Fa En پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 ساعت 20 و 47 دقیقه

اردوی جوانان موسسه در فدراسیون بیلیارد

موسسه خیریه محمدحسین رضوی|حمایت از جوانان مبتلا به سرطان|

فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس در آکادمی بیلیارد و اسنوکر، میزبان اردوی یک روزه جوانان مبتلا و بهبود یافته سرطان موسسه خیریه محمدحسین رضوی بود. در این اردوی مفرح، فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس کارگاه آموزشی برای جوانان تشکیل داد تا آنها بیشتر با رشته های بیلیاردی آشنا شوند و پس از آن حاضرین در اردو به تمرین پرداختند.

جمعه 22 بهمن 1400 ساعت 9:36


جناب آقای «هاشم اسکندری» رئیس فدراسیون به همراه «کامران شهلا» سرمربی تیم اسنوکر با حضور در جمع این عزیزان از انگیزه و توانمندی آنان و همچنین علاقه مندی این جوانان به ورزش های بیلیاردی تقدیر و تشکر کرد. اسکندری در جمع میهمانان موسسه خیریه رضوی گفت:«ورزش یکی از عوامل انگیزه دهنده به این جوانان است تا بتوانند به خوبی با این بیماری مبارزه کنند. فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس همواره در زمینه مسئولیت های اجتماعی پیش قدم بوده است و در این راستا امادگی خود را برای استمرار حضور این عزیزان در فدراسیون و یا هیات های استانی را اعلام می نماییم.»


در پایان این اردو مقرر شد به زودی اولین دوره مسابقات بولینگ ویژه جوانان مبتلا به سرطان و بهبود یافته توسط فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس با مشارکت و همراهی موسسه خیریه محمدحسین رضوی برگزار شود. مسابقه ای رسمی که تا پیش از این در ایران برگزار نشده است.

تعداد بازدید : 706

ثبت نظر

ارسال