Fa En جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 21 و 59 دقیقه

انجمن حمایت از افراد مبتلا به سرطان

انجمن حمایت از افراد مبتلا به سرطان

با هر تشخیص بیماری سرطان، یک تجربه منحصر به فرد آغاز می شود و مسیر درمانی بیماران مبتلا به سرطان برای هر فرد مبتلا، یک سفر ویژه می باشد. بعضی اوقات افراد به تنهایی این مسیر را پشت سر می گذارند. اگر شما به سرطان مبتلا هستید یا فردی که به او علاقمند هستید به بیماری سرطان مبتلا است، متخصصان توصیه می نمایند که به یک گروه حمایتی مراجعه نمایید و از کمک های آن‌ها برای طی این مسیر پر پیچ و خم استفاده کنید.

شنبه 16 شهریور 1398 ساعت 13:27

پژوهش هایی که در زمینه ابتلا به بیماری سرطان و کیفیت زندگی و حمایت اجتماعی از آن‌ها انجام گرفته است، نشان می دهد که حمایت اجتماعی ، بر جسم ، روان و عملکرد فرد مبتلا به سرطان تاثیر مثبتی دارد. یعنی شخصی که به این بیماری مبتلا است برای سازگاری و پشت سر گذاشتن مسیر درمان خود، نیاز به حمایت از طرف سیستم بهداشت و درمان، خانواده و اطرافیان خود دارد. حمایت اجتماعی به طور معمول از طرف خانواده و دوستان به شخص مبتلا به سرطان ارائه می شود. حمایت اجتماعی افراد حاضر در جامعه نیز یک عامل مهم برای تاثیر بر کیفیت زندگی بیماران سرطانی می باشد. به طوری که حمایت اجتماعی از بیماران مبتلا به سرطان باعث می شود بیمار بتواند با روند درمان خود بهتر سازگار شده در نهایت به نتیجه مطلوب دست یابند.

 

حمایت اجتماعی از بیماران مبتلا به سرطان

 

یافته ها تحقیقاتی که در ایران انجام گرفته است، نشان می دهند که سطح حمایت اجتماعی از بیماران مبتلا به سرطان پایین می باشد. هم‌چنین بر اساس نتایج این پژوهش افراد بیوه و مطلقه و همچنین مردانی که سطح تحصیلات پایینی داشته اند از کمترین میزان حمایت اجتماعی در هنگام مواجهه با بیماری سرطان برخوردار بودند. این مساله نشان می دهد که بیماران مبتلا به سرطان نیاز به حمایت اجتماعی بیشتری توسط دیگر افراد و انجمن ها دارند. همچنین پژوهش ها بیان می کنند که مبتلایان به بیماری سرطان با وجود شرایط سخت جسمانی ، با حمایت اجتماعی می توانند بیشتر در برابر بیماری مقاومت نشان داده و در واقع میزان تاب آوری یعنی توانایی سازگاری و کنار آمدن با بیماری سرطان با حمایت اجتماعی از افراد مبتلا به سرطان افزایش پیدا می نماید.

 

تشخیص سرطان

 

 

گروه های حمایت از بیماران مبتلا به سرطان

 

در میان گروه حمایتی قرار گرفتن باعث می شود که فرد مبتلا به سرطان ، حس راحتی و قدرت پیدا کند. گروه های حمایتی مراکزی هستند که بیماران مبتلا به سرطان در آنجا می توانند از احساسات و تجربیات خود با دیگران صحبت نمایند. افرادی در این مراکز حمایتی وجود دارند که خودشان درگیر بیماری مشابه بوده و با موفقیت توانسته اند مسیر درمان را پشت سر گذارند. همچنین در این مراکز افراد مبتلا به سرطان، با دیگر افرادی که همزمان با آن ها در طی مسیر درمان هستند و با چالش های مشابهی روبرو هستند برخورد می کنند و اینگونه در می یابند که در این مسیر تنها نیستند. هدف گروه های حمایت از بیماران مبتلا به سرطان ، به طور کلی کمک به افراد است که با ارتباط با دیگران و یادگیری نحوه و مراحل درمانی خود، در مواجهه با چالش های پیش رو از پیش آمادگی داشته و بتوانند از لحاظ روحی خود را آماده چالش ها نمایند.

