Fa En جمعه 31 فروردین 1403 ساعت 14 و 33 دقیقه

پیام‌های الهام‌بخش برای درمان و شکست سرطان

پیام‌های الهام‌بخش برای درمان و شکست سرطان | کمک به خیریه | شکست خیریه

بیماری سرطان | شکست سرطان | کمک به خیریه | سرطان یکی از بیماری‌های سختی است که برای شکست و مقابله با آن به انرژی و پیام های الهام‌بخش احتیاج است. برای شکست سرطان علاوه بر اینکه یک بیمار مبتلا به سرطان باید تحت درمان پزشک معالج خود باشد بلکه باید اراده و روحیه قوی نیز داشته باشد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید بسیاری از افراد معروف هستند که در گذشته با همین بیماری سرطان مبارزه کردند و پس از سختی‌های فراوان و سپری کردن درمان خود با تلاش بسیار به این جایگاهی که هستند رسیدند.

شنبه 21 تیر 1399 ساعت 20:8

بیماری سرطان به خودی خود شرایط سختی را برای افراد درگیر و خانواده آن‌ها ایجاد می‌کند. حال آن‌که هزینه های درمان این بیماری نیز بسیار بالا بوده و این باری مضاعف بر دوش بیماران قرار می‌دهد.

 

یک خیریه سرطانی با هدف یاری رساندن به این بیماران و برداشتن باری از دوش آن‌ها تشکیل می شود تا با پشتیبانی و حمایت از آن‌ها گامی موثر در راستای بهبود شان برداشته شود.

 

منابع مالی خیریه سرطان از محل کمک های مردمی که تحت عنوان کمک به خیریه تامین می شوند، با برنامه ریزی دقیق  و شناسایی افرادی که در اولویت استفاده از کمک خیریه هستند، بین بیماران توزیع می‌گردد.تمامی این فعالیت‌ها در حقیقت پیامی ست برای بیماران که هم نوعانشان آن‌ها را فراموش نکرده و در مسیر شکست بیماری در کنارشان هستند.

 

امیدواری یکی از اصلی‌ترین نکاتی است که بیمار برای بهترشدن روحیه خود باید داشته باشد. همه ما این آگاهی را داریم و می‌دانیم که برای مبارزه با سرطان باید بسیار محکم و با اراده بود اما لازم به ذکر است، بدانید برای شکست سرطان با کمی صبر و امیدواری می‌توانید پیروز میدان باشید. پیام‌های الهام‌بخش برای درمان و شکست سرطان بسیار مفید می باشد.

 

پیام‌های الهام‌بخش برای درمان و شکست سرطان

 

زندگی با تمام سختی‌ها و مشکلاتش دائماً در حال جریان هست و هیچ‌گاه توقف نمی‌کند. این شما هستید انتخاب می‌کنید که چگونه زندگی کنید. با امیدواری و روحیه بالا پیام‌های الهام‌بخش را دائماً در همه‌جا با خود ذکر کنید یا اینکه تسلیم شده و هر روز را با ناامیدی سپری کنید. بیمار مبتلا به سرطان برای مقابله با بیماری خود اگر که بخواهد از پس آن برمی‌آید تنها کافی است که اراده قوی داشته باشد. هیچوقت روحیه خود را نبازید. سرطان آخر راه نیست بلکه شما پس‌ازاین بیماری در مسیر جدیدی گام برمی‌دارید و مورد امتحان خداوند قرار می‌گیرید. به خود امیدواری دهید و دائماً تکرار کنید که از پس این بیماری بر خواهید آمد. آرزوها و رؤیاهایتان هیچ‌گاه انقضا پیدا نمی‌کنند و به اتمام نمی‌رسند مگر این که شما امید خود را از دست دهید و دست از تلاش کردن بردارید. وقتی مسیر زندگی برایتان بسیار سخت شد شما هم تغییر مسیر دهید و برای قدرتمند شدن قدم به مسیر جدیدی بگذارید.

