Fa En جمعه 10 فروردین 1403 ساعت 3 و 19 دقیقه

تأثیر جملات تأکیدی بر آرامش فرد

تأثیر جملات تأکیدی بر آرامش فرد

روان انسان ها بسیار پیچیده است و اگر انسان ها نتوانند انرژی منفی را از خود دور کند، زندگی اش با مشکلات بسیاری مواجه می شود بنابراین روان شناسان عقیده دارند که اگر فرد بر روی ناخودآگاه خود تمرین کرده و از جملات تأکیدی مثبت استفاده کند، می تواند آرامش را به زندگی برگرداند.

چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت 23:27

روان انسان ها بسیار پیچیده است و شما می توانید با استفاده از قدرت ذهن خود آرامش را به زندگی تان باز گردانید. بسیاری از بیماری ها از جمله بیماری سرطان با امید و جملات تأکیدی مثبت قابل درمان می باشد و اگر روحیه خود را حفظ کنید می توانید بر این بیماری غلبه کنید. بنابراین داشتن آرامش در زندگی بسیار مهم است و برای آن که بتوانید آرامش را به زندگی تان باز گردانید لازم است که در ابتدا بر روی روانتان کار کنید و انرژی خود را در هر شرایطی به خصوص شرایط سخت حفظ نمایید.

 

شما می ‌توانید با استفاده از اصول تأثیر جملات تأکیدی بر آرامش فرد استفاده کنید. در واقع این جملات می‌توانند شما را به زندگی کمتر استرس ‌زا و خواسته ‌هایی که تصور می‌ کنید هدایت کند. فهرستی از تمام چیزهایی که در زندگی‌تان ایجاد کرده‌اید و یا دوست دارید تغییر دهید، تهیه کنید. این می‌تواند شامل یک شغل پر استرس، بیماری یا تعارض در روابط شما باشد. سپس جملات تأکیدی مناسب برای ایجاد تغییرات و بهبود زندگی ایجاد کنید.

 

جملات تاکیدی برای آرامش اعصاب و روان :

 

بسیاری از بیماری هایی که برای افراد به وجود می آید ناشی از اضطراب و استرس می باشد و این موضوع می تواند زندگی افراد را با اختلال مواجه کند. اضطراب و استرس منشا بسیاری از بیماری ها می باشد به همین دلیل قصد داریم تا در این مقاله موضوعی را بیان کنیم تا با استفاده از جملات تأکیدی مثبت از اضطراب و استرس خود بکاهید و زندگی سرشار از آرامش رضایت را داشته باشید. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

تأثیر جملات تأکیدی بر آرامش فرد

 

"ما نمی‌ توانیم با همان ذهنیت که مشکلی را ایجاد کرده، آن را حل کنیم." – آلبرت انیشتین

این نقل ‌قول به طور مختصر جملات تأکیدی را توضیح می ‌دهد. اگر می ‌خواهیم زندگی ‌مان را به سوی بهتر شدن تغییر دهیم، باید افکار متفاوتی در ذهن خود داشته باشیم، متفاوت از آن‌ هایی که به طور معمول ذهن ما را اشغال می‌ کنند. همان گونه که بیان کردیم، منشا بسیاری از بیماری ها از اضطراب و استرس می باشد و هم چنین برای آن که بتوانید اضطراب را از خود دور کنید، لازم است که در هر شرایطی انرژی خود را حفظ کرده و آرامش را برای خود به ارمغان بیاورید. در زیر به نکات مهمی درباره افکار انسان ها اشاره شده است :

 

  • هر فرد مجموعه‌ ای از افکار متفاوت دارد که ذهن او را به طور منظم اشغال کرده ‌است.
  • افکار ما توسط محیط اجتماعی ما، تربیت خانوادگی، تحصیلات، تجربیات ما در زندگی و انواع عوامل دیگر تعیین می ‌شوند.
  • فردی که یک زندگی معمولی را رهبری می‌کند مجموعه متفاوتی از افکار را نسبت به فردی که در برخی از زمینه ‌ها موفق است، خواهد داشت.
  • اگر فردی می ‌خواهد موفق باشد، باید مانند یک فرد موفق فکر کند.
  • اگر یک فرد فقیر بخواهد ثروتمند و مرفه باشد، باید مانند یک فرد ثروتمند فکر کند.

