Fa En سه شنبه 28 فروردین 1403 ساعت 19 و 37 دقیقه

سفارش استند تسلیت

استند تسلیت|بیمار سرطانی|تاج گل|کمک به خیریه

سفارش استند تسلیت و یا سفارش تاج گل خیریه هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. در هر حال، سفارش این دو از مراکز خیریه مناسب تر از این است که گل طبیعی سفارش دهید که به زودی خراب می شود. شما می توانید با صرف هزینه کمتر هم احترام عزیزان خود را نگه دارید و هم در امور خیریه مشارکت کنید

شنبه 19 مهر 1399 ساعت 15:9

 

سفارش استند تسلیت خیریه یا تاج گل خیریه؟

تصویر  لوح تسلیت سفارشی کد 02
 

لوح تسلیت سفارشی کد 02

 
360,000 تومان
 
 
 
تصویر  لوح تسلیت سفارشی کد 03
 

لوح تسلیت سفارشی کد 03

 
360,000 تومان
 
تصویر  لوح تسلیت سفارشی کد 01
 

لوح تسلیت سفارشی کد 01

 
360,000 تومان
 
تصویر  لوح تسلیت دیجیتالی کد DL_01
 
تصویر  لوح تسلیت دیجیتالی کد DL_02
 
تصویر  لوح تسلیت دیجیتالی کد dl_03
 
تصویر  سفارش پیامک تسلیت
 

سفارش پیامک تسلیت

 
100,000 تومان
 
 
 
 

 

:
:
:

٤ ساعت ۳۵۰ هزار تومان و ۲۴ ساعت ۵۵۰ هزار تومان

 

 

تمام مراسم هایی که برای سوگواری برگزار می شوند، هم برای نگه داشتن یاد فرد فوت شده است و هم برای این است که با بازمانده ها همدردی شود. به طور معمول دوستان و آشنایان در این مراسم ها شرکت می کنند و با آوردن تاج گل و استند به داغدیده ها تسلیت می گویند. چه خوب می شود همزمان با ابراز همدردی با خانواده متوفی دررامری حسنه و خیر قدم برداریم، ما می توانیم با سفارش تاج گل و استند تسلیتهم زمان با ادای احترام قدمی بزرگ در راستای اهدای حیات برداریم. همانطور که می دانید تمام در آمد حاصل از این سفارشات صرف بهبود و درمان و تهیه مایهتاج برای بیماران مبتلا به سرطان می شودپس چه چیز زیبا تر از این که ماهم قدمی در راستای حمایت این عزیزان برداریم و کمک کنیم تا خانوادی دیگری غزادار نشود. سفارش استند تسلیت خیریه و یا سفارش تاج گل خیریه هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. در هر حال، سفارش این دو از مراکز خیریه مناسب تر از این است که گل طبیعی سفارش دهید که به زودی خراب می شود. شما می توانید با صرف هزینه کمتر هم احترام عزیزان خود را نگه دارید و هم در امور خیریه مشارکت کنید.  

سفارش استند تسلیت

 

استند تسلیت بنری است که روی یک استند چسبانده می شود. شما می توانید طرح و اندازه آن را به صورت دلخواه سفارش دهید و در محل مورد نظر آن را تحویل بگیرید. پیام روی استند می تواند یک متن ساده یا همراه با تصویر چاپ شود که به طور حتم با تصویر جلوه بیشتری خواهد داشت.  

سفارش استند تسلیت خیریه بسیار مقرون به صرفه است. از مزیت های این استندها این است که می توانید آنها را به صورت آنلاین سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن آنها در محل تحویل داده می شوند.

