Fa En جمعه 10 فروردین 1403 ساعت 19 و 26 دقیقه

مهم ترین تاثیرات کمک به موسسات خیریه چیست؟

حمایت از جوانان|جوانان تحت حمایت موسسه خیریه|درمان سرطان | کمک به خیریه | خیریه

کمک به خیریه | تاثیرات کمک به خیریه | کمک کردن به همنوعان نه تنها مشکل نیازمندان را برطرف می کند مشکل روحی و جسمی خودمان را نیز برطرف می کند. یاری رساندن به افراد نیازمند باعث از بین رفتن تنش های فکری و اضطراب می شود . با کمک به دیگران می توانیم قدمی در راه ساختن جامعه ی پیشرفته برداریم و زندگی و آرامش را برای بچه های خود هدیه دهیم.

چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت 23:49
حمایت آنلاین

خیلی از شما در شرایطی می باشید که می توانید در کمک به خیریه سهمی داشته باشید. اما پیش خود این فکر را می کنید که کمک به خیریه فقط به مقدار زیاد امکان پذیر است و کمک به خیریه را نمی توان با کمترین هزینه و کمترین میزان انجام داد.

 

این مطلب کاملا درست است که موسسات خیریه برای یاری رساندن به افراد کم بضاعت به خیرین بزرگ با کمک های نقدی و غیر نقدی زیادی نیازمند می باشند. ولی شما باید اطمینان داشته باشید که با کمک های کوچک خودتان می توانید به خیلی از افراد در این موسسه ها یاری برسانید و سهمی از ثواب این کار را از آن خود کنید. 

 

تنها کاری که باید انجام دهید فکر کردن به بخشی از توانایی های خود در انجام کارهای متفاوت است. انسان یک موجود اجتماعی در این دنیا است و مسئله با هم زیستن برای مردم یک مزیت به شمار می آید.

 

هر فردی در زندگی خودش بارها به مشکلات زیادی برخورد کرده و توانسته با آن مشکلات کنار بیاید. ضرورت کمک به افراد نیازمند در اصل کمک به خودمان است زیرا با این کار احساس رضایت را در خود به وجود می آوریم.

 

کمک کردن به یک صندوق خیریه در اعتماد به نفس شما تاثیر بسیار زیادی می گذارد اما این تنها مزیت کمک به موسسات خیریه برای شما نیست و کمک به دیگران باعث می شود تا بتوانید تاثیرگذاری خود بر دیگران را افزایش دهید.

 

کمک به دیگران از هر طریقی ورزشی برای روح است .همانطور که ما انسان ها برای سلامت جسممان تلاش می کنیم از غذای خوب و ورزش مناسب غافل نمی شویم باید به روحمان نیز توجه کنیم کمک کردن به دیگران یکی از راه های جلا دادن روح می باشد.در ادامه بیشتر این تاثیرات را شرح داده ایم ،همراه ما باشید. 

 

فواید کمک به خیریه

 

آرزوی بسیاری از خیرین و افراد نیکوکار تغییر جامعه، حل کردن مشکلات آن، و بر طرف کردن مسائل و مشکلات شهروندان آن جامعه می باشد. تحقیقات نشان داده‌اند که نه تنها افراد نیازمند از بخشش دیگران خوشنود می‌شوند که افراد نیکوکار نیز از کار خوبشان به همان اندازه سود می‌برند. نیکوکاری تاثیرات مثبت زیر را برای فرد به همراه دارد:

 

  • احساس خوشبختی زیاد
  • سطح پایین استرس
  • سلامت جسمی بهتر
  • حس قوی‌تر در ارتباط با دیگران
  • کمک به خیریه و تاثیر آن بر جامعه

 

فقر شدید هنوز وجود دارد و این یک واقعیت است  ، بسیاری از مردم ادعا می کنند که کمک به خیریه تاثیری ایجاد نمی کند. اما واقعیت این است که کمک های مردمی و تلاش های  انجام شده در جهت کاهش مرگ و میر در اثر فقر ثابت شده است در این میان موسسات خیریه و غیر انتفاعی همواره تلاش می کنند تا با شفاف سازی هر چه بیشتر فعالیت های خود؛اعتماد به این که کمک به خیریه تا چه اندازه تاثیرگذار است را افزایش دهند.