 

مثال ‌هایی برای جملات تأکیدی برای جذب ثروت

 

 جملات تأکیدی در زندگی انسان ها معجزه می کند و می تواند شما را به سمت خواسته هایتان سوق دهد که شما بتوانید یک زندگی بسیار راحتی را داشته باشید. در زیر به برخی از جملات تأکیدی مثبت برای جذب ثروت اشاره می کنیم، سعی کنید تمامی این جملات تأکیدی را روزانه تکرار کنید و به آن ایمان داشته باشید تا معجزات در زندگی تان رخ دهد :

 

  • من لیاقت این را دارم که پول بیشتری به دست بیاورم.
  • ثروت به سرعت و به راحتی به من می ‌رسد.
  • من می ‌توانم مقدار بی ‌حد و حصر پول داشته باشم.
  • من فرصت ‌های بزرگی را در زندگی ‌ام به خود جذب می ‌کنم.
  • بدهی ‌های من محدود است، پول من نا محدود است.
  • حساب بانکی من پر از پول است.
  • من به خاطر وفور نعمت زندگی خود خدا را شکر می‌کنم.

 

مثال ‌هایی برای جملات تأکیدی برای جذب ثروت

 

جملات شکرگزاری مثبت

 

"برای آنچه دارید سپاس گزار باشید، بیشتر خواهید داشت. اگر روی چیزی که ندارید تمرکز کنید، هرگز به اندازه کافی نخواهید داشت." – اپرا وینفری

" قدردانی می‌تواند روز شما و حتی زندگی‎‌تان را تغییر دهد. استفاده از کلمات، تمام چیزی است که لازم است." – مارگارت کاسینز

" قدردانی می‌تواند روزهای عادی را به روز شکرگزاری تبدیل کند، مشاغل روزمره را به شادی تبدیل کند و فرصت‌های عادی را به خیر و برکت تبدیل کند."  - ویلیام آرتور وارد

 

عبارات تاکیدی لوییز هی

 

به نکات مهم زیر توجه فرمایید :

  • جملات تأکیدی دری را باز می‌ کند و این نقطه شروع مسیر تغییر است.
  • وقتی در مورد عبارات مثبت صحبت می‌ کنم، منظورم انتخاب آگاهانه کلماتی است که یا به حذف چیزی از زندگی‌تان و یا به ایجاد چیزی جدید در زندگی‌تان کمک می ‌کنند.
  • جملات تأکیدی اظهاراتی فراتر از واقعیت موجود هستند و به خلق آینده بهتر از طریق کلماتی که در حال حاضر از آن استفاده می ‌کنید، کمک می‌ کنند.

 

تأثیر تکرار عبارات تأکیدی

 

افراد موفق به عنوان بخشی از فرآیند موفقیت خود از جملات تأکیدی استفاده می‌کنند، به عبارات مثبت فکر می ‌کنند. آن ‌ها را بخوانید تا ایمان خود را در مورد عبارات مثبت تقویت کنید.هر فرد موفقی از جملات تأکیدی، آگاهانه یا ندانسته استفاده می ‌کند. برخی تأیید می‌ کنند، برخی این کار را نمی ‌کنند. یکی از معدود کسانی که این موضوع را تأیید می‌کند، کاریکاتوریست بسیار موفق اسکات آدامز است.

برای تأثیر گذاری عبارات تأکیدی مثبت به نکات مهم زیر توجه فرمایید :

 

  • برای به دست آوردن نتایج مثبت، حداقل صد بار در روز، ترجیحاً در مقابل یک آینه عبارات مثبت را به کار بگیرید. برای شروع از عبارات عمومی که افراد موفق به اشتراک گذاشته‌ اند استفاده کنید.
  • این کار را دست‌کم به مدت شش ماه انجام دهید و تفاوت مثبتی که در زندگی‌تان ایجاد می‌ شود را مشاهده کنید. خواهید دید که پس از آن می‌ توانید سخنان خودتان را بیان کنید.