 

تاج گل خیریه

 

روزانه میلیون ها شاخه گل که برای پرورش آن ها آب بسیاری صرف شده است پر پر شده و دور ریخته می شود. به همین دلیل هم مراکز خیریه دست به کار شدند تا بتوانند این مشکل را حل کنند و شما هم این فرصت را دارید که حمایت کننده این عزیزان باشید. آن ها با تهیه تاج گل هایی برای مراسم های مختلف از جمله مراسم ختم که هزینه آن صرف امور خیریه می شود، از دور ریختن هزینه زیادی که صرف گل های طبیعی می شود جلوگیری کردند. با سفارش تاج گل خیریه شما می توانید از مزایای بسیار این کار خیر بهره مند شوید.

 

سفارش استند تسلیت خیریه یا تاج گل خیریه، کدام بهتر است؟

 

تقدیم تاج گل به بازماندگان متوفی سال ها است که در بین ما ایرانیان رواج دارد. اما از آنجا که همه چیز تغییر کرده است، به دلیل پژمرده شدن گل ها و دردسرهایی که برای جا به جایی برای خانواده متوفی ایجاد می کند، تاج گل های طبیعی جای خود را به تاج گل های مصنوعی و استندهای تسلیت دادند.

اما این که میان تاج گل و استند تسلیت کدام یک بهتر است باید گفت با این که تاج گل ها در نگاه اول زیباتر و تأثیرگذارتر به نظر می رسند، اما یک پیام زیبا و آرامش بخش روی استند می تواند تأثیری چند برابر بیش از گل ها حتی گل های تازه داشته باشد.

سفارش استند تسلیت خیریه یا تاج گل خیریه هر دو با هدف همدردی با بازماندگان و کمک به مؤسسات خیریه هستند. در نهایت این شما هستید که انتخاب می کنید از چه طریق در این امر مشارکت داشته باشید.

 

امید به فردای بهتر برای بیماران مبتلا به سرطان با اجاره تاج گل مصنوعی و استند تسلیت از موسسه خیریه سید محمدحسین رضوی

 

موسسه خیریه سید محمدحسین رضوی با اجرای یک طرح جدید در طی سال‌های اخیر موجب شده تا با همیاری شما، بخشی از هزینه‌های بالای بیماران مبتلا به سرطان را جمع‌آوری کند تا صرف دارو و درمان آن‌ها شود.

موسسه با اجرای طرح اجاره دادن تاج گل و استند تسلیت به شما برای تقدیم و ایجاد حس همدردی به اقوام و نزدیکانی که عزادار شده‌اند، باعث شد تا علاوه بر اینکه هزینه‌ای از اجاره تاج گل و استند تسلیت کمکی برای بیماران باشد، شما نیز به‌صورت آسان‌تر و با هزینه بسیار کمتر تاج گل و استند تسلیت را آنلاین سفارش دهید و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای رایگان تحویل بگیرید.

موسسه خیریه سید محمدحسین رضوی با کمک شما می‌تواند اندکی از هزینه درمان بیماران مبتلا به سرطان را جمع‌آوری و با گسترش این طرح امید دارد تا فردای بهتری در انتظار کودکان و بیماران مبتلا به سرطان باشد. این موسسه در تمام این سال‌ها خدمات رایگان و ویژه خود را شامل حال بسیاری از افراد خیر کرده است. حمل‌ونقل تاج گل و استند تسلیت در تمامی نقاط تهران بر عهده موسسه خیریه سید محمدحسین رضوی است و شما هیچ مسئولیتی در قبال پرداخت هزینه حمل‌ونقل آن ندارید.

 

اجاره تاج گل خیریه و استند تسلیت خیریه قدمی برای بهبودی حال بیماران سرطانی

 

موسسه خیریه محمدحسین رضوی با سال‌ها سعی و تلاش فراوان در راستای کمک به درمان بیماران سرطانی تلاش کرده است تا هزینه درمان این بیماران را تأمین نماید. شما هم می‌توانید به‌ نوبه خود قسمتی از این هزینه را تقبل کنید. موسسه خیریه محمدحسین رضوی در اقدامی جالب، دست به تهیه تاج گل و استند تسلیت در ابعاد و شکل‌های فراوان زده است. در تمام مراسم‌های عزاداری اصولاً رسم بر این است که برای عرض تسلیت و شریک شدن در گوشه‌ای از غم صاحبان مجلس گل و بنرهایی با متون عرض تسلیت هدیه داده می‌شود.

