Fa En شنبه 1 اردیبهشت 1403 ساعت 19 و 26 دقیقه

جملات آرام‌بخش برای درمان و شکست سرطان

جملات آرامش بخش برای درمان و شکست سرطان | شکست سرطان | کمک به خیریه

جملات آرامش بخش | درمان و شکست سرطان | بیماری سرطان امروزه یکی از بیماری‌هایی است که افراد در سنین مختلف با آن مواجه هستند. ممکن است یک جوان 20 ساله دچار بیماری سرطان شود و یا یک پیرزن 80 ساله؛ مهم نوع نگاه و نگرش بیمار مبتلا به سرطان و مقابله با آن است

یکشنبه 22 تیر 1399 ساعت 16:30

هنگامی که یک فرد به سرطان مبتلا می شود از نظر روحی به شدت افسرده و غم انگیز می شود و ممکن است راهی به جز گوشه نشینی انتخاب نکند یک بیمار مبتلا به سرطان باید آنقدر قوی باشد که با خبر شدن از بیماری خود روحیه اش را از دست ندهد و با جملات امید بخش و انگیزشی به خود روحیه و انگیزه دهد. خیریه سرطان برای این موضوع به وجود آمده اند.

 

فرد در این مسیر نباید صبر و طاقت خود را از دست دهد باید یاد و ذکر خدا در زندگی پررنگ شود زیرا شما بنده خدا هستید و خداوند می تواند بنده اش را در شرایط مختلف آزمایش کند و به خود بگویید این یک امتحان از جانب خداوند است بنابراین جملات امید بخش  را با خود تکرار کنید و بدانید که تنها نیستید و خانواده و دوستان بسیاری دارید که در این راه همه کار برای شما آرامش و آسایش شما خواهند کرد.

 

روزانه جملات زیبا در مورد صبر و امید را بنویسید و با خودتان تکرار کنید پس با اندکی صبر و تحمل و امید به زندگی با بیماری خود مبارزه کنید.بدانید که در راه درمان سرطان تنها نیستید و خیریه ها و خیریه های سرطانی بسیاری برای کمک کردن و امید دادن به شما فعالیت می کنند خوب است که شما پس از خوب شدن رابطه و کمک به خیریه را فراموش نکنید.

 

بسیاری از افراد مبتلا به سرطان، در وهله اول پس از باخبر شدن از بیماری خود دچار شکست و حتی گاها افسردگی خواهند شد، اما هستند افرادی که با امیدواری فراوان برای شکست این بیماری با روحیه بالا تلاش می‌کنند. ما سعی کرده‌ایم تا در این مقاله مطالب و جملات آرام‌بخش برای درمان و شکست سرطان را برای شما بیمار مبتلا به سرطان به اشتراک بگذاریم و بدانید که تنها شما نیستید که با این بیماری دست ‌وپنجه نرم می‌کنید. بلکه میلیون‌ها انسان در این کره خاکی با امیدواری و قدرت بالا در حال مبارزه با این بیماری خاص هستند.

 

جملات آرام‌بخش برای درمان و شکست سرطان :

 

یک بیمار مبتلا به سرطان باید آن‌قدر قوی باشد که پس از اطلاع از بیماری خود با جملات امیدبخش به خود روحیه و انگیزه دهد. امیدواری و صبر در این لحظات سخت بسیار می‌تواند به افراد مبتلا به سرطان کمک کند. در این مواقع یقیناً یاد خدا در زندگی به‌مراتب پررنگ‌تر خواهد شد.

 

شما برای یک هدف خاص پا به این دنیا گذاشته‌اید، بنده خدا هستید و هر زمان که خداوند اراده کند می‌تواند بنده‌اش را در شرایط مختلف مورد آزمایش قرار دهد. پس سعی کنید با امیدواری و صبر و تحمل از آزمایش خداوند سربلند بیرون بیایید.

 

سرطان پایان یک راه نیست، بلکه امتحانی از جانب خداوند است، پس این امتحان را جدی بگیرید و در تمامی لحظات جملات امیدبخش و آرام‌بخش را با خود تکرار کنید و بدانید که تنها نیستید، بلکه خانواده و دوستان بسیاری دارید که در این راه همه کار برای آرامش شما خواهند کرد؛ و با جملات ناب و الهام‌بخش شما را در این شرایط سخت همراهی می‌کنند.