 در گروه های حمایتی، اعضای گروه آنچه را که برای آنها مفید بوده است را به اشتراک می گذارند، و اغلب در مورد نقاط عطف مسیر سفر درمانی خود که شروع ، تکمیل درمان و سایر موارد مربوط به بیماری و بهبودی آن ها بوده است سخن می گویند.

متخصصین اعتقاد دارند که گروه های حمایتی می توانند از جهات مختلفی موثر باشند. ملاقات و صحبت با افراد دیگری که در زندگی با چالش سرطان روبرو شده اند، می تواند باعث ایجاد یک اجتماع یا گروهی با تجربیات مشترک شود که تعامل با افراد در این گروه، به رفع استرس افراد کمک کرده و آنها را از حالت ایزوله ای که برخی در مواجهه با این بیماری ها در آن قرار می گیرند خارج می سازد.

 

حمایت اجتماعی از بیماران مبتلا به سرطان

 

وقتی افراد در این جمع های دوستانه شرکت می کنند و داستان های خود را تعریف می نمایند و به داستان های دیگر افراد گوش می دهند، به مرور متوجه می شوند که واکنش ها یا سوالات آنها بسیار طبیعی است. آنها همچنین ممکن است دیدگاه جدیدی را بشنوند که به گسترش افکارشان کمک نماید. در این گروه ها افراد شرکت کننده نکات عملی بسیاری را برای مدیریت چالش های روزانه خود می آموزند و این نکات را با دیگران مبادله می نمایند.

ارائه پشتیبانی به افراد مبتلا به سرطان بسیار مهم است. ارتباط با دیگران در یک گروه می تواند به افراد مبتلا به سرطان کمک کند تا با مهارت های خود ارتباط برقرار نمایند و حس همدلی ، شفقت را احساس نمایند. در اثر انتقال این حس، افرادی که در گروه های حمایتی قرار دارند اغلب می تواند حس کارآمدی و اثر بخشی خود را احساس نمایند، در طی ابتلا به بیماری سرطان ، به طور معمول این حس از افراد گرفته می شود.

با توجه به اینکه در جامعه ما، میزان شیوع بیماری سرطان رو به افزایش است، لازم است که هر فردی اطلاعاتی در مورد این بیماری داشته باشد و در نوع خود بتواند از بیماران مبتلا به سرطان حمایت نماید. هر چه آگاهی در مورد این بیماری و البته اثرات آن بر روح و جسم افراد بیشتر باشد، متقابلا افراد بهتر می توانند با بیماران مبتلا به سرطان ارتباط داشته و از آن ها حمایت های لازم را بنمایند. باید ابتدا بیماری سرطان و عوارض آن شناخته شود، سپس حساسیت هایی که افراد مبتلا به سرطان در برخورد با دیگر افراد دارند به جامعه اطلاع داده شود.

 

انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان چیست؟

 

اغلب انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان ، سازمان‌هایی غیر انتفاعی هستند که با در طی سال ها تجربه، بالاترین کیفیت آموزش های مرتبط با بیماری سرطان،و بهترین پشتیبانی عاطفی و اجتماعی را برای افراد مبتلا به سرطان فراهم می آورند. به طور کلی می توان گفت هدف انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان، افزایش کیفیت زندگی بیماران و توانایی ماندن در دوره درمان و در نهایت جلب رضایت بیمار مبتلا به سرطان می باشد.  انجمن حمایت از افراد مبتلا به سرطان ، در واقع به افراد مبتلا به سرطان کمک می نماید تا در ارتباط با جامعه حمایت بیشتری را دریافت نمایند. افرادی که به بیماری سرطان مبتلا شده اند اغلب احساس اضطراب، غم یا عصبانیت دارند. که البته در شرایطی که قرار دارند این واکنش های طبیعی محسوب می شود. در این حالت بیماران مبتلا به سرطان حس می کنند نیاز به حمایت دارند، باید بگوییم که در طی مسیر خود در این دوران نیاز نیست تنها باشید. انجمن حمایت از افراد مبتلا به سرطان، به افراد مبتلا به سرطان کمک می کند تا به گروه های پشتیبانی، منابع مفید، مشاوره و دیگر موارد مورد نیاز متصل شوید و بتوانید از کمک های آنها بهره ببرید.

انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان، متعهد می شوند که کمک های مالی شما را به نحو احسن مدیریت کنند تا بهترین نتیجه از کمک مالی شما حاصل گردد. این انجمن ها ضمانت می نمایند که کمک های شما به موثرترین روش برای حمایت از افراد مبتلا به سرطان استفاده خواهد شد.

 

خیریه محمد حسین رضوی

 

در واقع خیریه محمد حسین رضوی، را می توان انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان دانست. محمدحسین رضوی، پسر جوانی بود که به دلیل ابتلا به بیماری سرطان از بین خانواده و دوستان خود رفته اما خانواده او، نگذاشتند راه او با مرگش به اتمام برسد و در روزی که تولد محمدحسین بود و خود او دیگر در میان ما حضور نداشت ، اقدام به جمع آوری مبالغی جهت آزادسازی زندانیان نمودند. در ادامه راه، این خیریه سمت و سو خود را به سمت تامین هزینه های درمان و حمایت از جوانان شانزده تا سی ساله مبتلا به سرطان تغییر داد. و درسیزدهمین روز اردیبهشت ماه سال نود و پنج مجوز خود را برای فعالیت در این زمینه اخذ نمود. سرکار خانم نسترن رضوی ، خواهر زنده یاد سید محمدحسین رضوی این موسسه را به یاد برادرش به منظور یاری به جوانان مبتلا به سرطان در سنین 16 تا30 سال تاسیس نمود. مجوز این موسسه به عنوان سازمانی مردم نهاد با موضوع خیریه و نیکوکاری صادر شده است.

در ابتدا خیریه محمد حسین رضوی ، به شکل خیریه بیمارستانی بود و در بیمارستان فیروزگر که محمدحسین نیز در این بیمارستان از میان ما رفته بود آغاز به کار کرد و سپس با حمایت از جوانان بیشتر، در سال نود و شش، موسسه محمدحسین در محل سرای بوعلی به ادامه کار پرداخت و زمینه های فعالیت خود را ، از تامین هزینه دارو و درمان بیماران گسترده تر نموده و شروع به فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و هنری نمود. تا به این طریق بتواند روحیه جوانان را تقویت نموده و به آن‌ها در طی مسیر سفر خود به سمت بهبودی کمک بیشتری نماید.

این خیریه در نظر دارد که با پرورش استعدادها و حمایت از فرزندان موسسه خیریه محمد حسین، از افرادی که نیاز به حمایت دارند، اشخاصی بسازد که دیگران را نیز در مسیر زندگی حمایت کرده و برای خود و دوستانشان و البته خانواده خود افرادی ارزشمندتر باشند.

 

موسسه خیریه محمدحسین رضوی

 

در حال حاضر، موسسه خیریه محمدحسین رضوی در سرای محله ولی عصر به فعالیت مشغول می باشد و کلاس های آوا درمانی، هنر درمانی را جهت ارتقای کیفیت زندگی حمایت جویان خود برگزار می نماید ، در کنار این کلاس ها ، خاطرات جوانان را نیز منتشر نموده و سعی دارد تا فعالیت های فرهنگی هنتری و اجتماعی دیگر را نیز انجام داده تا بتوانند به بیشترین و بهترین نحو ممکن به جوانان حمایت جو کمک کند.

از جمله فعالیت های موسسه خیریه محمدحسین رضوی ، می توان به نشر کتاب حامی ، به قلم سرکار خانم منصوره میرفتاح اشاره کرد که این کتاب به کوشش سرکار خانم نسترن رضوی منتشر گردیده است. کتاب حامی در مورد خاطرات جوانان شانزده تا سی ساله مبتلا به بیماری سرطان است که این جوانان از حمایت جوهای موسسه خیریه محمد حسین بوده اند. در طی مراسمی در آخرین روزهای مردادماه سال نود و هشت ، مراسمی رونمایی از این کتاب برگزار گردید. و در طی یک روز تمام نسخه های منتشر شده کتاب به فروش رفت و کتاب حامی ، خود یک حامی بزرگ برای تامین هزینه های دارویی فرزندان این موسسه شد. 

همچنین موسسه خیریه محمدحسین رضوی،اقدام به به برگزاری گالری هنری به نفع جوانان مبتلا به سرطان نموده است.

