Fa En پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 ساعت 23 و 37 دقیقه

استند تسلیت رول آپ301

سفارش تاج گل و استند تسلیت از موسسه خیریه برای بیماران خاص


تاج گل و استند تسلیت از آن مواردی است که هنگام شرکت در مراسم عزاداری نزدیکانمان، در اکثر مواقع سفارش داده و به همراه خود برای تسکین دل بازماندگان آن مرحوم می‌بریم.

شاید برای شما هم سؤال باشد که کدام مورد هم ازنظر صرف هزینه و هم حمل‌ونقل به‌صرفه‌تر و آسان‌تر است. تاج گل‌های طبیعی ازنظر اندازه بزرگ‌تر و حمل‌ونقل آن سخت‌تر است و گل‌های طبیعی بعد از چند ساعت حالت زیبایی اولیه خود را از دست می‌دهند. به همین دلیل باعث شده استندهای تسلیت طرفداران بیشتری در بین مردم داشته باشد.

موسسه خیریه با فراهم آوردن تاج گل‌های مصنوعی در اندازه‌های مختلف و استندهای متنوع در طرح‌های زیبا با متن‌های مناسبت عزاداری این امکان را به شما می‌دهد تا به‌صورت آنلاین بدون هیچ صرف وقتی و با کمترین هزینه تاج گل و استند تسلیت خود را از موسسه سفارش داده تا به محل موردنظر با نام شما در آنجا تحویل داده و حتی در صورت نیاز استند ها را برایتان نصب می‌کنند.

با سفارش تاج گل و استند تسلیت از موسسه خیریه محمدحسین رضوی علاوه بر اینکه احساس همدردی را برای بازماندگان به‌جا آورده‌اید، باعث برداشتن یک گام بلند در کمک به بیماران سرطانی شده‌اید. تمامی هزینه‌های اجاره استند و تاج گل در موسسه خیریه صرف بیماران خاص و نیازمندان می‌شود.

 


ثبت نظر

ارسال