 

اقداماتی که موسسه خیریه برای مراسم انجام می دهد

 

موسسه خیریه تاج گل‌های مصنوعی و استند تسلیت به تعداد فراوان تأمین کرده تا شما با سفارش اجاره تاج گل و استند تسلیت از این موسسه، علاوه بر اینکه خود را در غم خانواده آن مرحوم شریک دانسته‌اید، بلکه با هزینه اجاره این تاج گل و یا بنرهای تسلیت کمک ناچیزی به موسسه خیریه برای تهیه نیازهای بیماران سرطانی کرده‌اید.

تاج گل خیریه و استند تسلیت خیریه از مؤسسه خیریه محمدحسین رضوی رایگان به آدرسی که شما می‌دهید برایتان حمل و ارسال می‌شود. اگر شما شرایط رفتن به آن مراسم برایتان محیا نبود به‌ صورت آنلاین می‌توانید با موسسه برای فرستادن تاج گل یا استند تسلیت هماهنگی لازم را انجام دهید.

 

استند تسلیت

 

استند تسلیت کاربرد‌های زیادی دارد اما به طور کلی برای احترام به بازماندگان متوفی معمولا از این استند استفاده می‌شود. استند تسلیت را بسیاری از موسسه‌های خیریه برای کمک به بیماران و یا کودکان سرطانی به فروش می‌رسانند تا در واقع از پول بدست آمده از ان بتوانند کمکی به این افراد بکنند. استند تسلیت در این موسسات طراحی و تولید می‌شود تا یک راه کمک به افراد نیازمند و بیمار برای آن‌ها باشد. این روش تسلیت بسیار مناسب‌تر از خرید گل تسلیت است زیرا این گل‌ها زود از بین می‌روند اما استند تسلیت خیریه چیزی نیست که از بین برود بنابراین همیشه برای بازماندگان فرد متوفی به یادگار خواهد ماند. خرید استند خیریه در وهله اول می‌تواند نوعی فرهنگسازی به حساب آید که به جایگزین شدن استند تسلیت با گل و یا روش‌های تسلیت دیگر منجر می‌شود. معمولا بر روی این استند‌ها اسم موسسه خیریه هم درج می‌شود که همین موضوع باعث می‌شود تا افراد به کمک کردن هم ترغیب بشوند. در واقع با استند تسلیت چند هدف خاص دنبال می‌شوند. با خرید استند تسلیت موسسه خیریه می‌توان کمک قابل توجهی به  تبلیغ موسسه خیریه و در نتیجه ترویج فرهنگ کمک رسانی کرد. در فرهنگ ایران تسلیت گفتن و ادای احترام به عزادار یکی از مهم‌ترین آداب و رسومی است که وجود دارد و غالبا تمام ایرانیان به آن اهمیت می‌دهند. به همین چهت افراد از روش‌های مختلفی برای ادای احترام و عرض تسلیت به داغداران استفاده می‌کنند که شاید هزینه‌های زیادی را برای آن‌ها در پی داشته باشد. برای اینکه هزینه کمتری برای اینکار صرف شود می‌توان از استند تسلیت به جای خریدن گل و کارهای دیگر استفاده کرد که در آن به دلیل کمک رسانی به افراد نیاز خیر و برکت بیشتری هم  دارد.

