Fa En سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 ساعت 9 و 47 دقیقه

نمایش و اکران فیلم سینمایی سه کام حبس با حضور جوانان خانه ی محمدحسین رضوی

موسسه خیریه محمد حسین رضوی|حمایت از جوانان مبتلا به سرطان|

سه کام حبس" به کارگردانی سامان سالور سال ۱۳۹۸ در سی ‌و هشتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و در سال 1402 به روی پرده سینما رفت . در این فیلم اجتماعی پریناز ایزدیار، محسن تنابنده ، سمیرا حسن‌پور و متین ستوده ایفای نقش می کنند.

دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 ساعت 11:8

نمایش و اکران فیلم سینمایی "سه کام حبس" با حضور جوانان مبتلا به سرطانِ خانه ی محمدحسین رضوی در پردیس سینمایی کوروش در روز دوشنبه 18 اردیبهشت ماه 1402 سانس ( 16:00 الی 18:00 )



همچنین از ساعت 14:30 الی 15:30 نشست و مصاحبه خبری با حضور سامان سالور کارگردان و برخی از هنرمندان و عوامل فیـلم برگزار می گردد.
جهت تهیه بلیت به سایت های معتبر مراجعه فرمایید.


خلاصه داستـان فیلم سینمـایی سه کام حبـس:



نسیم دختر جوانی است که در کنار همسر و فرزند کوچکش زندگی می‌کند و برای امرار معاش زندگی‎شان علاوه بر فروش ترشی به ساخت و تولید عروسک مشغول است. جریان زندگی‎شان طوری پیش می‌‎‌‌‌ر‌ود که اعتیاد و قاچاق‌فروش بودن مجتبی برای نسیم فاش می‌شود.


اما این اتفاق زمانی می‌افتد که شرایط زندگی او را مجبور می‌کند تا برای حفظ زندگی و خانه‌ه‎ای که در آن زندگی می‌کنند تمام موادمخدرهای همسرش را بفروشد؛ تا با پول آن علاوه بر زنده کردن اموالشان، عمل جراحی همسرش زودتر اتفاق بیفتد اما این مشکلات به راحتی طی نمی‌شود و سختی‌های جبران‌نشدنی برای نسیم و خانواده‌اش به همراه دارد.

تعداد بازدید : 1080

ثبت نظر

ارسال