 

"عشق و آرامش ذهن از ما محافظت می‌کنند. آن‌ها به ما اجازه می‌دهند بر مشکلاتی غلبه کنیم که در زندگی پیش می‌آید. آن‌ها به ما می‌آموزند که زنده بمانیم؛ زندگی کنیم و شهامت مقابله با هر روز را داشته باشیم." - برنی سیگل

"آدمی هر چیزی را که به قدر کافی به خودش تکرار می‌کند باور می‌کند، خواه این حرف درست باشد یا غلط. در ذهن انسان حاکم می‌شود." – رابرت کولیر

 

شرایط عبارات تأکیدی

 

عبارات مثبت برای هر مرحله‌ای در زندگی می ‌تواند کمک‌ کننده باشد، چه شما بخواهید سلامتی، ثروت یا عشق را به دست آورید. اگر بدانید چگونه می ‌توانید از آن‌ ها استفاده کنید، می ‌توانید زندگی خود را تغییر دهید و آرامش را وارد زندگی ‌تان کنید.تا زمانی که شما نمی ‌دانید واقعاً جملات تأکیدی چه تأثیری دارد، پس تنها با تکرار عبارات شروع کنید، محکم و مثبت باشید بدون هیچ ‌گونه اما و اگر ها؛ بارها و بارها در طول روز به عنوان فعالیتی مهم از این عبارات استفاده کنید تا معجزه را در زندگی ببینید؛ به آن افراد، مکان ‌ها و رویداد هایی که خواسته‌ های تان را به شما می‌ رسانند، جذب خواهید شد.

 

حالا موارد زیر را در نظر بگیرید:

 

  • هر روز از هر جهت بهتر و بهتر می‌شوم.
  • من هر روز در حال از دست دادن وزن خود تا رسیدن به وزن ایده‌آل ۶۰ کیلو هستم.
  • من یک آهن ‌ربای پول هستم و پول بدون زحمت به زندگی من جاری می‌ شود.
  • من سالم و قوی هستم.

 

این ‌ها اظهاراتی از قصد و نیت هستند. ما از طریق این عبارات مثبت، آرزوی خود را از این‌که چگونه زندگی ‌مان را می‌ خواهیم، بیان می‌ کنیم.ما می ‌خواهیم بر روی نوع دومی تمرکز کنیم که شامل عباراتی است که آینده مورد نظر ما را هجی می‌کنند، جملات تأکیدی که می‌ توانند زندگی ما را به سوی بهتر شدن تغییر دهند.نکته شگفت ‌انگیز در مورد این عبارات این است که هر چه بیشتر از آن‌ ها استفاده کنیم، زندگی ما بیشتر شبیه آن ‌ها می‌ شود.عامل اصلی پشت این عبارات مشابه قطرات آب است که بر روی یک صخره می ‌افتد؛ چند قطره تأثیری بر سنگ نخواهد داشت، اما اگر قطره به طور مداوم سقوط کند، پس از یک دوره زمانی، سنگ از بین خواهد رفت.

 

جملات تأکیدی مثبت برای سلامتی

 

انجمن روانشناسی آمریکا نتایج تنش ‌های ۲۰۱۰ خود در آمریکا را منتشر کرده ‌است. در بین یافته ‌ها: نزدیک به ۷۵% از آمریکایی‌ها که در یک نظرسنجی آنلاین شرکت کردند، گفتند که سطح استرس آن‌ ها آن‌قدر بالا است که احساس ناسالم بودن می‌ کنند.به بیان ساده ‌تر ما در زمانه پر استرسی زندگی می ‌کنیم. از مشکلات اقتصادی گرفته تا مشکلات روحی که امروزه گریبان گیر بسیاری شده است، همگی ما را به سوی پرتگاهی هدایت می ‌کند که اگر به موقع خود را نجات ندهیم عواقب بدی در انتظارمان خواهد بود.وقتی ما با وضعیت تهدید کننده ‌ای در زندگی مواجه می ‌شویم، موجی از هورمون ‌های استرس ما را آماده مبارزه یا گریز می ‌کند. در نتیجه، ضربان قلب ما، ماهیچه ‌های ما منقبض می ‌شود و ما به طور ناگهانی در حالت آماده ‌باش کامل هستیم.