 

هیأت مدیره خیریه محمدحسین رضوی

 

مدیر عامل و رئیس هیأت مدیره خیریه محمدحسین رضوی، سرکار خانم سیده نسترن رضوی هستند که خواهر زنده یاد محمدحسین رضوی نیز می باشند، ایشان دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته حقوق بین الملل هستند.

جناب آقای دکتر سید محسن رضوی، از اعضای اصلی هیأت مدیره این موسسه می باشند که ایشان متخصص خون و سرطان هستند و رئیس بخش آنکولوژی بیمارستان فیروزگر نیز هستند. جناب آقای دکتر بابک سلیمی نیز در سمت عضو هیات امنا با این موسسه همکاری دارند. ایشان نیز آنکولوژیست می باشند و در بیمارستان مسیح دانشوری مشغول به فعالیت هستند. آقای دکتر عباس حاجی فتحعلی، که از اعضای اصلی هیات مدیره هستند، فوق تخصص انکولوژی دارند و رئیس بخش پیوند مغز استخوان بیمارستان طالقانی می باشند. سرکار خانم فهیمه فرج اللهی با کارشناسی حسابداری به عنوان عضو اصلی هیات مدیره و خزانه دار در این موسسه مشغول به فعالیت هستند.خانم شادزی گلچین نیز عضو هیأت امنا می باشند و خانم اشرف السادات سودمند حقیقی، از اعضای اصلی هیأت مدیره هستند و ایشان نائب رئیس هیات مدیره نیز می باشند.

 

حامیان مالی و معنوی موسسه خیریه سید محمدحسین رضوی

 

بسیاری از افراد و سازمان ها به حمایت های مالی و معنوی خیریه ها و انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان، می پردازند تا به این طریق سهم خود در فعالیت های خیریه را به انجام برسانند. از جمله حامیان موسسه خیریه محمدحسین ، شرکت آیس پک ، سازمان مدیریت محله ، باشگاه پاد، شرکت قریشی ، شرکت یگانه سام طب پارسیان، فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران، شرکت رایزن می باشند.

 

مزایای استفاده از خدمات موسسه خیریه محمدحسین رضوی

 

شما با خرید تاج گل خیریه و استند تسلیت خیریه می‌توانید از مزایای ذیل بهره‌مند شوید:

 

  • صرفه‌جویی در وقت
  • کمک به نیازمندان
  • کمک به بیماران خاص
  • شریک شدن در قسمتی از این کار خیر
  • حمل‌ونقل سریع و آسان
  • سربلندی شما در میان بازماندگان
  • سفارش‌های آنلاین
  • جلوگیری از اسراف
  • دوری از چشم و هم‌چشمی
  • شاد کردن دل بیماران
  • هزینه کمتر
  • کیفیت بالای تاج گل خیریه و استندهای تسلیت خیریه
  • نصب و تحویل تاج گل‌ها و استند تسلیت کاملاً رایگان

سفارش استند تسلیت خیریه و تاج گل خیریه از موسسه خیریه محمدحسین رضوی تمامی موارد بالا را شامل می‌شود.

شما در کوتاه‌ترین زمان علاوه بر تحویل یک کار با کیفیت، کمک به خیریه سرطان ( بیماران سرطانی) می‌کنید. با مطلع کردن دوستان و دیگر نزدیکان خود باعث می‌شوید موسسه خیریه برای بیماران مبتلا به سرطان و نیازمندان دیگر ازنظر مالی حمایت شود.

همان‌طور که می‌دانید تاج گل‌های طبیعی بعد از ساعتی پژمرده شده و باید وقت و هزینه بالایی برای آن صرف کنید. با سفارش آنلاین تاج گل و استند تسلیت از موسسه خیریه محمدحسین رضوی علاوه بر اینکه شما به موسسه کمک می‌کنید، موسسه خیریه نیز تمامی خدمات بالا را به شما ارائه می‌دهد.

