Fa En سه شنبه 29 اسفند 1402 ساعت 13 و 13 دقیقه

غربالگری، راهی برای کنترل سرطان

غربالگری|درمان سرطان

غربالگری برای سرطان هایی مانند، سرطان پستان، سرطان روده بزرگ، سرطان دهانه رحم، سرطان ریه و سرطان پروستات بیشترین کارایی را دارد.

یکشنبه 15 اسفند 1400 ساعت 13:36

در زمان های بسیار قدیم مردم به دلیل عدم اگاهی از بیماری ها متوجه ی بیشتر بیماری ها نمی ‌شدند و این باعث می شد که سطح بیماری در بدن ان ها پیشرفت کند و به مرحله های بسیار حیاتی برسد.در این ‌صورت درمان ان بسیار مشکل می شد. از طرف دیگر پزشکان هم به دلیل اینکه علم به اندازه ی کافی پیشرفت نکرده نبود نمی توانستند راه های زیادی را برای تشخیص بیماری در اختیار بیماران قرار دهند.

 

اما امروزه ازمایشاتی بسیار زیادی به وجود امده است که می تواند سطح بیماری در بدن افراد را بررسی کند و تعیین کند که چه درمانی برای او لازم است. وجود این ازمایشات نقش شایانی‌‌ را در بقای بیماران ایفا می کند.غربالگری سرطان نوعی آزمایش است که قبل از پیدایش علائم بیماری در فرد بیمار سرطان و نوع آن را جستجو می کند. آزمایش غربالگری غربالگری می تواند با تشخیص زودهنگام خود سلول‌های غیرطبیعی و یا سرطانی که در بدن فرد وجود دارد را شناسایی کند. زمانی که نتایج آزمایش حضور سرطان را نشان دهد درمان آن بسیار راحت تر و آسان تر می شود.


غربالگری برای سرطان هایی مانند، سرطان پستان، سرطان روده بزرگ، سرطان دهانه رحم، سرطان ریه و سرطان پروستات بیشترین کارایی را دارد.

تعداد بازدید : 617

ثبت نظر

ارسال