Fa En جمعه 10 فروردین 1403 ساعت 11 و 22 دقیقه

رونمایی از کتاب حامی در مراسم روز جوان

رونمایی از کتاب حامی در مراسم روز جوان

کتاب حامی به قلم منصوره میر فتاح و به کوشش سیده نسترن رضوی ( مدیر عامل مجموعه ) ، برگرفته از خاطرات جوانان 16 تا 30 سال مبتلا به سرطان که تحت حمایت این موسسه میباشند ، است .

پنجشنبه 31 مرداد 1398 ساعت 11:36

گزارش خبری رونمایی کتاب حامی


در تاریخ 27/5/98 موسسه خیریه محمد حسین رضوی همزمان با مراسمی که به مناسبت روز جوان با حضور نماینده سازمان بین المللی یونسکو ، وزارت ورزش و جوانان ، سازمان جوانان هلال احمر ، منطقه گردشگری عباس آباد برگزار شد .
 
 
 
 
 

حضور سرکار خانم سیده نستن رضوی مدیریت موسسه و سرکار خانم فهیمه فرج الهی عضو هیت مدیره موسسه و جوانانی که داستان آنها در کتاب حامی نوشته شده بود ، خالی از لطف نبود .
کتاب حامی به قلم منصوره میر فتاح و به کوشش سیده نسترن رضوی ( مدیر عامل مجموعه ) ، برگرفته از خاطرات جوانان 16 تا 30 سال مبتلا به سرطان که تحت حمایت این موسسه میباشند ، است .
 
 
 
 
 
 
 
 
تلخی ها و شیرینی های مبارزه آنها با این بیماری و چگونگی امید و بینش آنها بعد از مبتلا شدنشان نسبت به زندگی در این کتاب به خوبی مشهود است . 
جوانانی که داستان آنها در این کتاب آمده بود تعدادی از کتاب ها را امضا کردند و تقدیم مسئولین حاضر در مراسم کردند .
در کنار رونمایی کتاب حامی ،موسسه خیریه محمد حسین رضوی با همکاری فدراسیون دوچرخه سواری و انجمن های دوچرخه سواران به نام های واحد توسعه سیستم های حمل و نقل پاک ، باشگاه فرهنگی ورزشی گشتا ، دوچرخه سواری آرین آویژه ، تیم دوچرخه سواران شهر ، دوچرخه سواران زیست محیطی تهران ، باشگاه اوژن ،تیم دوچرخه سواری سفیران ترافیک توانست تعدادی از دوچرخه سواران نیک اندیش را گرد هم آورد و دوچرخه سواران مسیری را برای حمایت از جوانان موسسه رکاب زدند.
 
 
 
 
 
 
در بخش رونمایی از کتاب مسئولینی چون سر کار خانم شهین دخت مولاوردی ، جناب آقای دکتر ربیعی(سخنگوی دولت ) ،نماینده بین المللی سازمان یونسکو ، جناب آقای دکتر سالک (مدیر کل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان ) و جناب آقای دکتر پاشا ( رئیس اداره نظارت و ارزیابی فعالیت های-  تشکل های مردم نهاد جوانان ) و رییس سازمان گردشگری عباس آباد جناب آقای سجادی ماکت کتاب حامی را امضا کردند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

معاونت فرهنگی سازمان گردشگری منطقه عباس آباد 1000 جلد از کتا ب حامی را خریداری کردند و این خاطره زیبا را برای جوانان ما رقم زدند و تنها طی یک روز کل نسخه های منتشر شده کتاب حامی برای تامین هزینه های دارویی جوانان مبتلا به سرطان به فروش رفته و اکنون منتظر چاپ دوم خوداست.
در آخر از همه عزیزانی که در این شب زیبا در کنار موسسه بودند کمال تشکر را داریم .

راه های ارتباطی:

 

شماره تماس : 88948740-021

شماره مددکاری : 09026097698

شماره روابط عمومی: 09126097698

پست الکترونیکی : [email protected]

اینستاگرام : smhcharity

کانال تلگرام : smhcharity@

کمک از طریق موبایل : #1630*780*

 

سفارش تاج گل خیریه و استند تسلیت خیریه از موسسه خیریه برای بیماران خاص

 

تاج گل و استند تسلیت از آن مواردی است که هنگام شرکت در مراسم عزاداری نزدیکانمان، در اکثر مواقع سفارش داده و به همراه خود برای تسکین دل بازماندگان آن مرحوم می‌بریم.

شاید برای شما هم سؤال باشد که کدام مورد هم از نظر صرف هزینه و هم حمل ‌و نقل به ‌صرفه‌تر و آسان‌تر است. تاج گل‌های طبیعی از نظر اندازه بزرگ‌تر و حمل‌ و نقل آن سخت‌تر است و گل‌های طبیعی بعد از چند ساعت حالت زیبایی اولیه خود را از دست می‌دهند. به همین دلیل باعث شده استندهای تسلیت طرفداران بیشتری در بین مردم داشته باشد.

موسسه خیریه با فراهم آوردن تاج گل‌های مصنوعی در اندازه‌های مختلف و استندهای متنوع در طرح‌های زیبا با متن‌های مناسبت عزاداری این امکان را به شما می‌دهد تا به‌صورت آنلاین بدون هیچ صرف وقتی و با کمترین هزینه تاج گل خیریه و استند تسلیت خیریه خود را از موسسه سفارش داده تا به محل مورد نظر با نام شما در آنجا تحویل داده و حتی در صورت نیاز استندها را برایتان نصب می‌کنند.

با سفارش تاج گل خیریه و استند تسلیت خیریه از موسسه خیریه محمدحسین رضوی علاوه بر اینکه احساس همدردی را برای بازماندگان به‌جا آورده‌اید، باعث برداشتن یک گام بلند در کمک به بیماران سرطانی  شده‌اید. تمامی هزینه‌های اجاره استند و تاج گل در موسسه خیریه صرف بیماران خاص و نیازمندان می‌شود.

تعداد بازدید : 3318

ثبت نظر

ارسال