 

جملات زیبا در مورد صبر و امید :

 

شما باید در همه حال از انگیزه بالایی برخوردار باشید، زیرا باید بدانید که لحظات سخت زندگی، هیچ‌گاه دائمی نیستند، اما انسان‌های سخت که لحظات سخت و دشوار را با صبر فراوان و روحیات الهام‌بخش خود پشت سر می‌گذارند در زندگی ماندنی و جاودانه هستند.

 

تمامی لحظات زندگی به خوشی سپری نخواهد شد، شما برای داشتن آرامش و رسیدن به‌ روزهایی که آرزویش را دارید باید مدتی را بد و سخت بگذرانید؛ و چه خوشبخت است آن بیمار مبتلا به سرطان که امیدواری را در زندگی خود فراموش نمی‌کند و با شنیدن جملات امیدبخش و الهام‌بخش انگیزه خود را دوچندان بالا می‌برد.

 

صبر داشتن و امید یک اراده قوی می‌خواهد اگر صبر و امید داشته باشید و قلبتان با یاد خدا باشد خواهید دید که چگونه خداوند جواب صبر و شکیبایی‌تان را می‌دهد. انسان با امید زنده است، پس با اندکی صبر و تحمل و امید به زندگی با بیماری خود مبارزه کنید.

 

جملات ناب و قشنگ برای بیمار مبتلا به سرطان :

 

بیمار مبتلا به سرطان برای گذراندن این برهه از زندگی خود نیاز به کسانی دارد که به او انگیزه دهند و با جملات امیدبخش و الهام‌بخش او را در این لحظات سخت زندگی همراهی کنند. امیدواری به این افراد نه‌تنها باعث انگیزه و روحیه بالا خواهد شد، بلکه به او خواهد فهماند که چه کسی در این لحظات کنارش است و به او امیدواری و قدرت می‌دهد.

 

شاید کسی که از شما هزاران و یا میلیون‌ها کیلومتر فاصله دارد احساس و امید بیشتر و بهتری به شما بدهد تا کسی که دقیقاً در تمام لحظات با شما و در کنارتان است. پس سعی کنید بیشتر با کسانی در ارتباط باشید که امیدواری را در شما زنده می‌کند و دائماً با جملات امیدبخش به دنبال خوب کردن حال دلتان هستند.

 

یک بیمار مبتلا به سرطان در طول روز بارها باید با خود تکرار کند که می‌تواند این بیماری را شکست دهد؛ زیرا قدرت مقابله با این بیماری در تمام افراد یکسان است و بسیاری موفق به شکست دادن این بیماری شدند. پس به خود امیدواری دهید، لبخند به لب داشته باشید و با خود تکرار کنید که شما هم می‌توانید.

 

 

جملات آرام‌ کننده روانشناسی :

 

بسیاری از روانشناسان و پزشکان کتاب‌هایی برای بیمار مبتلا به سرطان که با مضمون امیدواری و جملات امیدبخش و الهام‌بخش برای قوی بودن و مبارزه با این بیماری است نوشته‌اند.

 

بسیاری از افراد با مواجه شدن با این بیماری دچار شکست خواهند شد و به این می‌اندیشند که زندگی برای آن‌ها تمام شده است، اما فراموش نکنید که شکست خوردن در زندگی خودش به‌تنهایی درس بزرگی را به شما خواهد داد. اگر شما در زندگی خود با شکست مواجه نشوید هرگز یاد نمی‌گیرید و اگر چیزی را نیاموزید به‌هیچ‌عنوان مسیر درست را نمی‌روید پس با شکست، خود را تغییر دهید و با امیدواری قدم محکمی برای سلامتی و بهبودی خود بردارید تا «شکست» را از دایره لغات زندگی خود حذف کنید.

 

جملات الهام‌بخش را زمینه‌ساز ذهن خود کنید و با خود بگویید: «که اگر در برابر این بیماری تسلیم نشوم، سال بعد در کجای مسیر زندگی خود قرار دارم و ممکن است به کدام یک از هدف‌هایم رسیده باشم».

