیر کل همایش ) ، دکتر محمد حق پناهی ( رییس دبیرخانه دائمی همایش) ، وکیل کاوه منتظمی ( دبیر کمیته دیپلماسی ) ، مهندس سامان مصدری ( مدیر همایش ) حضور داشتند و برخی از این اساتید به تدریس مطالبی ارزنده درباره کسب و کار برای شرکت کنندگان پرداختند .

 

 

موسسه خیریه محمد حسین رضوی

 

حضور موسسه محمدحسین رضوی در همایش کارجوشو

 

در تاریخ 98/6/1 موسسه خیریه محمد حسین رضوی کتاب خود را به فروش گذاشت در این مراسم مدیریت مجموعه سرکار خانم سیده نسترن رضوی و همچنین چند تن از فرزندان خانه محمد حسین نیز حضور داشتند .

 

 

جوانان موسسه خیریه محمد حسین در همایش کارجوشو

 

جوانان موسسه خیریه محمد حسین رضوی در کانتر

 

 

اساتید و شرکت کنندگان تحت تاثیر سخنرانی یکی از جوانان موسسه درباره کتاب و فعالیت های  موسسه که در میان همایش و تدریس اساتید صورت گرفت ، قرار گرفتند .

 

 

سخنرانی یکی از جوانان موسسه خیریه محمد حسین در همایش کارجوشو

 

 

استقبال حاضرین برای خرید کتاب و انجام فعالیت های داوطلبانه در این مراسم بخوبی مشهود بود .

 

 

موسسه خیریه محمد حسین و کتاب حامی

 

 

در آخر از دکتر محمدعلی سلیمانی و همچنین جناب آقای حسام قائم مقام مجری توانمند تلویزیون برای مشارکت با موسسه کمال تشکر را داریم .

 

 

دکتر محمد علی سلیمانی

 

 

حسام قائم مقام مجری تلویزیون

 

 

راه های ارتباطی:

 

شماره تماس : 88948740-021

شماره مددکاری : 09026097698

شماره روابط عمومی: 09126097698

پست الکترونیکی : [email protected]

اینستاگرام : smhcharity

کانال تلگرام : smhcharity@

کمک از طریق موبایل : #1630*780*

 

سفارش‌ تاج گل مصنوعی خیریه و استند تسلیت خیریه موسسه خیریه محمدحسین رضوی

 

مردم برای شرکت در مراسم‌های عزاداری و شریک شدن در قسمت کوچکی از غم عزیزان اقدام به سفارش تاج گل و استند تسلیت می‌کنند. تاج گل‌های طبیعی و زیبایی که بعد از مراسم پلاسیده و یا استند تسلیتی که بعد از مراسم دور ریخته و یا در گوشه‌ای افتاده تا خاک بخورد.

چرا با سفارش تاج گل خیریه و استند تسلیت خیریه از مؤسسات خیریه قدمی برای همدردی با حال بیماران سرطانی نمی‌کنید؟

ما به اطلاع شما می‌رسانیم که با سفارش تاج گل مصنوعی خیریه و استند تسلیت خیریه از موسسه خیریه علاوه بر اینکه گام بلندی برای کمک به خیریه سرطان (بیماران سرطانی) می‌کنید بلکه باعث جلوگیری از اسراف، هزینه‌های گزاف و صرفه‌جویی در وقت خود می‌کنید.

با سفارش تاج گل‌های بزرگ و استند تسلیت خیریه، کارکنان موسسه به‌ صورت کاملاً رایگان تاج گل اجاره‌ای و استند تسلیت را به محل مورد نظر شما برده و آن را تحویل خانواده عزادار می‌دهند و یا استند تسلیت را نصب می‌کنند. علاوه بر اینکه در صرف وقت و قیمت جلوگیری کرده‌اید، ارادت و بزرگی خود را برای کمک به کودکان نیازمند و بیماران موسسه خیریه نشان می‌دهید. با این کار لبخند را به موسسه خیریه و بیماران نیازمند هدیه دهید.

 

 

تعداد بازدید : 2754

نظرات

ناشناس

3 سال و 8 ماه و 16 روز پیش

با سلام وخسته نباشید.خانمی هستم به دلیل اعتیاد همسرم متارکه کرده ام ویک فرزند خردسال دارم هیچ منبع در آمدی ندارم به سختی گذران زندگی میکنیم با ابن شرایط کرونا ونداشتن پشنوانه وسرپناه. توان اجاره یک اتاقک را ندارم ونیازهای کوچک فرزندم را ندارم لطفا کمکم کنید یک یخچال وپنکه تهیه کنم بیشتر ازاین شرمنده بچه ام نشم. 09906539019

ثبت نظر

ارسال