Fa En جمعه 10 فروردین 1403 ساعت 18 و 41 دقیقه

جشن تولد و جشن بهبودی دو تا ازعزیزان در خیریه محمد حسین رضوی

جشن تولد و جشن بهبودی دو تا ازعزیزان در خیریه محمد حسین رضوی

سوپرایز فائزه عزیزمان که با آمدن احسان عزیز بعد از دوماه که به دلیل پیوند مغز و استخوان در بیمارستان بستری بود تلاقی پیدا ک

یکشنبه 9 تیر 1398 ساعت 17:3

سوپرایز فائزه عزیزمان که با آمدن احسان عزیز بعد از دوماه که به دلیل پیوند مغز و استخوان در بیمارستان بستری بود تلاقی پیدا کرد و چقدر باارزش و زیباکه احسان بعد از دو ماه بستری در اتاق ایزوله اولین جایی که حضور پیدا کرد خانه خود یعنی خانه محمد حسین بود. تولد دوباره احسان مبارکمان باشد 

 

اجاره تاج گل خیریه و استند تسلیت خیریه قدمی برای بهبودی حال بیماران مبتلا به سرطان

 

موسسه خیریه محمدحسین رضوی با سال‌ها سعی و تلاش فراوان در راستای کمک به درمان بیماران مبتلا به سرطان تلاش کرده است تا هزینه درمان این بیماران را تأمین نماید.

 

شما هم می‌توانید به‌نوبه خود قسمتی از این هزینه را تقبل کنید. موسسه خیریه محمدحسین رضوی در اقدامی جالب، دست به تهیه تاج گل و استند تسلیت در ابعاد و شکل‌های فراوان زده است. در تمام مراسم‌های عزاداری اصولاً رسم بر این است که برای عرض تسلیت و شریک شدن در گوشه‌ای از غم صاحبان مجلس گل و بنرهایی با متون عرض تسلیت هدیه داده می‌شود. موسسه خیریه تاج گل‌های مصنوعی و استند تسلیت به تعداد فراوان تأمین کرده تا شما با سفارش اجاره تاج گل خیریه و استند تسلیت از این موسسه، علاوه بر اینکه خود را در غم خانواده آن مرحوم شریک دانسته‌اید، بلکه با هزینه اجاره این تاج گل و یا بنرهای تسلیت کمک ناچیزی به موسسه خیریه برای تهیه نیازهای بیماران سرطانی کرده‌اید.

 

تاج گل خیریه و استند تسلیت از موسسه خیریه محمدحسین رضوی رایگان به آدرسی که شما می‌دهید برایتان حمل و ارسال می‌شود. اگر شما شرایط رفتن به آن مراسم برایتان محیا نبود به‌صورت آنلاین می‌توانید با موسسه برای فرستادن تاج گل یا استند تسلیت هماهنگی لازم را انجام دهید.

تعداد بازدید : 1891

ثبت نظر

ارسال