 

سفارش استند تسلیت

 

 استند تسلیت معمولا توسط مراکز خیریه تهیه و توزیع می‌گردد البته توسط مراکز دیگری هم تولید می‌شود. با در نظر داشتن اینکه روش‌های دیگر عرض تسلیت و ابراز همدردی مثل خرید گل فرد را ملزم به صرف هزینه بیشتری می‌کند و نکته دوم اینکه گل زمان بسیار کوتاهی ماندگار است، می‌توان با تمایل بیشتری اقدام به سفارش استند تسلیت کرد. استند در واقع به شکل یک تابلو مشکی رنگ است که بر روی آن کلامی برای ابراز همدری و تسلیت با خانواده داغدارحک می‌شود  طراحی هر کدام از استندهای تسلیت با هم متفاوت هستند و هر موسسه‌ای به یک شیوه و با یک طرح خاصی به تولید می‌پردازد. این روش تسلیت می‌تواند یک روش نو برای ابراز همدردی باشد و یک نوع فرهنگسازی در بین اقوام مختلف خواهد بود بنابراین این استند تسلیت می‌تواند یک راه جدید و مدرن‌تر برای همدردی باشد. استند تسلیت علاوه بر شعر یا جملاتی که برای ابراز همدردی بر روی آن حک شده است، کمک به کودکان و بیماران را هم در بین افراد رواج می‌دهد. با سفارش استند تسلیت هم حمایت مستقیم از این افراد نیازمند به کمک صورت می‌گیرد و هم اینکه افراد دیگر هم به این کار ترغیب می‌شوند. سفارش استند تسلیت بهتر است از طریق همین موسسات صورت بگیرد تا بتوان اهداف مورد نظر را هم دنبال کرد.

 

استند تسلیت خیریه

 

موسسات خیریه همیشه به دنبال راه‌هایی هستند که بتوانند با روش‌های مناسبی به غیر از استفاده از کمک‌های نقدی افراد خیر، به تامین مخارج افراد نیازمند و کمک به آ‌ن‌ها بپردازند. راه‌های مختلفی برای این‌کار وجود دارد که اصلی‌ترین آن جمع کردن کمک‌های نقدی برای این افراد است. به فروش رساندن اجناس تولیدی خود موسسه هم یکی دیگر از راه‌هایی است که استفاده می‌شود. این اجناس تولیدی با درج برند موسسه و برای ترویج فرهنگ کمک کردن بین مردم کشور ساخته می‌شوند. استند تسلیت هم یکی از مواردی است که برای جمع‌آوری کمک توزیع می‌گردد. استند تسلیت را می‌توان از مراکز دیگری هم تهیه کرد اما با خرید استند تسلیت خیریه فرد هم به خیریه کمک می‌کند و هم اینکه به هدف خود می‌رسد. با خرید اسنتند تسلیت خیریه کمک‌های خود را می‌توان به صورت مستقیم به دست آن‌ها رساند و این کار با وجود واسطه صورت نمی‌گیرد. در بسیاری موارد مشاهده شده است که افبرادی برای کمک کردن به بیماران و افراد تحت حمایت، به درب منازل آمده و یا در محیط‌های مختلف وجه نقدی دریافت می‌کنند، این افراد در واقع برای مراکز خیریه کار می‌کنند اما به هر حال کمک فرد به صورت مستقیم نبوده و از آن اطمینان ندارد. خرید مستقیم می‌تواند به فرد اطمینان لازم را بدهد.

 

استند ترحیم موسسه خیریه محمدحسین رضوی 

 