بنابراین کمک به نیازمندان و اثرات اجتماعی آن شامل موارد زیر است:

  1. از بین بردن فقر از جامعه
  2. برقراری عدالت اقتصادی و اجتماعی
  3. پیشرفت و پویایی نظام اقتصادی
  4. امنیت جامعه از نابودی و توسعه فساد

 

خیریه

منفعت کمک به دیگران روی سلامت جسمانی

 

  1. باعث کاهش  اضطراب خواهد شد.
  2. باعث رها شدن از افکار و احساسات منفی می شود.
  3. کمک می کند تا عمر طولانی تری داشته باشید.

 

کمک به خیریه به برقراری عدالت کمک می کند

 

همه ما می دانیم که با وجود اینکه ما سخت کار می کنیم عوامل خارجی ای وجود دارند که به تلاش های ما در جهت رشد کمک می کنند. این عوامل خارجی به میزان زیادی به جایی که ما زندگی می کنیم بستگی دارد.

 

زندگی در یک کشور پیشرفته و ثروتمند، شانس ما را برای بهره بردن از زیر ساخت های خوب، مراقبت های بهداشتی، دسترسی به تحصیل و دسترسی به مشاغل پایدار را افزایش می دهد.برای افرادی که در کشور های در حال توسعه به دنیا می آیند، شانس موقعیت شغلی کاهش می یابد.

 

همچنین این افراد ممکن است به دلیل قرار گرفتن در معرض بیماری های مختلف و نبود امکانات بهداشتی برای درمان نتوانند شغلی را اکتساب نمایند و یا هرگز امکان تحصیل برای به دست آوردن تخصص را نداشته باشند.

 

در چنین شرایطی امکان کار کردن وجود ندارد و امکان پیشرفت نیز وجود نخواهد داشت.این بدان معناست که افرادی که در کشور های در حال توسعه زندگی می کنند در مقایسه با مردم کشور های پیشرفته در معرض بی عدالتی قرار دارند و در حالی که ممکن است افراد سخت کوش و پر تلاشی باشند وهرگز طعم خوشبختی را نچشند. در این شرایط خانواده ها در بسیاری از موارد کودکان را به راحتی از تحصیل جدا می کنند تا به تامین مخارج زندگی کمک کنند.

 

در حقیقت، موضوع عدالت سازماندهی به افرادی می باشد که در فقر شدید زندگی می کنند. بنابراین این وظیفه ماست که به نیازمندان یاری رسانیم.کمک به خیریه باعث می شود به جهانی که آرزوی زندگی در آن را داریم نزدیک تر شویم!تعداد افراد به شدت فقیر در جهان حدود 10 درصد از جمعیت را به خود اختصاص داده اند.

 

اگر چه همه ما اینگونه تصور می کنیم که احساس امنیت ما، آزادی و دستاورد های شخصی ما حاصل تلاش های شخصی خود ما است ولی قطعا هیچ یک از این شرایط بدون وجود عواملی همچون: غذا، آب پاک، پناهگاه، مراقبت های بهداشتی و … امکان پذیر نمی باشد. کمک به خیریه و افراد فقیر به ما اجازه می دهد که در جهت ایجاد یک جهان بهتر، سالم تر، ایمن تر، با ثبات تر و شاد تر گام برداریم.

 

در ادامه به روش های کمک به خیریه ها اشاره خواهیم کرد. شما هم اگر می خواهید در این کار شریک شوید از طریق موسسات خیریه می توانید کمک های خیرخواهانه تان را برای یاری به افراد سرطانی به خیریه سرطانی برسانید.