 

جملات کوتاه و امیددهنده به بیماران مبتلا به سرطان :

 

شاید شما فکر کنید که اگر یک بیمار مبتلا به سرطان نبودید مشکلی در زندگی نداشته و خوشبخت بودید اما لازم است بدانید که هر زمانی با بیماری‌تان مبارزه کردید و با امیدواری و انگیزه سعی در شکست آن داشتید یک فرد خوشبخت هستید زیرا توانایی برخورد و شکست با آن را دارید.

 

شما برای تک‌تک اعضای خانواده خود مهم هستید و دیدن شما در این شرایط برایشان بسیار دشوار است؛ آن‌ها همیشه با جملات امیدبخش و الهام‌بخش خود سعی در تلاش هستند تا شما را قوی و با انگیزه کنند و به شما هر روز یادآور شوند که تا چه اندازه برایشان مهم هستید. عشق و علاقه‌ای قلبی که به شما دارند و امیدواری که مداوم به شما می‌دهند یعنی امید به بهبود حالتان را دارند. صبر و بردباری پیشه کنید.

 

قوی باشید و این قوی بودن را به بقیه نیز نشان دهید تا اطرافیانتان بدانند که تا چه اندازه دارای اراده قوی هستید. بیمار مبتلا به سرطان هیچ‌وقت تنها نیست. این‌که شما می‌خواهید بیماری‌تان را شکست دهید به خداوند نشان می‌دهید که قدرت روبه‌رو شدن با مشکلات را دارید. به عزیزانتان فکر کنید که چگونه در هنگام سختی‌ها کنارتان پابه‌پای شما قدم برمی‌دارند.

 

جملات امیدبخش و الهام‌بخش را با امیدواری و حس و حال خوب به شکل‌های مختلف و ابعاد بزرگ و کوچک در اتاق خود نصب کنید، در دفترچه یادداشت موبایل خود جملات الهام‌بخش را ذخیره کنید و در ساعات مختلف آلارم گوشی را برای یادآوری این جملات تنظیم کنید.

 

 جملات امیددهنده برای شکست سرطان :

 

 روزهای خوب همیشه بعد از پشت سر گذاشتن روزهای بد می‌آیند. بیمار مبتلا به سرطان باید مثبت اندیش باشد. ایمان خود را قوی کنید. با امیدواری به دنبال کارهای درمان خود باشید.

 

از شکست نترسید زیرا ترسیدن نشانه ضعف شماست و امید را از بین می‌برد. جملات الهام‌بخش را که اطرافیان به شما می‌گویند را جدی بگیرید. هیچ‌کس با از دست دادن روحیه خود موفق به شکست سرطان نخواهد شد، بلکه این اعتمادبه‌نفس و انرژی بالای شما است که راه رسیدن به بهبودی را برایتان هموار می‌کند. خداوند در همه حال امید بندگانش در زندگی است.

 

فرقی نمی‌کند که شما یک انسان قوی و ثروتمند یا یک بیمار مبتلا به سرطان باشید در همه حال خداوند دستتان را می‌گیرد و صدای شما را خواهد شنید. اگر صبر کنید و امیدواری داشته باشید اتفاق‌های خوب به سراغ شما می‌آیند، اما برای به دست آوردن چیزهای بهتر که منتظرش هستید باید تلاش کنید. پس هیچ‌گاه در زندگی دست از تلاش خود برندارید.

 

جملات امید به زندگی :

 

یقیناً بیمار مبتلا به سرطان در هنگام سپری کردن دوران بیماری خود از نظر ظاهری تغییراتی خواهد کرد. بهتر است بدانید که ظاهر زیبا دوباره به شما بازمی‌گردد، اما با ناامیدی و افسوس هیچ‌وقت امیدواری و سلامتی خود را به دست نمی‌آورید. هیچ‌وقت برای زندگی کردن دیر نیست. عمر دست خداوند است، پس هرگز از یاد نبرید که وجود شما بسته به خواست خداوند است.

 

جملات الهام‌بخش را با خود تکرار کنید، یک هدف قوی را دنبال کنید. به هدف‌هایتان فکر کنید به این‌که بعد از اتمام بیماری و گذراندن درمان خود باید برای رسیدن به آن‌ها تلاش کنید تا به خواسته‌هایتان برسید.