 

جملات زیبا درمورد صبر و امید

 

صبور باشید و خواسته هایتان را به خداوند بگویید با او راز و نیاز کنید. شکیبا باشید و به او اعتماد کنید. امیدواری خود را برای بهبودی و سلامت کامل حالتان از دست ندهید. امید و صبر و تحمل زیاد داشته باشید. به معجزه خداوند مهربان امید داشته باشید. بسیاری از افرادی که دارای بیماری خاص بودند با معجزه خداوند مواجه شدند. پس امید خود را برای معجزه خداوند از دست ندهید. افکار منفی شما را بیشتر بیمار می‌کنند، به چیزهای خوب فکر کنید اینکه بعد از اتمام مراحل درمان بیماریتان قصد انجام چه‌کاری را دارید. به پیام‌های امیدبخش و الهام‌بخش فکر کنید برای روحیه بیمار مبتلا به سرطان بسیار موثر خواهد بود. شاید فکر کنید که زندگیتان با این بیماری زیر و رو شده است و بسیار ناراحت باشید اما این از جنبه منفی قضیه خواهد بود و جنبه مثبت آن شاید این باشد که خداوند قصد دارد شما را محک بزند تا زندگی خود را از نو بسازید تا به جایگاهی که لیاقتش را دارید برسید. مصداق جمله پس از هر سختی و دشواری آسانی و آرامش است را جدی بگیرید و مانند دیگر پیام‌های الهام‌بخش به آن بیندیشید.

 

پیام ناب و قشنگ برای روحیه‌دهی به بیمار مبتلا به سرطان

 

یک بیمار مبتلا به سرطان برای ادامه زندگی خود نیاز به محیطی آرام دارد. هیچ وقت با کوچک‌ترین تلنگر امیدواری را از خود دور نکنید. مطمئن باشید که اگر زندگی را برای خود سخت نگیرید عمرتان به شادمانی سپری می شود. تا وقتی‌که امیدی، خدایی و رؤیایی در زندگیتان است مطمئن باشید در برابر این بیماری قوی‌تر هستید. با کسانی که امیدواری را در شما زنده می کنند بیشتر وقت بگذرانید. با کسانی که دائما پیام‌های الهام‌بخش و امیدبخش را به شما گوشزد می‌کنند تا هیچ‌گاه افکار منفی برای لحظه‌ای به ذهنتان خطور پیدا نکند. ایمان و امید قوی داشته باشید و هرگز در برابر بیماری‌تان تسلیم نشوید.

 

جملات آرام کننده، الهام‌بخش و روانشناسی برای بیمار مبتلا به سرطان

 

به حکمت خداوند در زندگی خود شک نکنید. شکیبایی و امید را سرلوحه زندگی خود قرار دهید. به لحظات شیرینی که با عزیزانتان در زندگی گذراندید و خاطره ساختید فکر کنید و لذت ببرید؛ و با خود تکرار کنید که بعد از اتمام بیماری باز هم با آن‌ها خاطرات قشنگ را ثبت خواهید کرد. اکثرا امید در افراد بیمار مبتلا به سرطان بسیار بالا است، پس شما هم امیدواری خود را تا لحظه آخر از دست ندهید زیرا خداوند حتی تا ثانیه آخر امید به زندگی را در انسان‌ها زنده نگهداشته است. چشمان خود را باز کنید و ببینید که چقدر خانواده و دوستانتان برای بهبودی سلامتی شما تلاش می کنند و از هیچ کاری برای الهام‌بخش بودن زندگی شما دریغ نمی‌کنند.

 

پیام‌های الهام‌بخش برای بیماران سرطانی

 

کلمات حاکی از تشویق و القای امید به بیماران مبتلا به سرطان هستند. تمام بیماران مبتلا به سرطان بیش از حد به حمایت، عشق و تشویق اعضای خانواده خود و دوستان نیاز دارند. در این زمان وضعیت ذهنی آن‌ها خوب پیش نمی‌رود و آن‌ها دچار درد و رنج بسیار می‌شوند؛ اما این مسئولیت ما است که به آن‌ها انگیزه دهیم و نور امید را نشان دهیم. اگر یکی از اعضای خانواده یا دوست شما در حال مبارزه با سرطان است، می‌توانید امید و انگیزه آن‌ها را با ارسال پیام‌های الهام‌بخش برای بیماران سرطانی و کلمات تشویقی، افزایش دهید.

