Fa En جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 14 و 59 دقیقه

جوانان موسسه خیریه محمد حسین در کنار کودکان مبتلا به سرطان بیمارستان بهرامی

جوانان موسسه خیریه محمد حسین در کنار کودکان مبتلا به سرطان بیمارستان بهرامی

شانزدهم مهرماه برابر با 8 اکتبر روز جهانی کودک است روز جهانی کودک فرصتی است برای یاد آوری حقوق کودکان و بیان این نکته که کودکان ما نیاز به حمایت و مراقبت بیشتری دارند

سه شنبه 16 مهر 1398 ساعت 8:10

و این بهانه ای شد تا جوانان موسسه خیریه محمد حسین رضوی امروز به دیدار کودکان مبتلا به سرطان بیمارستان بهرامی بروند کودکانی که آینده ساز فردای ایرانمان هستند . سفیران موسسه محمد حسین امروز با ایجاد فضایی شاد برای کودکانی که همدردشان بودند لحظات خاطره انگیزی به یادگار گذاشتند.

 


 

 

راه های ارتباطی:

 

شماره تماس : 88948740-021

شماره مددکاری : 09026097698

شماره روابط عمومی: 09126097698

پست الکترونیکی : [email protected]

اینستاگرام : smhcharity

کانال تلگرام : smhcharity@

کمک از طریق موبایل : #1630*780*

 

امید به فردای بهتر برای بیماران مبتلا به سرطان با اجاره تاج گل خیریه و استند تسلیت خیریه 

 

موسسه خیریه سید محمدحسین رضوی با اجرای یک طرح جدید در طی سال‌های اخیر موجب شده تا با همیاری شما، بخشی از هزینه‌های بالای بیماران مبتلا به سرطان را جمع‌آوری کند تا صرف دارو و درمان آن‌ها شود. موسسه با اجرای طرح اجاره دادن تاج گل خیریه و استند تسلیت خیریه به شما برای تقدیم و ایجاد حس همدردی به اقوام و نزدیکانی که عزادار شده‌اند، باعث شد تا علاوه بر اینکه هزینه‌ای از اجاره تاج گل و استند تسلیت کمکی برای بیماران باشد، شما نیز به‌صورت آسان‌تر و با هزینه بسیار کمتر و در جهت کمک به خیریه سرطان (بیماران سرطانی) تاج گل و استند تسلیت را آنلاین سفارش دهید و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای رایگان تحویل بگیرید.

 

اقداماتی که موسسه خیریه سید محمدحسین رضوی انجام داده است.

 

موسسه خیریه سید محمدحسین رضوی با کمک شما می‌تواند اندکی از هزینه درمان بیماران مبتلا به سرطان را جمع‌آوری و با گسترش این طرح امید دارد تا فردای بهتری در انتظار کودکان و بیماران مبتلا به سرطان باشد. این موسسه در تمام این سال‌ها خدمات رایگان و ویژه خود را شامل حال بسیاری از افراد خیر کرده است. حمل‌ونقل تاج گل خیریه و استند تسلیت خیریه در تمامی نقاط تهران بر عهده موسسه خیریه سید محمدحسین رضوی است و شما هیچ مسئولیتی در قبال پرداخت هزینه حمل‌ونقل آن ندارید.

شماره کارت : ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۴۳۴۹۷

تعداد بازدید : 2043

ثبت نظر

ارسال