 

کمک کردن به کودکان برای تحصیلات

 

همه ما اهمیت تحصیلات و آموزش و پرورش را برای کودکان می دانیم دانش برای افراد احترام به همراه دارد. هر تغییر مثبتی که باعث شود به دیگران کمک کنید نیکوکاری محسوب می شود و جامعه را زیباتر می کند.تحصیلات برای نسل جوان بسیار اهمیت زیادی دارد زیرا مملکت بعدها به دست این جوانان سپرده خواهد شد.در بعضی از جوامع خانواده هایی هستند که به لحاظ مشکلات مالی نمی توانند فرزندان خود را برای تحصیلات به مدرسه بفرستند.

 

به همین دلیل موسسات خیریه تشکیل شده اند. موسسات خیریه در سرتاسر دنیا مبلغ قابل توجهی را برای تحصیلات کودکان بی سرپرست، کودکان بی بضاعت، کودکان کار و ... در نظر میگیرند.

برخی از این کمک ها به شرح زیر می باشد:

 

1.اختصاص کمک هزینه تحصیلی برای دانش آموزان و دانشجویان که نیازمند رسیدگی می باشند.

2.تهیه بورسیه برای دانش آموزان نیازمند و با استعداد زیاد.

3.تشویق دانش آموزان و دانشجویان ممتاز از طریق خرید هدیه برایشان.

4.حمایت کردن از فرزندان مددجویان در تمامی مراحل تحصیلاتشان.

 

کمک به کودکان سرطانی

 

امروزه با شنیدن کودکانی که مبتلا به سرطان هستند تعجب نمی کنیم و بیشتر ناراحت می شویم. متاسفانه این بیماری بزرگ و کوچک نمی شناسد و خیلی ها را درگیر خود می کند اما دردآور است که در این میان بچه ها نیز گرفتار این بیماری می شوند.

 

 برای کمک به سرطانی ها مخصوصا کودکان سرطانی راه های بسیار زیادی وجود دارد.یکی از این راه ها موسسات خیریه است که شما با کمک به موسسات خیریه می توانید به کودکان و یا افراد مبتلا به سرطان کمک کنید و هزینه های درمان آن ها را سبک تر کنید. هر کسی می تواند در حد توانش به این موسسات کمک کند و مسئولیتی را بر عهده بگیرد.

 

کمک به خیریه از چه راهی امکان پذیر است؟

 

کمک به خیریه  از راه های مختلف انجام می شود و اهمیت ندارد که شما چه مقدار سرمایه و دارایی دارید و چقدر هزینه برای کمک صرف می کنید گاهی حتی با قدم های کوچک هم میتوان به خیریه سرطانی کمک کرد.پس ما باشید تا این روش ها را به شما بگوییم.

 

راه کارهای نقدی و غیر نقدی

 

همانطور که گفته شد ؛بدون شک بخشندگی و کمک به افراد ناتوان می تواند برای هر دو طرف سودمند و مفید باشد یک طرف آخرت  خود را به بهترین شکل می سازد و مشقت زندگی طرف دوم  به کمترین میزان خود می رسد‌.

 

شاید با خود فکر کنید که ممکن است کمک کردن به دیگران علاوه بر ثواب گناه هم داشته باشد اما توجه کنید که برای شما مهم نیست که آن فرد نیازمند کمک نقدی شما را در چه راهی خرج می کند چرا که شما این کمک را در راه رضای خدا انجام می دهید و حتی برای این که بتوانید افراد نیازمند جامعه را بشناسید و کمک ها را به افراد نیازمند بدهید بهتر است از طریق کمک به خیریه  این کار را انجام دهید.

 

کمک به خیریه| انجمن حمایت از جوانان سرطانی| خیریه سرطانی

 

کمک به موسسات خیریه به صورت نقدی و غیر نقدی

 

یکی از کمک هایی که درصد زیادی از مردم جامعه ما به خیریه ها و افراد نیازمند می کنند کمک های نقدی و کمک های غیر نقدی است. موسسات خیریه این گونه کمک ها را به افراد نیازمند جامعه برای تامین نیازهای زندگی از جمله نیاز های معیشتی، غذا، تحصیل، پوشاک و غیره صرف می کنند.

