Fa En جمعه 10 فروردین 1403 ساعت 9 و 31 دقیقه

دعوت به برگزاری گالری هنری به نفع جوانان مبتلا به سرطان

پریسا طالع زاده

صحبت های هنرمند عزیز کشورمان خانم پریسا طالع زاده از لندن

چهارشنبه 19 تیر 1398 ساعت 10:54

خانم پریسا طالع زاده تصویر ساز عزیز از لندن از تمامی هنرمندان عزیز خارج از ایران برای برگزاری یک گالری هنری به نفع جوانان مبتلا به سرطان دعوت می کند به این پویش بپیوندند. سهیم بودن در این رویداد بزرگ را به شما عزیزان پیشاپیش تبریک می گوییم. هنرمندان مهربان خارج از کشور لطفا با راه های ارتباطی موسسه تماس حاصل فرمایند.



راه های ارتباطی:


شماره تماس : 88948740-021
شماره مددکاری : 09026097698
شماره روابط عمومی: 09126097698
پست الکترونیکی : [email protected]
اینستاگرام : smhcharity
کانال تلگرام : smhcharity@
کمک از طریق موبایل : #1630*780*

 

تاج گل مصنوعی خیریه و استند تسلیت اجاره‌ای خیریه

 

تسلیت واژه کوچکی است در برابر غمی که گریبان گیر نزدیکانمان می‌شود. برای تسلی دادن دل عزیزانمان برای حضور در مراسم‌ها، به‌رسم ادب و احترام تاج گل و استند تسلیت سفارش داده و همراه خود به مراسم می‌بریم. با هزینه زیاد و صرف وقت بسیار برای تهیه یک تاج گل و یا استند تسلیت علاوه بر زمان زیادی که گرفته می‌شود هزینه بالایی نیز برای سفارش‌هایمان پرداخت می‌کنیم.

موسسه خیریه محمدحسین رضوی با چند سال فعالیت متداول در عرصه کمک به بیماران مبتلا به سرطان (خیریه سرطانی) همیشه در تلاش بوده تا هزینه درمانی این بیماران را فراهم کند. این موسسه با به وجود آوردن امکاناتی همچون تهیه تاج گل مصنوعی خیریه و استند تسلیت خیریه ، آن‌ها را برای اجاره به کسانی که می‌خواهند رسم ادب را برای نزدیکان خود به‌جا آورند در نظر گرفته است. کارکنان موسسه خیریه محمدحسین رضوی به ‌دور از هر تجمل‌گرایی و صرف وقت و هزینه فراوان به ‌طور رایگان این خدمات را شامل حال شما می‌کنند. پس شما هم با سفارش آنلاین در این کار نیک شریک شوید.

تعداد بازدید : 1625

ثبت نظر

ارسال