Fa En جمعه 10 فروردین 1403 ساعت 3 و 26 دقیقه

حضور موسسه خیریه محمدحسین رضوی در سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی

حضور موسسه خیریه محمدحسین رضوی در سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی

سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

دوشنبه 11 شهریور 1398 ساعت 10:47

سی و دومین نمایشگاه صنایع دستی ازساعت 10 الی 20 روز یکشنبه سوم تا نهم شهریور ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران (صنایع دستی) افتتاح شد و تا روز شنبه نهم شهریور ماه ادامه داشت. این نمایشگاه ، میزبان صنعت‌گران استان‌های مختلف کشور بود که هر کدام از آنها با انگیزه معرفی و فروش محصولاتشان در آن شرکت کرده بودند. حضور موسسه خیریه محمدحسین رضوی در سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی


حضور موسسه خیریه محمدحسین رضوی در سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی

 

همزمان با پرپایی سی و دومین نمایشگاه بین المللی صنایع دستی  ، موسسه خیریه محمد حسین رضوی با حضور مدیریت مجموعه سرکار خانم سیده نسترن رضوی و جمعی از فرزندان موسسه و داوطلبین عزیز  درسالن 8 و9 این نمایشگاه کانتر خود را برپا کرد. در این نمایشگاه موسسه به فروش و معرفی کتاب حامی ( خاطرات سیزده تن از جوانان 16 تا 30 سال موسسه خیریه محمد حسین رضوی ) پرداخت .

بازدید کنندگان از کانتر موسسه و کتاب حامی استقبال کرده و برای تامین هزینه های درمانی فرزندان خانه محمد حسین کتاب را خریداری کردند .

در این رویداد عزیزانی چون فاطمه معتمد آریا ،استاد الهی قمشه ای ، نمایندگان محترم هولدینگ عظیم زاده ،سرکار خانم  معصومه ابتکار(معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده )و ... حضور داشتند .

غرفه های صنایع دستی نظیر : فیروزه کوبی آقاجانی ، فرش عظیم زاده ، نارون ( ساخت کیف چوبی ) ، نقره امین یزد ،گالری فردوسی (آموزش برای بیماران سندروم داون و توانمندی سازی آنها ) ، گالری نوشین (ساخت تابلو برجسته ) ، میناکاری شریعت ، فیروزه کوبی حامد کریمی ، زرگرخونه و بسیاری از غرفه های دیگر که هر کدام نماد یکی از هنر های ایرانی با قومیت های گوناگون بودند ، حضور داشتند .

در آخر از جناب آقای کفیری سرپرست دفتر صادرات معاونت صنایع دستی و جناب آقای دکتر یلوه شهردار ناحیه 1 منطقه 6 که در این رویداد موسسه محمد حسین رضوی  را همراهی کردند کمال تشکر را داریم.

 

راه های ارتباطی:

 

شماره تماس : 88948740-021

شماره مددکاری : 09026097698

شماره روابط عمومی: 09126097698

پست الکترونیکی : [email protected]

اینستاگرام : smhcharity

کانال تلگرام : smhcharity@

کمک از طریق موبایل : #1630*780*

شماره کارت : ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۴۳۴۹۷

 

سفارش‌ تاج گل مصنوعی خیریه و استند تسلیت خیریه موسسه خیریه محمدحسین رضوی

 

مردم برای شرکت در مراسم‌های عزاداری و شریک شدن در قسمت کوچکی از غم عزیزان اقدام به سفارش تاج گل و استند تسلیت می‌کنند. تاج گل‌های طبیعی و زیبایی که بعد از مراسم پلاسیده و یا استند تسلیتی که بعد از مراسم دور ریخته و یا در گوشه‌ای افتاده تا خاک بخورد.

چرا با سفارش تاج گل خیریه و استند تسلیت خیریه از مؤسسات خیریه قدمی برای همدردی با حال بیماران سرطانی نمی‌کنید؟

ما به اطلاع شما می‌رسانیم که با سفارش تاج گل مصنوعی خیریه و استند تسلیت خیریه از موسسه خیریه علاوه بر اینکه گام بلندی برای کمک به خیریه سرطان (بیماران سرطانی) می‌کنید بلکه باعث جلوگیری از اسراف، هزینه‌های گزاف و صرفه‌جویی در وقت خود می‌کنید.

با سفارش تاج گل‌های بزرگ و استند تسلیت خیریه، کارکنان موسسه به‌ صورت کاملاً رایگان تاج گل اجاره‌ای و استند تسلیت را به محل مورد نظر شما برده و آن را تحویل خانواده عزادار می‌دهند و یا استند تسلیت را نصب می‌کنند. علاوه بر اینکه در صرف وقت و قیمت جلوگیری کرده‌اید، ارادت و بزرگی خود را برای کمک به کودکان نیازمند و بیماران موسسه خیریه نشان می‌دهید. با این کار لبخند را به موسسه خیریه و بیماران نیازمند هدیه دهید.

 

تعداد بازدید : 1861

ثبت نظر

ارسال