 

سخنان بزرگان در مورد امید به زندگی :

 

بسیاری از بزرگانی را که می‌بینید با مشکلاتی فراتر از مشکلات یک بیمار مبتلا به سرطان مبارزه کرده‌اند تا به هدفی که می‌خواهند برسند. همه چیز بستگی به اراده شما دارد.

 

در اینجا چند جمله از بزرگان را در رابطه با صبر و امید به زندگی برایتان به اشتراک خواهیم گذاشت.

 

  • امام علی (ع) در رابطه با صبر می‌گوید: کسی که بر مرکب صبر و بردباری سوار شد، به میدان پیروزی خواهد رسید.
  • هرگز نمی‌توانید از اقیانوس رد شوید، مگر آنکه جرئت چشم برداشتن از ساحل را داشته باشید. «کریستف کلمب»
  • مشکل بیشتر مردم این است که با امیدها و ترس‌ها یا آرزوهایشان فکر می‌کنند، نه با ذهن خود. "ویل دورانت"
  • خداوند شما را از شرایطی عبور می‌دهد که هیچ از آن سر درنمی‌آورید. فقط به این دلیل که شما را به جایگاهی برساند که شایسته‌اش هستید. پس به او اعتماد کنید.
  • اغلب شکست‌های زندگی برای افرادی رخ داده که موقع تسلیم شدن نمی‌دانستند چقدر به موفقیت نزدیک شده‌اند. "توماس ادیسون"

 

تاج گل مصنوعی خیریه و استند تسلیت اجاره‌ای خیریه

 

تسلیت واژه کوچکی است در برابر غمی که گریبان گیر نزدیکانمان می‌شود. برای تسلی دادن دل عزیزانمان برای حضور در مراسم‌ها، به‌رسم ادب و احترام تاج گل و استند تسلیت سفارش داده و همراه خود به مراسم می‌بریم. با هزینه زیاد و صرف وقت بسیار برای تهیه یک تاج گل و یا استند تسلیت علاوه بر زمان زیادی که گرفته می‌شود هزینه بالایی نیز برای سفارش‌هایمان پرداخت می‌کنیم.

موسسه خیریه محمدحسین رضوی با چند سال فعالیت متداول در عرصه کمک به بیماران مبتلا به سرطان (خیریه سرطانی) همیشه در تلاش بوده تا هزینه درمانی این بیماران را فراهم کند. این موسسه با به وجود آوردن امکاناتی همچون تهیه تاج گل مصنوعی خیریه و استند تسلیت خیریه ، آن‌ها را برای اجاره به کسانی که می‌خواهند رسم ادب را برای نزدیکان خود به‌جا آورند در نظر گرفته است.

 

کارکنان موسسه خیریه محمدحسین رضوی به ‌دور از هر تجمل‌گرایی و صرف وقت و هزینه فراوان به ‌طور رایگان این خدمات را شامل حال شما می‌کنند. پس شما هم با سفارش آنلاین در این کار نیک شریک شوید.

 

 

تعداد بازدید : 48015

نظرات

محمدعلی عامریان بیارجمند.استان سمنان

3 سال و 1 ماه و 29 روز پیش

عرض ادب واحترام خدمت شما ودست اندرکاران وحامیان موسسه خیریه تون.مطالب قشنگی بود.خود وخانمم از این بیماری رنج میبردیم.جراحی شدیم.دوره درمانمون فعلا پایان پذیرفته..نا شکر نیستیم با توکل بخداوند ودست توانای خیرین محترم وگه گاهی سزکشی به متنها قشنگ وزیبای شما عزیزان که امید را برامون به تصویر کشیده ومیکشید یقین دارم که تمومی مطالبتون عالی وجذاب بوده واثرات خوبی برا رفع نگرانی بیماران بر جا میزاره.اجرکم عندالله بالحقایق الامور امدوارم بهبودی کاملمون را بیش از پیش بدست بیاریم وبا حمایتهای بیدریغ خود در این امر مهم وخدا پسندانه کمک کوچیکی در حد توانمون به خیریه های واجد شرایط تقدیم نمائیم لطفتون کم نشه سربلند وسلامت باشید فیض بردیم اجرکم عندالله

ثبت نظر

ارسال