 

موسسات خیریه کمک های نقدی و کمک های غیر نقدی خیرین را با توجه به تعداد اعضای خانواده نیازمند تقسیم نموده و به هر خانواده بخشی از آن ها را اهدا می کنند.

 

بدین ترتیب شما نیز می‌ توانید با کمک به خیریه  به افرادی که واقعا نیاز به کمک دارند؛ کمک کنید و به شکل غیر مستقیم باری از دوش افراد نیازمند بردارید.شما علاوه بر این که در آسایش زندگی افراد نیازمند نقشی داشته اید کاری مثبت نیز انجام خواهید داد  که تاثیر مثبت آن را در زندگی دنیوی خود خواهید دید.

 

کمک های غیرمالی  

 

برای کمک می توانید یک پرستار باشید

پرستار بودن یکی از شغل ها و فعالیت هایی است که در آن داشتن روحیه بالا حرف اول را می زند. به همین دلیل اگر از این ویژگی منحصر به فرد بهره می برید، می توانید در موسسات خیریه به عنوان یک داوطلب کمک بزرگی باشید. اکثر این موسسات با کودکان در ارتباط می باشند. به همین دلیل اگر به آن ها علاقه دارید، هیچ جای شکی برای شرکت در این کارهای خداپسندانه نیست.

 

پرستار داوطلب شده باید از سلامت کامل جسمی و روحی بهره مند بوده تا بتواند با نیروی تمام در خدمت این مراکز باشند. صبر زیاد یکی دیگر از ویژگی هایی است که یک پرستار باید آن را داشته باشد تا بتواند مسئولیت هایی که به او سپرده می شوند را به نحو احسن انجام دهد.

 

کمک به خیریه ها با اهدا خون

 

اهدا خون یکی دیگر از گزینه های مهم کمک به موسسات خیریه به خصوص سازمان های خیریه حامیان کودکان سرطانی می باشد .اهدای خون اهدای زندگی است و مهم ترین هدیه ای است که ما می توانیم به هم نوعان زنده خود داشته باشیم ،اهدا خون است، زیرا برای افراد زنده، هیچ هدیه ای از اهدای خون با ارزش تر نخواهد بود.از نظر علمی در طول یک سال مردها بیش از چهار بار و خانم ها بیش از سه بار می توانند خون بدهند.

 

اگر تمایل داشته باشید که وقت بیشتری را برای انجام این کار بگذارید و رگ‌های خوبی هم داشته باشید، می‌توانید پلاکت‌های خود را که مورد نیاز بیماران درگیر با شیمی ‌درمانی و یا پیوند عضو هستند و کسانی که از خونریزی‌ های داخلی یا خونریزی‌ های حیاتی در طول عمل جراحی رنج می‌برند، اهدا کنید.

 

حامی کودکان و نیازمندان از راه دور باشید

 

حتما تا به حال کارتون بابا لنگ دراز را دیده اید که از راه دور کمک هایی را به یکی از کودکان بی سرپرست می کرد. ایده ای از آن نگرفتید و یا دلتان نمی خواست بابا و یا مامان لنگ دراز کسی باشید؟

 

اگر پاسخ شما به این سوال بله است باید گفت هنوز هم دیر نیست و می توانید از راه دور به کودکان بی سرپرست و یا افرادی که تحت شرایط و عواملی نیازمند هستند، یاری رسانید. هزینه هایی که شما به اینگونه مراکز اهدا می کنید می توانند صرف نیازهای مختلفی همچون معیشتی، تحصیلی، غذا، سرپناه و... شوند. کمک به خیریه می تواند آینده ای روشن را برای افراد مختلف تحت پوشش بسازد.

