Fa En چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 ساعت 4 و 28 دقیقه

خیریه محمد حسین در کنار ماهور ( جوان مبتلا به سرطان )

سرطان

ماهور ( جوان مبتلا به سرطان ) در زمینه موسیقی استعداد دارد و نیازمند حمایت تهیه کننده است

چهارشنبه 9 مرداد 1398 ساعت 12:35

موسسه خیریه محمد حسین رضوی و دکتر محمودی و مهندس محمودزاده (هولدینگ عظیم زاده) جمعه 4 مرداد 98 در کنار ماهور، جوان مبتلا به سرطان و با استعداد در حوزه موسیقی بود.

 

ماهور جوان مبتلا به سرطان

 

 

ماهور مدتی است فعالیتش را شروع کرده و با عشق و علاقه در حال ادامه دادن است. او در این راه نیازمند حمایت بیشتری در زمینه تهیه کننده است.

 

 

 

ماهور در کنار دکتر محمودی و مهندس محمودزاده

 

حضور در کنار ماهور و جوانانی همچون او باعث افتخار این خیریه است.

 

راه های ارتباطی:

شماره تماس : 88948740-021

شماره مددکاری : 09026097698

شماره روابط عمومی: 09126097698

پست الکترونیکی : [email protected]

اینستاگرام : smhcharity

کانال تلگرام : smhcharity@

کمک از طریق موبایل : #1630*780*

 

با اجاره تاج گل خیریه و استند تسلیت خیریه آغازگر حلقه مهربانی باشید

 

اگر می‌خواهید در اندک زمان ممکن و با کمترین قیمت یک تاج گل یا استند تسلیت مناسب و باکیفیت برای نهایت احترام و عرض تسلیت خود تقدیم بازماندگان کنید تا در آن شرایط سخت تسلی‌بخش آن‌ها باشید، ما به شما موسسه خیریه را پیشنهاد می‌کنیم که با چند سال حضور پررنگ خود در کنار بیماران مبتلا به سرطان برای نجات جان آن‌ها از هیچ چیزی دریغ نمی‌کنند. موسسه خیریه محمدحسین رضوی تاج گل خیریه و استند تسلیت خیریه را به‌دلخواه شما تحویلتان می‌دهد و حتی آن‌ها را کاملاً رایگان به دست شما می‌رساند.

بیایید با سفارش آنلاین از موسسه خیریه محمدحسین رضوی همچنین کمک به خیریه سرطان (بیماران سرطانی)  برای اجاره تاج گل خیریه و استند تسلیت خیریه ، این حلقه مهربانی را بزرگ‌تر کنیم و به دیگران نیز بیاموزیم تا به‌ جای استفاده از گل‌های طبیعی در تاج گل که فقط برای چند ساعت برجسته و زیبا می‌ماند، به‌ جای آن از تاج گل مصنوعی اجاره‌ای با نهایت احترام به بازماندگان استفاده کنید.

در هر ساعتی که بخواهید تاج گل خیریه و استند تسلیت خیریه را تقدیم حضورتان می‌کنیم. بیایید شما شروع‌ کننده این کار زیبا در میان اقوام باشید.

 

تعداد بازدید : 2026

ثبت نظر

ارسال