 

 

 

 

جملات کوتاه امیددهنده و پیام‌های الهام‌بخش برای بیماران مبتلا به سرطان.

 

در اینجا مجموعه‌ای از پیام‌های الهام‌بخش آورده شده ‌است که می‌تواند قدرت ذهن را افزایش داده و بیمار مبتلا به سرطان را تشویق کند تا به شدت در برابر سرطان مبارزه کند و ما امیدواریم که او از این بیماری جان سالم به در ببرد. این پیام‌های الهام‌بخش را با بیماران به اشتراک بگذارید و به آن‌ها کمک کنید تا با سرطان مبارزه کنند.

 سرطان یک کشتی شکسته است اما قایق‌های نجاتی به نام "امید" و "شجاعت" وجود دارد که شما را به سرزمین اصلی باز می‌گرداند. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که با آن‌ها شنا کنید و سپس با تمام قلبتان پارو بزنید.

 زندگی بعد از مبارزه با سرطان: خوردن، مسافرت، خواندن، خندیدن، نوازش، رقص، تمرین، بازی، نوشتن، جشن گرفتن، عشق، لبخند، آشپزی، آغوش - بله، همه چیز ارزش جنگیدن را دارد.

 مبارزه با سرطان بسیار طولانی و دشوار است، اما این یک نبرد است که شما از مبارزه با آن خوشحال خواهید شد.

 هر کاری که می‌کنید، به امیدواری خود ادامه دهید. یک تار نازک به یک طناب بسیار محکم تبدیل می‌شود. بگذارید امیدوار باشیم که این پایان داستان تان نباشد، این تغییر شما را به سواحل آرام خواهد آورد.

برای رهایی از سرطان، تنها چیزی که می‌تواند کمک‌کننده باشد این است که کلمات را جابجا کنید. به‌جای این که فکر کنم زنده خواهم ماند، باید بگویم که زنده خواهم ماند.

 رگ‌هایتان را با دارو، قلبتان را با عشق، ذهن خود را با عزمی راسخ و روح خود را با امید پر کنید تا سرطان جایی برای ماندن در زندگی‌تان نداشته باشد.

 امیدواری را به‌جای ناامیدی، عشق را به جای تنفر، لبخند را به جای اخم جایگزین کنید و از گریه کردن بیش از حد خودداری کنید. خوش‌بینی را به بدبینی و زندگی را به سرطان ترجیح دهید.

یکی دیگر از پیام‌های الهام‌بخش برای بیمار می‌تواند اینگونه باشد: سرطان خیلی محدود است؛ نمی‌تواند عشق را نابود کند، نمی‌تواند امید را خراب کند، نمی‌تواند آرامش و زندگی ابدی را از بین ببرد، نمی‌تواند روح را تسخیر کند.

 زمانی که سرطان تشخیص داده شد، زندگی کاملا ساده می‌شود و تنها دو گزینه پیش می‌آید: تسلیم یا مبارزه با سرطان.

 

جملات امیدبخش برای شکست سرطان

 

به راه رفتن ادامه دهید، به دویدن ادامه دهید و بگذارید سرطان سایه ای باشد که وقتی زندگی تغییر کرد و در مبارزه با سرطان پیروز شدید، ناپدید می‌شود.

 نیرو و امیدواری شما برای مبارزه از درد امروز قلمی خواهد بود که سرنوشت جدیدی را می‌نویسد. تنها یک ماه بهبود پس از ابتلا به سرطان، درد بسیاری از سال‌ها شیمی‌درمانی را پاک خواهد کرد.

 یک بیمار مبتلا به سرطان در تلاش برای غلبه بر احتمالات نیست. بلکه اگر بهترین حالات را برای خود فرض نکنید، بیماری شما را شکست خواهد داد.