استند تسلیت و یا استند ترحیم در موسسات خیریه یک منبع درآمد  برای کمک و تامین هزینه افراد نیازمند به کمک و یا بیماران صعب العلاج توزیع هستند که با توجه به فرهنگ کشورمان ایران و اهمیت نحوه عرض تسلیت می‌توان درآمد بسیارزیادی را از این طریق بدست آورد. هدف بسیاری از موسسات این است که بتوانند با فرهنگسازی در بین افراد جامعه برای ترجیح دادن خرید استند ترحیم به جای سبد گل موثر واقع شوند. زمانی می‌توان به فروش استند ترحیم به عنوان یکی از منابع درامد اصلی برای موسسه خیریه تکیه کرد که غالب مردم جامعه پی ببرند که بهتر است این گونه وسایل را برای عرض تسلیت به سبد گل و غیره ترجیح دهند. البته با اطلاع‌رسانی درست و به موقع در مورد این مسئله که با خرید استند ترحیم هم می‌توان کار خیر انجام داد، اغلب مشاهده شده است که نتایج مورد انتظار بدست آمده است. استند ترحیم می‌تواند علاوه بر نام و سایر موارد تصویر متوفی را هم در بر داشته باشد که جلوه‌ی آن را بهتر می‌کند. در هنگام سفارش استند ترحیم تمام مواردی که برای درج شدن بر روی آن در نظر گرفته شده مثل جمله و یا شعر و همینطور مشخصات فرد متوفی پرسیده می‌شود.

 

استند خیریه

 

هر کدام از مراکز خیریه‌ای که در سراسر کشور وجود دارند با هدف کمک به یک گروه خاصی از افراد فعالیت‌هایی را انجام می‌دهند که یکی از آن‌ها فروش استند برای ابراز همدردی و تسلیت به بازماندگان فرد متوفی است. استند خیریه می‌تواند به شکل‌های مختلفی باشد که با توجه به سلیقه خود فرد طراحی می‌شود. خیریه‌ها در کل کشور هدف کمک‌رسانی به افراد مستضعف و بیماران محتاج به کمک را دارند اما ممکن است که برخی برای گروه‌های خاصی فعالیت بکنند مثلا یک خیریه ممکن است که صرفا برای کودکان سرطانی فعالیت هایی انجام دهد و خیریه دیگری در جهت ساخت و مجهز کردن مدارس و مراکز درمانی در شهرستان‌ها و روستاها تلاش کند. یکی از تغییراتی که هر چند به صورت اندک در بین عادات افراد صورت گرفته است، خرید استند ترحیم به جای گل‌های بزرگ و گران‌قیمت است. با خرید استند خیریه هم این فرهنگ بیشتر در بین افراد جامعه جا باز می‌کند. البته هنوز هم به اندازه کافی در بین مردم این فرهنگ جا نیفتاده است اما به مرور زمان می‌توان به آن خوش‌بین بود.

 

سفارش استند

 

امروزه با پیشرفت‌های صورت گرفته در کشور و پیش‌رفتن به سمت مدرن‌تر شدن تغییرات عمده‌ای هم در رفتار و عادات مردم اتفاق افتاده است.. یکی از این تغییرات مهم عوض شدن آداب و رسوم است . البته اداب و رسوم هیچ‌گاه عوض نخواهند شد بلکه تغییرات جرئی در آن اتفاق می‌افتد. یکی از این تغییرات‌، ایجاد تغییر در عادت‌هایی در ارتباط با رعایت احترام متقابل است. استند تسلیت امروزه کاربرد بیشتری پیدا کرده و اغلب افراد آن را به سایر موارد ترجیح می‌دهند. استند تسلیت به دلایل مختلفی در موسسه‌های خیریه تولید به فروش می‌رسند و سفارش استند خیریه باید در این مراکز صورت بگیرد. زمانی که سفارش استند صورت می‌گیرد، بر روی استند آماده‌ای که از قبل طراحی‌ روی صورت گرفته است، کلماتی که شامل نام و نام خانوادگی متوفی و جملاتی برای ابراز همدردی با بازماندگان ذکر می‌شود. در صورتی که سفارش استند به موسسه‌های خیریه صورت بگیرد، هم کار پسندیده‌ای از طرف خود فرد صورت گرفته است و هم اینکه یک روش اخلاقی و منطقی‌تری نسبت به خرید یک سبد گل است.  همدردی به وسیله استند تسلیت از نظر اجتماعی هم نشان‌‍دهنده شخصیت قابل تحسین فرد است زیرا استفاده از استند مزیت‌های فراوانی دارد.

