Fa En پنجشنبه 9 فروردین 1403 ساعت 20 و 54 دقیقه

سخنان متخصصان خون و وآنکولوژی درباره سرطان ،علائم آن ،نقش ژنتیک و تشکیل تومور

سخنان متخصصان خون و وآنکولوژی | تشکیل تومور |  نقش ژنتیک | افراد مبتلا به بیماری سرطان

سخنان متخصصان خون و وآنکولوژی درباره سرطان

یکشنبه 29 دی 1398 ساعت 14:0

 

سخنان متخصصان خون و وآنکولوژی درباره سرطان ،علائم آن ،نقش ژنتیک و تشکیل تومور

 


 

سفارش استند تسلیت خیریه یا تاج گل خیریه، کدام بهتر است؟

 

تقدیم تاج گل به بازماندگان متوفی سال ها است که در بین ما ایرانیان رواج دارد. اما از آنجا که همه چیز تغییر کرده است، به دلیل پژمرده شدن گل ها و دردسرهایی که برای جا به جایی برای خانواده متوفی ایجاد می کند، تاج گل های طبیعی جای خود را به تاج گل های مصنوعی و استندهای تسلیت دادند.

اما این که میان تاج گل و استند تسلیت کدام یک بهتر است باید گفت با این که تاج گل ها در نگاه اول زیباتر و تأثیرگذارتر به نظر می رسند، اما یک پیام زیبا و آرامش بخش روی استند می تواند تأثیری چند برابر بیش از گل ها حتی گل های تازه داشته باشد.

سفارش استند تسلیت خیریه یا تاج گل خیریه هر دو با هدف همدردی با بازماندگان و کمک به مؤسسات خیریه هستند. در نهایت این شما هستید که انتخاب می کنید از چه طریق در این امر مشارکت داشته باشید.

 

امید به فردای بهتر برای بیماران مبتلا به سرطان با اجاره تاج گل مصنوعی و استند تسلیت از موسسه خیریه سید محمدحسین رضوی

 

موسسه خیریه سید محمدحسین رضوی با اجرای یک طرح جدید در طی سال‌های اخیر موجب شده تا با همیاری شما، بخشی از هزینه‌های بالای بیماران مبتلا به سرطان را جمع‌آوری کند تا صرف دارو و درمان آن‌ها شود.

موسسه با اجرای طرح اجاره دادن تاج گل و استند تسلیت به شما برای تقدیم و ایجاد حس همدردی به اقوام و نزدیکانی که عزادار شده‌اند، باعث شد تا علاوه بر اینکه هزینه‌ای از اجاره تاج گل و استند تسلیت کمکی برای بیماران باشد، شما نیز به‌صورت آسان‌تر و با هزینه بسیار کمتر تاج گل و استند تسلیت را آنلاین سفارش دهید و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای رایگان تحویل بگیرید.

موسسه خیریه سید محمدحسین رضوی با کمک شما می‌تواند اندکی از هزینه درمان بیماران مبتلا به سرطان را جمع‌آوری و با گسترش این طرح امید دارد تا فردای بهتری در انتظار کودکان و بیماران مبتلا به سرطان باشد. این موسسه در تمام این سال‌ها خدمات رایگان و ویژه خود را شامل حال بسیاری از افراد خیر کرده است. حمل‌ونقل تاج گل و استند تسلیت در تمامی نقاط تهران بر عهده موسسه خیریه سید محمدحسین رضوی است و شما هیچ مسئولیتی در قبال پرداخت هزینه حمل‌ونقل آن ندارید.

 

اجاره تاج گل خیریه و استند تسلیت خیریه قدمی برای بهبودی حال بیماران سرطانی

 

موسسه خیریه محمدحسین رضوی با سال‌ها سعی و تلاش فراوان در راستای کمک به درمان بیماران سرطانی تلاش کرده است تا هزینه درمان این بیماران را تأمین نماید. شما هم می‌توانید به‌ نوبه خود قسمتی از این هزینه را تقبل کنید. موسسه خیریه محمدحسین رضوی در اقدامی جالب، دست به تهیه تاج گل و استند تسلیت در ابعاد و شکل‌های فراوان زده است. در تمام مراسم‌های عزاداری اصولاً رسم بر این است که برای عرض تسلیت و شریک شدن در گوشه‌ای از غم صاحبان مجلس گل و بنرهایی با متون عرض تسلیت هدیه داده می‌شود.

 

تعداد بازدید : 2461

ثبت نظر

ارسال