Fa En پنجشنبه 9 فروردین 1403 ساعت 19 و 9 دقیقه

رهام کوچولو تابلوی نقاشی خود را به موسسه خیریه محمد حسین اهدا کرد

رهام کوچولو تابلوی نقاشی خود را به موسسه خیریه محمد حسین اهدا کرد

از کودکی به فرزندان خود بخشش و مهربانی را یاد دهید.

دوشنبه 14 مرداد 1398 ساعت 20:46

رهام کودک ٥ ساله بعد از شرکت در جشن یک قدم تا زندگی سالن رایزن و دیدن فروش تابلوهای نقاشان بین المللی که به جوانان ما اهدا کردند، تصمیم گرفته تابلو نفاشی خود را اهدا کند.
از کودکی به فرزندان خود بخشش و مهربانی را یاد دهید.
اگر تمایل داشتید حس همنوع دوستی را در رهام و کودکانمان رشد دهید در صورتی که خریدار مشخص شود، ما می توانیم خرید یک مزایده نمایشی را برای رهام ترتیب دهیم تا لذت این خرید برای رهام چندین برابر شود و مسىئولیت اجتماعی خود را در آینده به خوبی ادا کند.


 

راه های ارتباطی:

 

شماره تماس : 88948740-021

شماره مددکاری : 09026097698

شماره روابط عمومی: 09126097698

پست الکترونیکی : [email protected]

اینستاگرام : smhcharity

کانال تلگرام : smhcharity@

کمک از طریق موبایل : #1630*780*

 

اجاره تاج گل خیریه و استند تسلیت خیریه قدمی برای بهبودی حال بیماران سرطانی

موسسه خیریه محمدحسین رضوی با سال‌ها سعی و تلاش فراوان در راستای کمک به درمان بیماران سرطانی تلاش کرده است تا هزینه درمان این بیماران را تأمین نماید. شما هم می‌توانید به‌ نوبه خود قسمتی از این هزینه را تقبل کنید. موسسه خیریه محمدحسین رضوی در اقدامی جالب، دست به تهیه تاج گل و استند تسلیت در ابعاد و شکل‌های فراوان زده است. در تمام مراسم‌های عزاداری اصولاً رسم بر این است که برای عرض تسلیت و شریک شدن در گوشه‌ای از غم صاحبان مجلس گل و بنرهایی با متون عرض تسلیت هدیه داده می‌شود.

 

اقداماتی که موسسه خیریه برای مراسم انجام می دهد

 

موسسه خیریه تاج گل‌های مصنوعی و استند تسلیت به تعداد فراوان تأمین کرده تا شما با سفارش اجاره تاج گل و استند تسلیت از این موسسه، علاوه بر اینکه خود را در غم خانواده آن مرحوم شریک دانسته‌اید، بلکه با هزینه اجاره این تاج گل و یا بنرهای تسلیت کمک ناچیزی به موسسه خیریه برای تهیه نیازهای بیماران سرطانی کرده‌اید.

تاج گل خیریه و استند تسلیت خیریه از مؤسسه خیریه محمدحسین رضوی رایگان به آدرسی که شما می‌دهید برایتان حمل و ارسال می‌شود. اگر شما شرایط رفتن به آن مراسم برایتان محیا نبود به‌ صورت آنلاین می‌توانید با موسسه برای فرستادن تاج گل یا استند تسلیت هماهنگی لازم را انجام دهید.

تعداد بازدید : 2101

ثبت نظر

ارسال