 

استند تسلیت موسسه خیریه محمدحسین رضوی

 

استند تسلیت توسط مراکز مختلف خیریه توزیع می‌‍شود که یکی ازآن‌ها موسسه خیریه محمدحسین رضوی است. استند تسلیت موسسه خیریه محمدحسین رضوی هم مانند سایر خیریه‌ها طرح خاص خود را دارد اما به هر حال استند مربوط به هر خیریه‌ای که باشد مشخصه‌های اصلی را دارد. برای مراسم ختم تاج گل خیریه هم در این مراکز خیریه توزیع می‌شود که تمام هزینه‌های آن صرف افراد تحت پوشش خیریه خواهد شد. استند تسلیت موسسه خیریه محمدحسین رضوی با طراحی خاص خود یکی از انواع استند است که با خرید آن حمایت همه‌جانبه از کودکان و بیماران سرطانی صورت می‌گیرد. موسسه خیریه موسسه خیریه محمدحسین رضوی یکی از موسساتی است که بیماران سرطانی و به ویژه کودکان را تحت حمایت قرار می‌دهد و با حمایت‌های مادی و معنوی امید بیشتری برای ادامه زندگی به آن‌ها می‌دهند. این امید‌های هر چند کوچک می‌تواند نقش بسزایی در درمان ‌آن‌ها داشته باشد این موسسه با جذب افراد داوطلب برای خدمت‌رسانی به این بیماران اقدامات زیادی را برای جمع کردن کمک‌های تقدی به آن‌ها انجام می‌دهند. استند تسلیت موسسه خیریه محمدحسین رضوی یکی از مواردی است که توسط این داوطلبین تولید شده و به نفع بیماران تحت پوشش این خیریه به فروش می‌رسد. استند تسلیت تنها یکی از مواردی است که با آن برای بیماران هزینه‌های درمانی و رفاهی تامین می‌شود و از راه‌های دیگری هم باید استفاده شود.  

 

بنر استند تسلیت

 

در کشورهای مختلف برای مراسم ختم و همچنین برای ابراز همدردی با خانواده داغدار از روش‌های مختلفی استفاده می‌شود که یکی از آن‌ها بنر استند تسلیت است. بنر استند تسلیت خیریه همانطور که از نامش پیدا است در واقع یک استند است که بر روی آن بنر چسبانده شده است. این روش ابراز همدردی و تسلیت در بین مردم محبوبیت‌ زیادی دارد. جایگزین کردن گل با بنر استند تسلیت مزایای زیادی دارد. مزیت مهم آن این است که حمایت از افراد نیازمند به کمک صورت می‌گیرد و اقدامی بشر دوستانه است. مزیت مهم دیگر اینکه کمک زیادی در جهت حفظ محیط زیست صورت می‌گیرد. با تقدیم کردن بنر استند تسلیت خاطره ماندگاری برای صاحبان عزا ساخته می‌شود زیرا این بنر از بین نخواهد رفت و تا سال‌ها ماندگار خواهد بود. استند و بنر استند تسلیت با توجه به طرح مورد نظر و شرایط خاصی که هر مشتری تعیین می‌کند قیمت مختلفی هم دارد. هر چقدر طرح آن بیشتر زمان ببرد و هزینه بیشتری برای تولید‌کننده داشته باشد قیمت آن هم بیشتر خواهد بود. بنر استند تسلیت در سایز‌‌های مختلفی طراحی شده است و در صورتی که فرد اندازه خاصی مد نظر داشته باشد مدت زمان آماده‌سازی بیشتری لازم است و این که هزینه هم بیشتر خواهد شد.  

                                                                                                                     

 

 

تعداد بازدید : 18764

نظرات

فریبابخشی

2 سال و 9 ماه و 29 روز پیش

مادرم سرطان مری داره نیاز به استند وکمک مالی دارم

ثبت نظر

ارسال