Fa En پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 ساعت 17 و 2 دقیقه

هفتمین سالگرد پرواز محمد حسین رضوی

موسسه محمدحسین رضوی

آدم ها وقتی از این دنیا کوچ می کنند ، چه خوبه اون چیزی که ازشون باقی می مونه ، یه نام نیک باشه تا دلتنگی ها رو التیام ببخشه.

چهارشنبه 31 شهریور 1400 ساعت 23:42

۳۰شهریور ۱۳۹۳ محمد حسین در حالی از این عالم فامیل پر کشید که دنیایی از رویا و آرزو و هدف در سر داشت.. شاید سر هیچ کلاس درسی قصه رفتن او شنیده نشد اما امروز همه ی ما داستان پرواز ش را می دانیم و از عهدش با خواهرش مطلعیم . محمد حسین عزیز میبینی؟ خواهر وفای به عهد کرد، رفتن تو جرقه ای به دل خواهر انداخت که تا نگذارد دیگر گلی چون تو پرپر شود.

 

 

جان خواهر خانه ای که مزین شده به اسم تو امروز امید خیلی از جوانان مبتلا به سرطان است نام محمد حسین سنگ بنا و ستون های خانه ای رو ساخت که امروز پناهگاهی امن برای هم دردهای اوست. جوانانی که زیر سقف این خانه توانی برای درمان پیدا کردند. استعداد جوانانی که در این خانه شکوفا شد، درد و غم تنهایی خیلی ها زیر نور چراغ این خانه تسکین یافت. پ.ن درهفتمین سالروز آسمانی شدنت به یادت ، جوانان عزیز خانه محمدحسین دور هم جمع شدند . در کنار عکست شعری را به یادت زمزمه کردند و عکسهایی که مزین بود به دلنوشته های آنها ، سوار بر بادکنکهایی راهی آسمان کردند. تا بگویند اگر خانه محمدحسین مامنی برای آرامش آنها شده ، آنها نیز همیشه به یادت هستند.و یادت را گرامی می دارند. نامت تا ابد در دلهای ما جاودان است... مبارک باشه پروازت تو آغوش خدا جاته

تعداد بازدید : 568

ثبت نظر

ارسال