Fa En چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 ساعت 17 و 4 دقیقه

ویزیت و مشاوره رایگان بیماران در واحد مشاوره درمان

موسسه خیریه محمد حسین رضوی|حمایت از جوانان مبتلا به سرطان|

بیماران مبتلا به بیماری های صعب العلاج مثل سرطان همیشه در حین درمان با چالش زیادی مواجه میشوند . نگرانی بابت روند درمان ، بابت تغذیه ، عوارض داروها ، نگرانی ها و استرس های ذهنی بیمار و بسیاری از موارد دیگر که برا ی بیمار و خانواده بیمار به وجود میاید که معمولا به علت فاصله زمانی بین دو ویزیت پزشک معالج یا نبودن زمان کافی در زمان ویزیت برای سوالات این چنینی بیمار را دچار سردرگمی می کند . بیمار نیاز به وجود راهنمایی سایر پزشکان درمان و تغذیه و ... دارد .

سه شنبه 17 آبان 1401 ساعت 10:55

اکنون خیریه محمد حسین با افتتاح واحد مشاوره درمان در نظر دارد تا این مسیر دسترسی بیمار به پزشکان ، روانشناسان ، پزشکان تغذیه و ژنتیک را تسهیل نماید و با بهره مندی از حضور افتخاری پزشکان متعهد گام دیگری در مسیر تسریع روند درمان و بهبود بیماران جوانان بردارد. در روز افتتاح این واحد ویزیت تعدادی از بیماران انجام شد .

 

واحد مشاوره ی درمان زین پس بصورت مستمر با اطلاع رسانی قبلی آماده ارائه خدمت به بیماران عزیز ۱۶ تا ۳۰ سال مبتلا به سرطان خواهد بود .
از تمامی پزشکان عزیز در حوزه رشته های پزشکی ، آزمایشگاه ، ژنتیک ، تغذیه ، روانشناسی دعوت میشود تا با حضور خود در این واحد یاریگر بیماران عزیز باشند .

 

تعداد بازدید : 588

ثبت نظر

ارسال