Fa En پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 ساعت 3 و 59 دقیقه

کنگره جامعه جراحان

کنگره جامعه جراحان

چهل و سومین کنگره جامعه جراحان با معرفی و تقدیر از برترین ها آغاز شد.در این مراسم،وزیر بهداشت بر تحول در آموزش عالی پزشکی کشور تاکید کرد و گفت: بیماری عامل 380 هزار مرگ در ایران است که 25 هزار مورد از آنها به علت بیماری های واگیردار است و بقیه به علت بیماری های غیرواگیر،حوادث ناشی از تصادفات، جراحی و...رخ می دهد .

چهارشنبه 5 تیر 1398 ساعت 15:40

معرفی جراحان جوان و درمان های نوین سرطان از محورهای چهل و سومین کنگره جراحان ایران استکنگره جامعه جراحان هر ساله در سالن همایش های رازی واقع در دانشگاه علوم پزشکی تهران با رویکرد آموزش و برگزاری ورکشاپ و کلاس های آموزشی  برای جراحان سراسر کشور برگزار میشود . کنگره امسال در تاریخ 18/3/1398 فعالیت چهل سوم خود را آغاز کرد وتا تاریخ 22/3/139 ادامه داشت

حضور موسسه محمدحسین رضوی  در کنگره جامعه جراحان

موسسه محمد حسین رضوی در سال 1398 در چهل و سومین کنگره جامعه جراحان حضور داشت .حضور خانم سیده نسترن رضوی (مدیر عامل موسسه )،خانم فهیمه فرج الهی (هیئت مدیره موسسه )،جناب آقای مهندس غراب و جناب آقای شاهرخ ( مدیر عامل تجهیزات پزشکی ایران بات )،جناب آقای دکتر جوانمرد (پزشک آنکولوژیست)،پزشکان و جراحان حاضر در کنگره وجناب آقای امینی که بصوت داوطلبانه از فعالیت های موسسه فیلم برداری کردند ،در کنار موسسه خالی از لطف نبود 

 

 

 


گزارش فعالیت موسسه در کنگره

 

در چهل و سومین فعالیت کنگره غرفه هایی نظیر تجهیزات پزشکی ،کتاب فروشان مرتبط با علوم پزشکی و جراحی ،شرکت های مارکتینگ که در حوزه جذب پزشکان جهت اداره فضای مجازی آنها  فعالیت میکنند (شرک ماورانت)، خبرگزاری ها وخیریه ها حضور داشتند.

مذاکره با شرکت دیجیتال مارکتینگ ماورانت و تجهیزات پزشکی هاکه در زمینه انواع وسایل جراحی و پزشکی فعالیت داشتندهمچون ؛پویا طب ساطع ،گروه فیروز تجارت،بهبود صنعت درمان ،پادسا طب الیت ،مرکز پزشکی هسته ای فردوس(مرکز تشخیص سرطان واقع در بیمارستان مسیح دانشوری )،آسا طب ، واران پرتودرمان ،یلسین طب ، ایده پزشکی اشکان ،آرسین سلامت ایرانیان ،روشنا (مرکز تشخیص و درمان سرطان ) از فعالیت های موسسه بود

وهمچنین مشارکت با غرفه های کتاب فروشی و انتشاراتی از قبیل پارسیان ،آریا طب ،اشراقیه ،جامعه جراحان ایران که تمایل به همکاری با موسسه جهت تهیه و توزیع کتاب های مربوط به حوزه سرطان در همایش های علمی را داشتند نیزصورت گرفت .

از جمله فعالیت های دیگر موسسه در این کنگره مشارکت با خبرگزاری هایی همچون رسانه صدای امید ، اخبار پزشکی ،عصر پزشکی و آنلاین سلامت بود که تمایل به همکاری  با موسسه جهت گذاشتن اخبار در خبرگزاری خود را داشتند،بود.

همچنین موسسه رضوی با ارائه فرم های داوطلبی به حاضرین در کنگره همکاری خودراباداوطلبین عزیزی همچون ؛حمید آرام (درحوزه آموزش زبان )،محمدحسین رحیمی(زیورآلات)،سحر روحانی (طراحی و چاپ )،آقای قنبری (خبرگذاری آنلاین سلامت )،سولماز فیضی (خیزیه ایتام) و پزشکان داوطلبی همچون دکتر ژاله فاضل، دکتر نغمه زندخانی و دکتر فرخنده میروخانی را آغاز کرد.

 

جمع بندی

 

در این کنگره موسسه محمد حسین رضوی به جامعه جراحان معرفی گردید و داوطلبان و جراحان حاضر در کنگره به دلیل وجه تمایز موسسه با موسسات دیگر و حوزه اختصاصی موسسه (حمایت جوانان مبتلا به سرطان 16تا 30 سال ) تمایل به همکاری و حمایت موسسه داشتند

در آخر ازعزیزانی همچون

خانم نصیری(مدیر اجرایی کنگره )

سرکار خانم فرج الهی ( هیئت مدیره موسسه )

مهندس غراب و جناب آقای شاهرخ( مدیر عامل تجهیزات پزشکی ایران بات )

دکتر جوانمرد (پزشک آنکولوژیست )

و همه عزیزانی که در این فعالیت کنار موسسه محمد حسین رضوی بودندکمال تشکر را داریم

 

راه های ارتباطی

 

شماره تماس :88948740-021

شماره مددکاری:09026097698

شماره روابط عمومی :09126097698

info@smhcharity.irپست الکترونیکی:

smhcharityاینستاگرام:

@smhcharityتلگرام :

1630#*780* :کد USSD

 

اجاره تاج گل خیریه و استند تسلیت خیریه قدمی برای بهبودی حال بیماران مبتلا به سرطان

 

موسسه خیریه محمدحسین رضوی با سال‌ها سعی و تلاش فراوان در راستای کمک به درمان بیماران مبتلا به سرطان تلاش کرده است تا هزینه درمان این بیماران را تأمین نماید.

 

شما هم می‌توانید به‌نوبه خود قسمتی از این هزینه را تقبل کنید. موسسه خیریه محمدحسین رضوی در اقدامی جالب، دست به تهیه تاج گل و استند تسلیت در ابعاد و شکل‌های فراوان زده است. در تمام مراسم‌های عزاداری اصولاً رسم بر این است که برای عرض تسلیت و شریک شدن در گوشه‌ای از غم صاحبان مجلس گل و بنرهایی با متون عرض تسلیت هدیه داده می‌شود. موسسه خیریه تاج گل‌های مصنوعی و استند تسلیت به تعداد فراوان تأمین کرده تا شما با سفارش اجاره تاج گل خیریه و استند تسلیت از این موسسه، علاوه بر اینکه خود را در غم خانواده آن مرحوم شریک دانسته‌اید، بلکه با هزینه اجاره این تاج گل و یا بنرهای تسلیت کمک ناچیزی به موسسه خیریه برای تهیه نیازهای بیماران سرطانی کرده‌اید.

 

تاج گل خیریه و استند تسلیت از موسسه خیریه محمدحسین رضوی رایگان به آدرسی که شما می‌دهید برایتان حمل و ارسال می‌شود. اگر شما شرایط رفتن به آن مراسم برایتان محیا نبود به‌صورت آنلاین می‌توانید با موسسه برای فرستادن تاج گل یا استند تسلیت هماهنگی لازم را انجام دهید.

تعداد بازدید : 3258

نظرات

f

1 سال و 10 ماه و 22 روز پیش

cccx

ثبت نظر

ارسال