Fa En شنبه 1 اردیبهشت 1403 ساعت 10 و 58 دقیقه

صحبت های سفیر و حامی موسسه بانو مرجانه گلچین

صحبت های سفیر و حامی موسسه بانو مرجانه گلچین

مصاحبه با بانو مرجانه گلچین

چهارشنبه 16 مرداد 1398 ساعت 12:21

 

راه های ارتباطی:

 

شماره تماس : 88948740-021

شماره مددکاری : 09026097698

شماره روابط عمومی: 09126097698

پست الکترونیکی : [email protected]

اینستاگرام : smhcharity

کانال تلگرام : smhcharity@

کمک از طریق موبایل : #1630*780*

 

سفارش تاج گل خیریه و استند تسلیت خیریه از موسسه خیریه برای بیماران خاص

 

تاج گل و استند تسلیت از آن مواردی است که هنگام شرکت در مراسم عزاداری نزدیکانمان، در اکثر مواقع سفارش داده و به همراه خود برای تسکین دل بازماندگان آن مرحوم می‌بریم.

شاید برای شما هم سؤال باشد که کدام مورد هم از نظر صرف هزینه و هم حمل ‌و نقل به ‌صرفه‌تر و آسان‌تر است. تاج گل‌های طبیعی از نظر اندازه بزرگ‌تر و حمل‌ و نقل آن سخت‌تر است و گل‌های طبیعی بعد از چند ساعت حالت زیبایی اولیه خود را از دست می‌دهند. به همین دلیل باعث شده استندهای تسلیت طرفداران بیشتری در بین مردم داشته باشد.

موسسه خیریه با فراهم آوردن تاج گل‌های مصنوعی در اندازه‌های مختلف و استندهای متنوع در طرح‌های زیبا با متن‌های مناسبت عزاداری این امکان را به شما می‌دهد تا به‌صورت آنلاین بدون هیچ صرف وقتی و با کمترین هزینه تاج گل خیریه و استند تسلیت خیریه خود را از موسسه سفارش داده تا به محل مورد نظر با نام شما در آنجا تحویل داده و حتی در صورت نیاز استندها را برایتان نصب می‌کنند.

با سفارش تاج گل خیریه و استند تسلیت خیریه از موسسه خیریه محمدحسین رضوی علاوه بر اینکه احساس همدردی را برای بازماندگان به‌جا آورده‌اید، باعث برداشتن یک گام بلند در کمک به بیماران سرطانی  شده‌اید. تمامی هزینه‌های اجاره استند و تاج گل در موسسه خیریه صرف بیماران خاص و نیازمندان می‌شود.

 

تعداد بازدید : 2520

نظرات

حمیدرضا پیاده زاده

4 سال و 3 ماه و 12 روز پیش

سلام خیلی دوست دارم خانم گلچین رو ببینم اینجا از همیشه مهربونترن

حمید رحمانی

4 سال و 3 ماه و 9 روز پیش

سلام من به کامپیوتر وارد نیستم اگر جواب ندادم اما این شمارمه 09339746485 من که همیشه شما رو مثل مادرم دوست داشتم البته این عکس رو که گرفتید بهترین عکس تا الان میدونم با این عکس برام ثابت شد شما رو مثل مادرم میبینم و دیگه مطمئن شدم تولتان پیشاپیش مبارک امیدوارم بهترین صدای جهان شوید شاید هیچ وقت نتونم ببینمتون و بگم چقدر دوستون دارم ولی این رو بدونید که یه پسر دارید که تمام زندگی و دنیاش شمایید و یه نفر هست که همیشه به یادتونه تقدیم به مادر عزیزم

حمید رحمانی

4 سال و 3 ماه و 9 روز پیش

سلام من به کامپیوتر وارد نیستم اگر جواب ندادم اما این شمارمه 09339746485 من که همیشه شما رو مثل مادرم دوست داشتم البته این عکس رو که گرفتید بهترین عکس تا الان میدونم با این عکس برام ثابت شد شما رو مثل مادرم میبینم و دیگه مطمئن شدم تولدتان پیشاپیش مبارک امیدوارم بهترین صدای جهان شوید شاید هیچ وقت نتونم ببینمتون و بگم چقدر دوستون دارم ولی این رو بدونید که یه پسر دارید که تمام زندگی و دنیاش شمایید و یه نفر هست که همیشه به یادتونه تقدیم به مادر عزیزم

ثبت نظر

ارسال