Fa En پنجشنبه 9 فروردین 1403 ساعت 16 و 36 دقیقه

شروع دوره جدید کلاس های هنر درمانی در موسسه خیریه محمد حسین

شروع دوره جدید کلاس های هنر درمانی در موسسه خیریه محمد حسین

فرزندان عزیز موسسه امروز در کنار سرکار خانوم اکبری, با هنر درمانی آشنا شدند

سه شنبه 28 خرداد 1398 ساعت 14:47

هنردرمانی به‌ معنای کاربرد هنر در درمان افراد است و به صورت تخصصی، به افرادی که دچار بیماری‌، آسیب‌ روانی و یا چالش‌های سنگین رو‌به‌رو شده‌اند، کمک می‌کند. هنر درمانی خودآگاهی افراد را افزایش داده، امکان مقابله با تجارب ناخوشایند را  فراهم می‌سازد. علاوه بر این توانایی‌ها و مهارت‌های شناختی بالا می‌رود و لحظاتی که در آن به خلق اثر هنری پرداخته می‌شود، لذت‌بخش و شیرین هستند. نظریه های متعددی وجود دارند که به نقش مثبت هنر درمانی فرد مبتلاء به سرطان در کاهش اختلالات روانی- جسمانی و حتی نقش مؤثر آن بر سیستم ایمنی بدن تاکید می کنند.

 ارتباط میان هنردرمانی به عنوان یکی از روشهای روان درمانی و کاهش اضطراب ناشی از بیماری است.

علاوه بر تاثیرات روانی مثبت، این کلاس ها با هدف اشتغال و درآمد زایی برای جوانان تحت حمایت موسسه برگزار میگردد

بنابراین موسسه خیریه محمد حسین رضوی جهت تحقق اهداف فوق اقدام به برگزاری کلاس هنر درمانی برای فرزندان تحت حمایت خود کرده است. کلاس فوق در روز سه شنبه مورخ 28 /3/98 با حضور مدرس گرامی سرکار خانم نسرین اکبری و فرزندان عزیز موسسه تشکیل گردید.

امید است با برگزاری این چنین کلاس هایی سهمی کوچک در رشد و تعالی روحی و روانی فرزندانمان داشته باشیم.

 


 

 

امید به فردای بهتر برای بیماران مبتلا به سرطان با اجاره تاج گل خیریه و استند تسلیت خیریه 

 

موسسه خیریه سید محمدحسین رضوی با اجرای یک طرح جدید در طی سال‌های اخیر موجب شده تا با همیاری شما، بخشی از هزینه‌های بالای بیماران مبتلا به سرطان را جمع‌آوری کند تا صرف دارو و درمان آن‌ها شود. موسسه با اجرای طرح اجاره دادن تاج گل خیریه و استند تسلیت خیریه به شما برای تقدیم و ایجاد حس همدردی به اقوام و نزدیکانی که عزادار شده‌اند، باعث شد تا علاوه بر اینکه هزینه‌ای از اجاره تاج گل و استند تسلیت کمکی برای بیماران باشد، شما نیز به‌صورت آسان‌تر و با هزینه بسیار کمتر و در جهت کمک به خیریه سرطان (بیماران سرطانی) تاج گل و استند تسلیت را آنلاین سفارش دهید و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای رایگان تحویل بگیرید.

 

اقداماتی که موسسه خیریه سید محمدحسین رضوی انجام داده است.

 

موسسه خیریه سید محمدحسین رضوی با کمک شما می‌تواند اندکی از هزینه درمان بیماران مبتلا به سرطان را جمع‌آوری و با گسترش این طرح امید دارد تا فردای بهتری در انتظار کودکان و بیماران مبتلا به سرطان باشد. این موسسه در تمام این سال‌ها خدمات رایگان و ویژه خود را شامل حال بسیاری از افراد خیر کرده است. حمل‌ونقل تاج گل خیریه و استند تسلیت خیریه در تمامی نقاط تهران بر عهده موسسه خیریه سید محمدحسین رضوی است و شما هیچ مسئولیتی در قبال پرداخت هزینه حمل‌ونقل آن ندارید.

تعداد بازدید : 2600

ثبت نظر

ارسال