 

 

تعداد بازدید : 13974

نظرات

حیدری

4 سال و 7 ماه و 23 روز پیش

با سلام و تحیات الهی با احترام به استحضار میرسانم فرزندم در سن 30 سالگی دچار سرطان روده بزرگ شد به خاطر هزینه های بیماری مجبور شدم خانه ام رو بفروشم و خرج بیماریش کردم این مشکل به این خاطر براش پیش میاد که یک ماشین در جاده دوچار حادثه شده و چپ کرده ایشان هم سرا سیمه برا کمک میره اما به علت اصولی کار نکردن و رعایت نکردن ایمنی خودش دچار حادثه شد حال حقیقت همچیزشو از جمله کار و زندگیش از دست داد و همه ترکش کردن پسر خوبیه درخواست من اینه اگه میشه در مورد اشتغالش کمکش کنید من کمک مالی نمیخوام فقط در مورد اشتغالش درخواست کمک میخوام لیسانس کامپیوتر داره البته دانشجو کارشناسی ارشد بود که دچار مشکل شد با عنایت به لطف شما

مددکاری

4 سال و 1 ماه و 24 روز پیش

با مدد کاری موسسه تماس بگیرید راهنماییتون میکند ۰۹۰۲۶۰۹۷۶۹۸

درویش

4 سال و 6 ماه و 7 روز پیش

سلام.یکی از دوستام سرطان پانکراس بدخیم گرفته امروز فهمیدم.خیلی ناراحتم که توان مالی ندارم کمکش کنم.کسی میتونه کمک کنه .تمام ازمایشاش هست.خودشم توان مالی نداره.سرپرست خانوادشه طفلی..

مددکاری

4 سال و 1 ماه و 24 روز پیش

با مدد کاری موسسه تماس بگیرید راهنماییتون میکند ۰۹۰۲۶۰۹۷۶۹۸

اژین غفوریان

4 سال و 3 ماه و 7 روز پیش

من خانم ۲۷ساله هستم سرطان سینه دارم نیاز به کمک پول نقدی دارم میشه آدرس دقیق واسم بفرستی

مددکاری

3 سال و 9 ماه و 22 روز پیش

سلام لطفا با واحد مددکاری موسسه تماس بگیرید . 09026097698

مددکاری

4 سال و 1 ماه و 24 روز پیش

با مدد کاری موسسه تماس بگیرید راهنماییتون میکند ۰۹۰۲۶۰۹۷۶۹۸

سیداصغر روحی

4 سال و 1 ماه و 15 روز پیش

سلام من برادرخانه سرطان سینه داره وبدخیمی است برای درمان پول نداره لطفن کمک کنید

مددکاری

3 سال و 9 ماه و 22 روز پیش

سلام لطفا با واحد مددکاری موسسه تماس بگیرید . 09026097698

سعیده عاموری

4 سال و 1 ماه و 1 روز پیش

سلام خانم بنده یک سال سرطان معده داره ونیازبه مالی دارم وکل مدارکش با خودمریض هم موجوده اگه راهی هست کمک مالی نیاز داریم ممنون

مددکاری

4 سال و 0 ماه و 21 روز پیش

با مددکاری موسسه تماس حاصل فرمایید ۰۹۰۲۶۰۹۷۶۹۸

مددکاری

3 سال و 9 ماه و 22 روز پیش

سلام لطفا با واحد مددکاری موسسه تماس بگیرید. 09026097698

Mohammad

3 سال و 10 ماه و 3 روز پیش

با سلام خسته نباشید محمد هستم سی ساله متاهل بنده بیمار سرطان لنفوم هوچکین حدودا ۲سال تحت درمان در بیمارستان فیروزگر تهران هستم متاسفانه تا الان بسختی از پس هزینه های درمان براومدم اما اخیرا دکتر معالجم نوعی دارو تجویز کردن که فوق العاده گرون هست که طی شیمی درمانی باید تزریق بشه و مبلغ هر جلسه تزریق دارو حدودا بیست میلیون پیشبینی شده خواستم خواهش کنم ببینم راهی هست که توی یکی از مرکز حمایت از بیماران بتونن مقداری از هزینه های بنده رو قبول کنن چون واقعا از پس این هزینه های اخیر بر نمیام و موجودی حسابم تقریبا صفر هستش واقعا موندم چکار باید بکنم توی این دو سال هم کلی از وسایل قابل فروشم هم فروختم که بتونم از پس هزینه هام بربیام اما با حرفی که دکتر معالجم امروز بهم زد کاملا ناامید شدم چون بدون اغراق ندارم که بخوام هزینه داروی جدید رو پرداخت کنم زندگیم داره به سختی خیلی زیاد میگذره تقاضای کمک دارم