 

در این وضعیت اگر با جملات تأکیدی مسلح شویم به راحتی می ‌توانیم با تنفس عمیق و منظم و تکرار عبارات مثبت انرژی و آرامش خود را به دست آوریم.متأسفانه، مردم اغلب به خاطر شرایطی که آزار دهنده و استرس ‌زا می باشد دچار یأس و نا امیدی می ‌شوند؛ وقتی در موقعیت‌ های مانند ترافیک، صف ‌های طولانی در فروشگاه مواد غذایی قرار می ‌گیرند، صبر خود را از دست می‌ دهند و تمام آن هورمون‌ های استرس‌ زا در حال افزایش می ‌توانند بر روی بدن تأثیر بگذارند. در طول زمان، چنین استرسی حتی با درجه پایین می ‌تواند منجر به فشارخون بالا، افزایش ضربان قلب و تنش ماهیچه‌ ها شود.جملات تأکیدی به مردم کمک می‌ کند تا اثرات سمی تنش مزمن را با کند کردن سرعت تنفس، انقباض ماهیچه ‌ها و کاهش فشارخون خنثی کنند.با توجه به اینکه استرس تأثیر مستقیمی بر کیفیت زندگی و سلامتی شما دارد، پس استفاده از روش درمانی به نام جملات تأکیدی ارزش امتحان کردن را دارد و انجام آن آسان است.

 

جملات تأکیدی چگونه کار می‌کنند؟

 

ما با توجه به اعتقادات خود، زندگی می ‌کنیم. برای مثال، ما این را می‌ دانیم و در نتیجه این باور ماست که اگر هر چیزی داغی را لمس کنیم، باعث سوختگی خواهد شد. ازاین‌رو ما با دست‌ های برهنه خود اجسام داغ را لمس نمی ‌کنیم؛ با این‌ حال، سیستم اعتقادی کودکان کوچک هنوز شکل نگرفته است؛ در نتیجه آن‌ها تفاوت بین گرم و سرد را نمی ‌دانند و به ‌احتمال ‌زیاد با دست‌ های خود اجسام داغ را لمس می ‌کنند. (از این‌ رو باید مراقبت بیشتری از کودکان خردسال داشته باشیم)؛ اگر آن ‌ها یک‌بار دست خود را سوزانده باشند یا اگر به طور مکرر به آن ‌ها گفته شود که لمس کردن چیز های داغ بد است، پس سیستم اعتقادی آن ‌ها شکل می ‌گیرد و آن‌ها از لمس کردن چیزهای داغ اجتناب می ‌کنند.

 

این یک نمونه از جملات تأکیدی است. تمام باورهای ما در ذهن ناخودآگاه ذخیره شده ‌اند؛ بنابراین، اگر شما متوجه شوید که نمی ‌توانید پول زیادی به دست آورید یا خود را سزاوار آرامش ندانید، نمی ‌توانید به خواسته‌ هایتان برسید.برای تغییر اعتقادات ما باید در سطح ذهن نیمه هوشیار عمل کنیم و تکرار عبارات مثبت باعث جاری شدن عقاید در ذهن نیمه هوشیار می‌ شود و شما به آرامش خواهید رسید.

 

تاج گل مصنوعی خیریه و استند تسلیت اجاره‌ای خیریه

 

تسلیت واژه کوچکی است در برابر غمی که گریبان گیر نزدیکانمان می‌شود. برای تسلی دادن دل عزیزانمان برای حضور در مراسم‌ها، به‌رسم ادب و احترام تاج گل و استند تسلیت سفارش داده و همراه خود به مراسم می‌بریم. با هزینه زیاد و صرف وقت بسیار برای تهیه یک تاج گل و یا استند تسلیت علاوه بر زمان زیادی که گرفته می‌شود هزینه بالایی نیز برای سفارش‌هایمان پرداخت می‌کنیم.

 

موسسه خیریه محمدحسین رضوی با چند سال فعالیت متداول در عرصه کمک به بیماران مبتلا به سرطان (خیریه سرطانی) همیشه در تلاش بوده تا هزینه درمانی این بیماران را فراهم کند. این موسسه با به وجود آوردن امکاناتی همچون تهیه تاج گل مصنوعی خیریه و استند تسلیت خیریه ، آن‌ها را برای اجاره به کسانی که می‌خواهند رسم ادب را برای نزدیکان خود به‌جا آورند در نظر گرفته است. کارکنان موسسه خیریه محمدحسین رضوی به ‌دور از هر تجمل‌گرایی و صرف وقت و هزینه فراوان به ‌طور رایگان این خدمات را شامل حال شما می‌کنند. پس شما هم با سفارش آنلاین در این کار نیک شریک شوید.

 

تعداد بازدید : 18069

ثبت نظر

ارسال