 همه رنج ناشی از توهم جدایی است که باعث ایجاد ترس می‌شود که در نهایت موجب بدتر شدن بیماری می‌شود. تو ارباب زندگی خودت هستی. شما می‌توانید خیلی بیشتر از آنچه فکر می‌کنید انجام دهید، از جمله درمان خود از یک بیماری خاص. "باربارا برنان"

 

چطوری به بیمار مبتلا به سرطان روحیه بدهیم؟

 

این جمله‌ها را به بیماران سرطانی بگویید؛ پیام‌های االهام‌بخش می‌تواند در زندگی فرد معجزه‌ای ایجاد کند.

 شما در زندگی با چالش‌های زیادی مواجه بوده‌اید و من شاهد مبارزه شما و بیرون آمدن از آن بوده‌ام. این سرطان با دیگر مشکلات تفاوتی ندارد. تو مبارز هستی و من می‌دانم که تو مثل همیشه بیرون خواهی آمد.

حتی در این اوقات تاریکی که سرطان سعی دارد شما را به سوی ناامیدی ببرد، می‌بینم که مثل خورشید می‌درخشید. درخشش خود را حفظ کنید، امیدوار باشید و دعا کنید. این نیز خواهد گذشت؛ امیدواری پیروز می‌شود.

 ایمان قوی تو، برای من یک پیام الهام‌بخش است، من از اینکه می‌بینم با قدرت و امید به زندگی ادامه میدهی خوشحالم، می‌بینم که تو از پس این سرطان بر میایی، این تاریکی تو را خرد نخواهد کرد.

 

 تاج گل مصنوعی خیریه و استند تسلیت اجاره‌ای خیریه

 

تسلیت واژه کوچکی است در برابر غمی که گریبان گیر نزدیکانمان می‌شود. برای تسلی دادن دل عزیزانمان برای حضور در مراسم‌ها، به‌رسم ادب و احترام تاج گل و استند تسلیت سفارش داده و همراه خود به مراسم می‌بریم. با هزینه زیاد و صرف وقت بسیار برای تهیه یک تاج گل و یا استند تسلیت علاوه بر زمان زیادی که گرفته می‌شود هزینه بالایی نیز برای سفارش‌هایمان پرداخت می‌کنیم.

موسسه خیریه محمدحسین رضوی با چند سال فعالیت متداول در عرصه کمک به بیماران مبتلا به سرطان (خیریه سرطانی) همیشه در تلاش بوده تا هزینه درمانی این بیماران را فراهم کند. این موسسه با به وجود آوردن امکاناتی همچون تهیه تاج گل مصنوعی خیریه و استند تسلیت خیریه ، آن‌ها را برای اجاره به کسانی که می‌خواهند رسم ادب را برای نزدیکان خود به‌جا آورند در نظر گرفته است. کارکنان موسسه خیریه محمدحسین رضوی به ‌دور از هر تجمل‌گرایی و صرف وقت و هزینه فراوان به ‌طور رایگان این خدمات را شامل حال شما می‌کنند. پس شما هم با سفارش آنلاین در این کار نیک شریک شوید.

 

                                                                                       

تعداد بازدید : 42772

نظرات

حسن‌خوانپایه

2 سال و 8 ماه و 10 روز پیش

غدد‌لنفوم‌دارم

امیر حسین نجفی

2 سال و 3 ماه و 19 روز پیش

به بیماران سرطانی عشقی باشید علی اصغر مجرد حسن یزدانی از بجنورد و مازندران عشق فقط بیماران سرطانی انشا الله به سلامتی برگردند و خوب شوند

بهروز رجایی

1 سال و 10 ماه و 14 روز پیش

جالب بود ممنون....ولی مخارج بیمارستان را چکنم

SA

1 سال و 1 ماه و 6 روز پیش

واقعا انجام دادنش سخته آخه چجوری میشه بیماری رو قانع کرد که حتی حاضر به گوش دادن هم نیست و الان فقط دو روزه که متوجه شده به این بیماری مبتلا است و از همون موقع تمام انگیزه خودش رو از دست داده و میگه فوقش میمیرم من باید چجوری این عزیزم رو نجات بدم چجوری باید بهش کمک کنم حتی وقتی حاضر نیست قبول کنه که خوب میشه

ثبت نظر

ارسال