امیدم خداست

3 سال و 7 ماه و 7 روز پیش

بنده خانمی ۳۳ ساله هستم پنج ساله درگیر سرطان تیروییدم.مشکل زیاد دارم شوهرمم مریضه دو بچه مدرسه ای دارم وروزگارم بسختی میگذره درخواست کمک دارم..شماره تماسم ۰۹۱۵ ۹۵۹۶۳۴۴

رقیه محمدی

3 سال و 7 ماه و 1 روز پیش

سلام برادرم سرطان ریه داره لطفا هر جوری می تونید بهش کمک کنید

مددکاری

3 سال و 7 ماه و 1 روز پیش

با مددکاری موسسه تماس حاصل فرمایید ۰۹۰۲۶۰۹۷۶۹۸

زینت ایزی

3 سال و 5 ماه و 2 روز پیش

سلام ببخشید من خواهرم سرطان تومور مغزی داره عمل شده پول عملشم ب سختی با گرفتن از اینو اون جور کردیم حالا باید شیمی درمانی کنه دیگه ب صفر رسیدن. خواهشن اگه میشه کمکشون کنین ممنون میشم

سارا امیری

3 سال و 5 ماه و 0 روز پیش

سلام مدتهاست داروی بیماران سرطانی نایاب است در فارسمن ( خبرگزاری فارس) کمپینی ایجاد کرده ایم تا صدای بیماران سرطانی باشیم که مدتهاست دارو ندارند لطفا وارد لینک شده و دکمه حمایت را فشار دهید. سپاس از حمایت و مهربانی تان https://www.farsnews.ir/my/c/45129

محمد انس مولایی

3 سال و 3 ماه و 12 روز پیش

سلام و عرضی آدب من برادرم سرطان تومورهای بد خیمی دارد عمل کردیم الان دارد شیمی درمانی می کند چند جلسه رفته اولان از خداوند معنان میخاهم که کمک کم کند وشفای عاجیل از پروردیگارم میخام بعدآ اگر کمکی واسه ما انجام داده شود ممنون میشم

پروانه مسافری

3 سال و 2 ماه و 26 روز پیش

سلام.. شوهر خواهرم سرطان خون داره تو روستای دور افتاده زندگی می‌کنیم. هیچ درآمدی برای معالجش نداریم یه دختر 9ساله داره تورو خدا کمکمون کنید

مهسا امجدیان

3 سال و 1 ماه و 24 روز پیش

سلام مادر من سرطان داره وضع مالی خوبی نداریم نیاز به کمک داریم برا شیمی درمانی

سینا کیانی

3 سال و 0 ماه و 24 روز پیش

سلام پدرم سرطان معده بدخیم از نوع ادنوکارسینوم داره، 12جلسه شیمی درمانی شده، هرچی داشتیم پول دارو و دکتر دادیم،الان گفتن باید عمل بشه و هزینه عملش سنگین هست، هیچگونه پشتوانه مالی نداریم،و پدرم تنها نان اور خانه هست، یه برادر 12ساله دارم که مدرسه میره و خودمم کارگری میکنم، توروخدا اگه صدای مارو میشنوید بهمون یاری بدید تا پدرم بتونه عمل بشه، شماره تماس من :09361202327

بهجت رستمیان

2 سال و 11 ماه و 12 روز پیش

سلام مادر من دچار سرطان سینه شده و پدرم کارگر تامین اجتماعی هس مدارکش هم هست تمام آزمایشات هس نیاز ب کمک مالی داریم ۰۹۳۸۴۶۶۸۰۱۰

نرگسی عزیزی

2 سال و 11 ماه و 9 روز پیش

سلام دخترم ۱۰ سالشه ساطان کولیه داره تواین دوسال هر چی پول داشتم خرج عملش کردم الان خیلی حالش بد شده تورو خدا هرچی زودتر بهش کمک کنید شماره تماس ۰۹۳۸۷۸۶۳۷۵۵ تورو خدا هرچی زود کمکش کنید