 

راه های اعتماد به موسسات خیریه را پیدا کنید

 

آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که بخواهید به یک موسسه و یا مرکز خیریه کمک کنید ولی به خاطر عدم اعتماد به آن ها از کار خود منصرف شوید؟

 

راه های مختلفی وجود دارند که به وسیله آن ها می توان به این موسسات اعتماد کرد. در ابتدا آن ها باید مجوز مربوط را از نهادهای وزارت کشور و نیروی انتظامی کسب کرده باشند. اگر خیریه ای که در نظر گرفته اید، به صورت رسمی به فعالیت های خود مشغول است باید باید دارای شماره ثبت باشد. همچنین می توانید از پیشینه خیریه و موسسه مربوطه از طریق اینترنت و یا پرس و جوهای حضوری مطلع شوید.

 

همچنین اگر خیریه ها تبلیغ های خود را در وب سایت ها، کانال ها و در نهایت خبرگزاری های معتبر منتشر می کنند ، راه را برای اعتماد کردن هموار می سازند. البته موسساتی هستند که به نام خیریه در حال فعالیت می باشند ولی تنها کاری که انجام نمی دهند کمک کردن است. پس با دقت تمام به این موضوع توجه داشته باشید تا از کمکتان پشیمان نشوید.

 

مردم چگونه می توانند از موسسه حمایت کنند؟

 

قبل از هرچیزی این را بگویم که موسسه خیریه با کمک های مردمی اداره می شود و بودجه و اعتبار دولتی ندارد. استدعا داریم در مورد موسسه و فعالیت های آن تحقیق کنید و پس از آگاهی کامل و آشنا شدن با نوع فعالیت، همکاری خود را با موسسات خیریه آغاز کنند و پس از ثبت نام به عنوان خیر، نوع کمک و میزان آن مشخص گردد.

 

ولی کمترین حمایت می تواند خرید محصولات با کیفیت تولید شده توسط مدد جویان باشد در عین این که نیاز خود را برای تهیه آن محصول برطرف کرده ثواب آن را هم می توانند برای خود به همراه داشته باشند. لازم به ذکر است کمک به خیریه فقط پلی است در بین نیکوکاران و نیازمندان.

 

همچنین سفارش تاج گل موسسه خیریه محمد حسین رضوی یکی از راه های کمک به موسسات خیریه است، شما خیرین می توانید با سفارشات تاج گل موسسه خیریه محمد حسین رضوی هم از دور ریختن گل های پژمرده شده جلوگیری کنید و هم این مبلغ را برای سفارش تاج گل مصنوعی و شرکت در کار خیر صرف کنید.

 

استند تسلیت هم یکی از راه های خداپسندانه می باشد، شما می توانید برای مراسم های عزاداری های خود از این استند ها استفاده کنید و در کنار آن از جوانان مبتلا به سرطان هم حمایت کنید .

 

کمک به خیریه| انجمن حمایت از جوانان سرطانی| خیریه سرطانی

 

تعداد بازدید : 19698

نظرات

وحید

3 سال و 6 ماه و 16 روز پیش

با سلام می خواستم کمکی ناچیز و ناقابلی انجام بدم اما وقتی دیدم محدودیت سنی برای کمک هاتون گذاشتین ترجیح دادم به یک موسسه دیگه کمک کنم. چون مادرانی که سرطان میگیرن و چراغ خونه ای هستن در این تعریف شما جایی ندارن. رده سنی 16-30!

وحید

3 سال و 6 ماه و 16 روز پیش

با سلام می خواستم کمکی ناچیز و ناقابلی انجام بدم اما وقتی دیدم محدودیت سنی برای کمک هاتون گذاشتین ترجیح دادم به یک موسسه دیگه کمک کنم. چون مادرانی که سرطان میگیرن و چراغ خونه ای هستن در این تعریف شما جایی ندارن. رده سنی 16-30!

