Fa En پنجشنبه 9 فروردین 1403 ساعت 20 و 46 دقیقه

نگاهی بر عملکرد موسسه خیریه محمد حسین رضوی

موسسه خیریه محمدحسین رضوی|

موسسه خیریه محمدحسین رضوی براساس چارت خدمات سازمانی و عملکرد خود به بخش های مختلفی تقسیم می شود

دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 ساعت 19:35

موسسه خیریه محمدحسین رضوی براساس چارت خدمات سازمانی و عملکرد خود
شامل بخش های مختلفی از جمله:

 

هیات امنا خیریه محمد حسین متشکل از اساتید بنام آنکولوژی و خواهر سید محمد حسین سرکار خانم سیده نسترن رضوی ، همگی بصورت داوطلبانه و غیر موظف عاشقانه در خدمت جوانان تحت حمایت خیریه محمد حسین هستند.

 

واحد مددکاری:


که در این واحد کلیه امور مرتبط در حوزه خدمت سازی به مراجعین محترم شامل موارد ذکر شده در ذیل می گردد:
_ تأمین کمک هزینه های دارو و درمان
_ استعدادیابی، آموزش، کار آفرینی
_ خدمات مشاوره ای
_ خدمات معیشتی
و سایر حمایت ها برای بیماران عزیز می باشد.

 

واحد جذب مشارکت های مردمی:


عملکرد این واحـد طبق محوریت جذب "کمک های خیرین و حامیان"عزیز از طریق حضور داوطلبـانی همدل و همیار به صورت رایگان و همکارانی به صورت موظف و حاضر در موسسه میسر می گردد.


واحد مالی:

 

یکی از مهمترین بخش‌ها در موسسه هست که همواره بر پایه گذاری شفافیت مالی در خدمت حامیان و خیرین محترم می باشد.قابل به ذکر می باشد تمامی گزارشهای مالی موسسات خیریه طبق قوانین موجود در کشور باید به مراکز ذی صلاح که اخذ مجوز انجام شده است از جمله وزارت کشور یا استانداری تهران یا .... و همینطور به وزارت محترم دارایی جهت نظارت بر شفافیت عملکرد مالی و معافیت مالیاتی ارایٔه شود.

 

همچنین در سایر واحدها اعم از روابط عمومی، رسانه و تبلیغات، امور اجرایی ، پرسنل به صورت موظف و حضوری و برخی به صورت داوطلب با اهدای تخصص شان، با عشق و علاقه در جهت حمایت از اهداف موسسه در راستای کمک رسانی به جوانان عزیز مبتلا به سرطان فعالیت می نمایند.

پ ن: تیکه های از تصاویر جوانان بهبود یافته و در حال درمان مبتلا به سرطان در کمپین* تو به توان تو* در این گزارش به تصویر کشیده شده است.

 

تعداد بازدید : 1009

ثبت نظر

ارسال