لطفابامن تماس بگیرید نه ایمل نه نه شکه اجتماعی به خون اماحسین میخام کلیموبفروشم برای تهیه مسکن برادوتا دخترا همسرم سالهاست مبتلا به سرطان خونه توروخداهری پیاممودیدتماس بگیر ه کلی مدارک پزشکی دارم ۰۹۱۵۴۸۰۲۹۲۵ توروبه فاطمه زهراکمک کنید

2 سال و 8 ماه و 15 روز پیش

متشکرم توروخداکمک کنید

جعفر اسدی

2 سال و 11 ماه و 6 روز پیش

سلام بنده پدرم دچار سرطان خون بدخیم شدند چندمرحله هم توبیمارستان فیروزگر بستری شدند متاسفانه هزینه بیمارستان ودارو ندارند وهمچنین نان اور منزل بودند واقعا به شدت به کمک مالی نیاز دارند همه آزمایشات پاتولوژی هم موجود هست پزشک براش داروی ویدازو تحویزکرده که توان مالی ندارندبگیرند هزینه بیمارستانم قرض کردند پرداخت کردند لطفا اگه امکانش هست کمکش کنید خداخیرتون بده شماره تماس ۰۹۳۵۶۰۴۳۴۱۲

محمد ابراهیم پاشا

2 سال و 10 ماه و 27 روز پیش

با سلام و عرض ادب ، حدوداً یک ماهه که متوجه سرطان کولون پیشرفته مادرم شده ایم و الان در بیمارستان امین اصفهان بستری هستند و یک عمل انجام دادند و نیاز به 8 جلسه شیمی درمانی دارند و در صورت تاثیر داشتن شیمی درمانی نیاز به یک عمل دیگر هم دارند و با توجه به اینکه پدرم کارگر بازنشسته هستند و قادر به تامین هزینه های درمانی مادرم نمی باشیم نیاز مبرم به حمایت خیرین عزیز را داریم. کلیه مدارک هم موجود می باشد. قبلاً از مساعدت و بزرگواری خیرین عزیز تقدیر و تشکر می کنم. شماره تماس : 09132727077

سینا

2 سال و 10 ماه و 24 روز پیش

سلام پدر بنده بیماری سرطان خون داره از نوعAMLاز سال ۹۶ تا الان داره باهاش مبارزه میکنه اولاش وضعیت مالی خودم خوب بود کرونا کسب و کارم تعطیل کرد موند در هزینه درمان و ایاب و ذهاب پدرم پدرم حدود ۶۸سالش هست نمیتونه کار کنه برا کمک هزینه درمان و ایاب ذهاب ممنون میشم از انجمن خیریه کمکش کنین با تشکر

پوریا گلپور

2 سال و 10 ماه و 0 روز پیش

سلام و عرض ادب بنده پوریا گلپور فرزند فاطمه گلپور،مادرم سرطان توده لیپوسارکوم دارد و به تازگی بعد از کلی هزینه در بیمارستان قائم کرج توده را از بدن خارج کردند و بخاطر هزینه بیمارستان توانایی ترخیص مادرم را نداریم تقاضای کمک از این خیریه را دارم ممنونم شماره تماس: 09051460945

بنده خدا

2 سال و 9 ماه و 27 روز پیش

سلام من مادرم سرطان مری داره به زورتونستم خونه براش اجاره کنم از۶ سالگیم بی پدربزرگم کرده الان ۵ماهه دنبال کاراشم تازه تونستم برای شیمی درمانی وبرق درمانی وقت بگیرم کمک به نیازمالی دارم خواهشن کمک کنید

امیدباقدم

2 سال و 9 ماه و 17 روز پیش

کمک.میمانم.برای.دکتر09188768206

خلیلی

2 سال و 9 ماه و 0 روز پیش

سلام من پدرم سرطان معده داره عمل شدند۶جلسه شیمی درمانی دارند هزینه ها سنگینه نیازبه کمک مالی داریم ممنون میشم کمکمون کنید شماره تماس:09191315066

سلام من خانوم ۴۳ ساله هستم دچار سرطان سینه سال ۹۹ عمل کردم در تهران وتمام مراحل شیمی درمانی و پرتو درمانی و انجام دادم ولی متاسفانه دوباره عود کرد ودوباره عمل کردم ولی هزینه های شیمی درمانی وپرتو درمانی و ندارم نمیدونم چکار کنم

