Fa En جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 8 و 3 دقیقه

مراسم شب یلدای خیریه محمد حسین رضوی

موسسه خیریه محمد حسین رضوی|حمایت از جوانان مبتلا به سرطان|سرکار خانم رضوی|

مراسم شب یلدا به همت دکتر صالحی امیری، ریاست کمیته ملی المپیک ایران

جمعه 3 دی 1400 ساعت 16:10

با مساعدت دکتر صالحی امیری، ریاست کمیته ملی المپیک ایران، مراسم شب یلدا برای جوانان مبتلا به سرطان موسسه خیریه محمدحسین رضوی در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک ایران برگزار شد.


موسسه خیریه محمدحسین رضوی هرساله برای جوانان تحت پوشش مراسم شب یلدا برگزار می کند که امسال با توجه به مسئولیت اجتماعی کمیته ملی المپیک ایران، این مراسم به صورت مشترک برگزار شد. در جشن شب یلدا بیش از 30 نفر از جوانان تحت پوشش موسسه حضور داشتند.


مجری مراسم جناب آقای بیژن خراسانی، مجری با سابقه و نایب رییس فدراسیون ورزشهای کارگری، بود و در شروع برنامه سرکار خانم سیده نسترن رضوی، مدیرعامل موسسه، به مهمانها خوش آمد گفت و پس از آن کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران جناب اقای محمد خاکپور چند دقیقه ای با حضار صحبت کرد. در این بخش سرکار خانم نهال مقدم، قهرمان اسکیت سرعت ایران، به عنوان سفیر سلامت موسسه معرفی شد.

 


در ادامه برنامه پیام دکتر صالحی امیری به جوانان مبتلا به سرطان توسط مجری قرائت و دکتر غلامحسین شعبانی، مشاور رییس کمیته ملی المپیک و ریاست کمیسیون رسانه های کمیته، از تجربه مستقیم خود با بیماران مبتلا به سرطان صحبت کرد. سپس آرش میراحمدی، هنرپیشه طنز کشورمان، استندآپ کمدی کوتاهی اجرا کرد.


برگزاری جشن تولد برای متولدین ماه آذر موسسه بخش دیگری بود که مهمان ویژه ای داشت. بهداد سلیمی به عنوان یکی از اسطوره های ورزش ایران که در متولد آذرماه می باشد در این بخش حضور یافت و هدیه تولد و تندیس یادبود موسسه را از مربی سابقش در تیم ملی و پرافتخارترین مربی ایران در تاریخ المپیک ، کوروش باقری، دریافت کرد. هدیه ای که سند یک اصله نهال انار در استان خوزستان به نام بهداد سلیمی بود و این قهرمان خوش اخلاق کشورمان نیز به عنوان دیگر سفیر سلامت موسسه معرفی شد.


از دیگر چهره های مطرح این مراسم می توان به مهندس علی اصغر مانوسی فر، نوید مظفری، محمدعلی بیداریان، مصطفی نودهی، علی معتمد، مهندس عبدالله زاده، دکتر منفرد و امید طبری اشاره کرد.


حافظ خوانی توسط یکی از جوانان موسسه و قرائت بخش هایی از کتاب حامی ،که داستان زندگی سیزده جوان مبتلا به سرطان می باشد، و توسط موسسه خیریه محمدحسین رضوی منتشر شده دیگر بخشهای این جشن را تشکیل دادند. نکته جالب آنکه چند روز پیش از برگزاری جشن یکی از جوانان موسسه، صبا زرین قلم، در مسابقات قهرمانی کشور رشته پتانک شرکت داشته و به عنوان دومی دست یافته بود.

تعداد بازدید : 675

ثبت نظر

ارسال