شیردل

2 سال و 10 ماه و 25 روز پیش

سلام یه پسر دارم که به بیماری صرع وعقب ماندگی ذهنی وجسمی دارد نیاز به کمک دارم میتونین بیاین ببین واقع نیاز به حمایت داریم تا این بچه رو سرپا کنیم

یاسر

2 سال و 10 ماه و 17 روز پیش

خواهش میکنم کمک کنید چیزی برای خوردن نداریم ۶۰۳۷۷۰۱۱۸۰۶۸۹۸۸۴

اکبر سیروسی

2 سال و 9 ماه و 15 روز پیش

با سلام و عرض خداقوت فرزند ۲۰روزعمل شده و سرطان داردمنم یک کارگر ساده هستم شما را به جان آن خدایی که می‌پرسید کمک کنید بیمارستان هیچ کمکی نکرد متاسفانه ۱۷ میلیون هزینه شد و گفت تا تسویه نکنی ترخیص نمیکنیم

اکبر سیروسی

2 سال و 9 ماه و 15 روز پیش

با سلام و عرض خداقوت فرزند ۲۰روزعمل شده و سرطان داردمنم یک کارگر ساده هستم شما را به جان آن خدایی که می‌پرسید کمک کنید بیمارستان هیچ کمکی نکرد متاسفانه ۱۷ میلیون هزینه شد و گفت تا تسویه نکنی ترخیص نمیکنیم پسرم ۱۳ سالش هست لنفوم هست

حسن

2 سال و 9 ماه و 9 روز پیش

باغ شرمنده کیست خوابه سرطان مثانه گرفتارم

مهدی حیات داودی

2 سال و 9 ماه و 1 روز پیش

احتیاج به کمک دارم پول ندارم زنم خانه ببرم خود زنم میگه صلاق می خواهد کمکم کنید

مرضیه سرفراز

2 سال و 8 ماه و 11 روز پیش

باعرض سلام به خیرین بزرگواربنده مرضیه سرفراز فرزند مرحوم طاهرسرفراز سیاه اسطلخی ازگیلان مطلقعه هستم ودارای یک فرزنددختر که بخاطرفقر مالی ونداشتن سرپناه از۷سالگی بچم وازمن دورکردن این بنده حقیر تحت پوشش هیچ ارگانی نیستم وازهیجا هیچ درامدی ندارم تنها درامدم یارانست بخداقسم حتی پول خرید یه نان ندارم تقاضای مساعدت مالی راازشمابزرگواران خواهانم برای پول پیش خانه چون صاحبخانه جوابم کرده وفقط یک هفته فرصت دارم بدینوسیله به اسضتحارشمابزرگواران میرسانم اینجانب .مرضیه سرفراز سیاه اسطلخی ومطلقعه بعلت مشکل مالی شدیداز قبیل پول ونداشتن پیش پول خانه وپول درمان مادرپیرم که اوهم مستاجراست وبخاطربیماری بایدتحت عمل ودرمان باشد. لذا خواهشمند است پرداخت .....۱۰۰..ملیون پول یاکمک مالی به اینجانب اقدام نموده کمال تشکر و سپاسگذاری را دارم . با تشکر مرضیه سرفراز ۶۰۳۷۶۹۱۵۷۲۸۷۶۴۶۴بانک صادرات بخداقسم فقط یک هفته فرصت دارم

محمد جواد مطوری

2 سال و 7 ماه و 27 روز پیش

من بیماری به نام ماری شارکو داچار شدم دکترا گفتن بایدبری تهران عمل کنی من هزینه عمل را ندارم ونه کسی بشناسم من راهنمایی کنه سن من ۱۶ سال است

حسین ترکمن

2 سال و 7 ماه و 23 روز پیش

سلام من ۱۶ سالمه همراه مادرم دارم زندگی میکنم تو تصادف پدر و برادر خودم رو از دست دادم و در حال حاظر هیچ پشتوانه ای نداریم من و مادرم و شدیدا به کمک نیاز داریم حتی نون واسه خوردن نداریم و مادرمم وضعیت روحی خوبی نداره تو رو به مقدساتتون کمکم کنید ۵۸۹۲۱۰۱۲۰۸۷۲۸۴۰۸ حسین ترکمن دست بوستونم بخدا هرکار بگید در قبالش انجام میدم