1 سال و 11 ماه و 22 روز پیش

واقعا هزینه هاش سرسام اوره ولی هیچ ارگانی پیگیری نمیکنه ..من هیج نو بیمه ای ندارم بجز سلامت که اونم کاربرد زیادی نداره

سلام من خانوم ۴۳ ساله هستم دچار سرطان سینه سال ۹۹ عمل کردم در تهران وتمام مراحل شیمی درمانی و پرتو درمانی و انجام دادم ولی متاسفانه دوباره عود کرد ودوباره عمل کردم ولی هزینه های شیمی درمانی وپرتو درمانی و ندارم نمیدونم چکار کنم

1 سال و 11 ماه و 22 روز پیش

واقعا هزینه هاش سرسام اوره ولی هیچ ارگانی پیگیری نمیکنه ..من هیج نو بیمه ای ندارم بجز سلامت که اونم کاربرد زیادی نداره

محمدمحمدی ابقله

1 سال و 9 ماه و 3 روز پیش

سلام پدرم سرطان داره نیازبه پول عمل داریم معده وکلیه اش باید بردارن ۰۹۳۶۸۱۲۰۷۳۸

سارا ادیب

1 سال و 7 ماه و 8 روز پیش

سلام ،به طور تصادفی در محیط اینستاگرام با خانم ۲۸ ساله ای مواجه شدم سرطان مغز استخوان داره و تمام بدنش زخمه حتی کلیه هاش وضعییتش خرابه داره میمیره تمام مدارک پزشکی را برام فرستاد و هر یک روز در میان باید آمپول ۲۸۰ تومانی بزنه که خیلی فقیره ندارن پدرش ۷۶ سال مریض و مادرش مریض هیچکس را نداره هر جا میره هر مرکزی کمکی نکردن چون در روستا هست قلعه نصیر هرجا زنگ میزنه میگن حظوری بیا حتی پول کرایه نداره برهخواهشا باهاش واتس تماس بگیرید یا پیام بدید عکس تمام مدارکش و بدنش بفرسته خودتون ببینید داره میمیره و نداره حتی آمپولاش بزنه خواهشا کمکش کنید
۰۹۱۶۸۶۹۲۳۴۹
اینم شماره کارتش هست
۵۸۹۴۶۳۱۱۱۵۸۱۸۲۱۳فاطمه ولی پور ای دی اینستاگرام fatemeh.valipourr

علی فهیمی نسب

1 سال و 4 ماه و 16 روز پیش

باسلام...پدرم سرطان تومور مغزی از نوع گلیوبلاستوما درگیر هستن که به دلیل از کار افتادگی ایشان هیچ گونه منبع درآمدی نداریم ودرروستا درخانه ی مستاجری زندگی میکنیم وفعلن برای کنترل این بیماری به تزریق دارو نیازمند است که قادر به تهیه داروهای شیمی نیستیم از شما تقاضای کمک و همدردی دارم

علی فهیمی نسب

1 سال و 4 ماه و 16 روز پیش

باسلام...پدرم سرطان تومور مغزی از نوع گلیوبلاستوما درگیر هستن که به دلیل از کار افتادگی ایشان هیچ گونه منبع درآمدی نداریم ودرروستا درخانه ی مستاجری زندگی میکنیم وفعلن برای کنترل این بیماری به تزریق دارو نیازمند است که قادر به تهیه داروهای شیمی نیستیم از شما تقاضای کمک و همدردی دارم۰۹۳۰۲۸۴۹۸۸۴

وحید محمدی

1 سال و 2 ماه و 6 روز پیش

سلام خسته نباشید همسرم الان ۲ساله سرطان مری داره ویک دختر محصل که ازش شرمندم لاغرشده روم نمیشه بهش نگاه کنم بعصی وقتا برای یک خودکار گریه میکنم هرچی داشتم خرجش کردم از شیمی درمانی تا جراحی خونم را فروختم الانم خونه پدریم یه اتاق پایین حیاط زندگی میکنم استراحتش بده سرویسش بیرون هست سرما هم براش ضرر داره ممنون از حمایتتون خدا هیچ پدریو شرمنده نکنه ۰۹۱۴۱۲۸۶۰۹۰

ثبت نظر

ارسال