راضیم به رضای الله_رضا هستم

2 سال و 7 ماه و 23 روز پیش

36سالمه چشام درد میکنه اشکام خشک شده زیرپاهام تاول زده کسی کلیه منو نمیخره سیگاریم.با سیگار انس گرفتم شده مرحم همه درد های توی بدنم مریض نیستم گرفتارم زندگی خوبی داشتم همه زندگیمو ازم گرفتن شکرالله باز همه سلامتیم ولی بد گرفتاره نامرد ها شدم بدهکارم به خدا نه به بنده خدا بدهکارم هرروز یاد روزای قبلم میافتم بغضم میترکه چرا الله همه چیمو گرفت میدونی مرد گریه نمیکنه ولی اونقدر تو خودم زار زدم صورتم درد میکنه شنیدید زار زدنو منم شنیده بودم ولی حالا ها خیلی خیلی خیلی خیلی زار میزنم بازم الله رو شکر ایرانیم گناهی ندارم گناهم فقط ایرانی بودنمه دوربرامون نامردن یا حق

خاشی

2 سال و 5 ماه و 11 روز پیش

من یک دختر 25ساله هستم با مادرم زندگی میکنم هیچ گونه حقوق و در آمدی ندارم ک زندگی مون رو بگذارنیم پدرم رو از دست دادم برادر ندارم من هستم و مادر کل پول ما در ماه 600تومن هست 400تومن رو برا کرایه خانه میدم 200تومن رو پول آب و برق و خرجی مون هست سرپناهی نداریم الان به گفتن باید تخلیه کنید تا سربرج که دو سه روز دیگه هست جایی نداریم ک بریم زندگی کنیم از شما عزیزان خواهش دارم کمک کنید یک سرپناه برامون درست کنید من و مادرم زندگی کنیم اجر تون باخدا

محمد طاهر

2 سال و 1 ماه و 20 روز پیش

Hi Mohammad Tahir, I am from Afghanistan, I am very sick. I can not work. I need help. Can you help me? Can I have no money for daily food? I have nothing to eat. Please help me.

صغرا خزایی

1 سال و 9 ماه و 20 روز پیش

سلام خسته نباشی از شما خواهش مندم به ما کمک کنی ما پیش خونه ندارم داری دوتا بچه دارم واقعا نیاز به کمک دارم این شماره تماس من ۰۹۰۳۰۳۳۷۳۲۲

صغرا خزایی

1 سال و 9 ماه و 20 روز پیش

سلام خسته نباشی از شما خواهش مندم به ما کمک کنی ما پیش خونه ندارم داری دوتا بچه دارم واقعا نیاز به کمک دارم این شماره تماس من ۰۹۰۳۰۳۳۷۳۲۲

ناهید بازوند از لرستان شهرستان پلدختر روستای چم گردله

1 سال و 9 ماه و 7 روز پیش

سلام دورود بر شما عزیزان خدا دوست من به علت سیل دوسه سال پیش تمام لوازم خانه آ ب برد و الان هم پیش داداش و زن بابام خانه پدرم هستم که نه سرپناهی نه پول خرجی نه آواز می که بتوانم زندگیم اداره کنم وچون که شوهر دارم زیر هیچ پوششی نیستم به قرآن برای یک ماه هزار تومانی به چشم نمی خوریم همسرم کارگر ساده است و این چند سال صدبار در خواست به همه اداره های ایران دادم ولی هیچ کس رسیدگی نکردن حالا از شما ای خیرین خدا پرست تورا به خاطر رضا ی خدا به حضرت عباس و امام حسین و به فاطمه زهرا برام کاری کنید به خدا تا آخر عمر دعا گوتونم خدا خیر ت ن بده سواب برای بچه هام لباس یا سرپناهی یا آواز می حتی اگه باور ندارید عکس میفرستم به جان هر سه تا بچه هام واقعیت داره خدا حاجت روا بشین منتظرم عزیزان کربلای

ثبت نظر

ارسال