Fa En چهارشنبه 29 فروردین 1403 ساعت 3 و 16 دقیقه

چاپ بنر تسلیت

استند تسلیت|چاپ استند تسلیت

برای ابراز احساسات و همدردی با خانواده های عزادار راه کار های متفاوتی وجود دارد. یکی از قدیمی ترین آن ها چاپ بنر تسلیت است. بنرها به شکل های متفاوتی طراحی می شوند که بتوان متناسب با بودجه و نیاز خود نوع مناسبی از آن را انتخاب کرد.

دوشنبه 26 اسفند 1398 ساعت 3:2

هنگامی که فردی را در خانواده یا دوستان خود از دست می دهید، در پی آن هستید که به گونه ای با بازماندگان آن مرحوم همدردی کنید. جهت همدردی و ادای احترام راه کارهای گوناگونی وجود دارد. به عنوان مثال با چاپ بنر تسلیت یا تهیه تاج گل ترحیم می توانید ارادت خود را به آن ها نشان دهید.

یکی از بهترین گزینه ها، بنر تسلیت است. زیرا می توانید متن تسلیت خود را بر آن چاپ کرده و برای عرض تسلیت به آنها تقدیم کنید. بسیاری از خیریه ها در همین راستا بنر ها و تاج گل هایی را اجاره داده یا به فروش می رسانند. در نهایت درآمد های آن صرف امور خیریه می شود.

در واقع می توانید با خرید استند های تسلیت دو هدف را مدنظر خود قرار دهید، به این صورت که با خرید آن ها هم ارادت خود را به افراد عزادار نشان داده اید و هم کمکی به افراد نیازمند کرده اید. اگر قصد تهیه بنر تسلیت را دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا در خصوص آن توضیحات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم.

 

چاپ بنر برای عرض تسلیت

 

برای نشان دادن ارادت خود به خانواده های عزادار، راه کار های متفاوتی وجود دارد. یکی از قدیم ترین آنها چاپ بنر تسلیت است. در واقع با چاپ بنر احساسات خود را به زبانی کاملاً ساده بیان می کنید. بنر ها در انواع گوناگونی طراحی می شوند تا بتوان متناسب با هر نوع مراسمی آن ها را تهیه کند.

برخی از خیریه ها با طراحی بنر های تسلیت و فروش آن در پی آن هستند که مبلغ دریافتی را صرف امور خیریه کنند. هنگام چاپ برند نام خیریه نیز بر آن ها درج می شود. این امر سبب می شود که همه با این خیریه ها به طور کامل آشنا شده و به کمک کردن راغب شوند.

 

رنگ چاپ بنر تسلیت

 

همانطور که گفته شد بنر ها در انواع  و رنگ های مختلفی طراحی و چاپ می شوند. در واقع این امر سبب می شود، بنر تسلیت متناسب با نوع مراسم تهیه شود. بنر هایی که برای عرض تسلیت چاپ می شوند به رنگ مشکی هستند. اگر رنگ زمینه آن مشکی باشد، باید نوشته های چاپ شده بر آن به رنگ سفید طراحی شوند.

 

استند تسلیت

 

ابعاد چاپ بنر تسلیت

 

همانطور که گفته شد، بنر ها به شکل های متفاوتی طراحی و چاپ می شوند. یکی از ویژگی هایی که سبب متمایز شدن بنر ها از یکدیگر می شود، ابعاد و اندازه بنر است. بنر ها اندازه و ابعاد مشخصی دارند و می توانید در شکل های مختلف افقی، مثلثی، گوشه ای و عمودی سفارش دهید.

به طور کلی هر چه ابعاد و اندازه بنر بزرگ تر باشد، شما باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید. بهتر است ابعاد و اندازه ای را مشخص کنید که متناسب با مراسم ترحیم باشد.

 

خدماتی که همراه چاپ بنر تسلیت ارائه می شود

 

بنر ها به شکل های متفاوتی طبق سفارش افراد قابل طراحی هستند و وجود برخی از خدمات بیشتر به همراه بنر سبب راحتی استفاده از آنها شده است که در ادامه برای شما ذکر خواهیم کرد:

استفاده از پایه بنر

بنر ها به دو صورت قابل استفاده هستند. برخی ترجیح می دهند بنر را بدون هیچ پایه ای تهیه کنند که باید در بیرون از منزل با استفاده از برخی وسیله ها به دیوار متصل شود. نوع دیگر آن همراه با پایه است. هنگام استفاده از این نوع بنر ها شما راه ساده تری را پیش روی خود دارید.

چرا که به راحتی می توانید بدون استفاده از هیچ ابزاری آن را روی زمین قرار دهید. همچنین بنر هایی که به همراه پایه هستند نسبت به نوع اول زیباترند. بنرهایی که به صورت استند طراحی می شوند، میله هایی بر پشت آنها قرار گرفته که بدون هیچ مشکلی بر زمین قرار گیرند.

چاپ بنر به همراه پانچ

یکی دیگر از خدماتی که به همراه بنر ارائه می شود، پانچ بر بنر است. در این نوع از بنر ها، استندی وجود ندارد به همین جهت پانچ هایی را بر بنر قرار می دهند. پانچ ها بر چهار گوشه بنر قرار می گیرند که به راحتی بتوانیم با استفاده از طناب در قسمت های مختلف نصب کنید.

امکان نصب چاپ بنر

در برخی از مواقع جهت راحتی افرادی که بنر را سفارش داده اند، امکانات نصب بنر را نیز برای آنها مد نظر قرار می دهند. این امر سبب می شود که مشکلی در خصوص نصب آن نداشته باشند.

طراحی های چاپ بنر تسلیت

در بنر ها طرح ها و نوشته های متفاوتی بسته به خواسته افراد چاپ می شود. به طور کلی در بنر ها برای عرض تسلیت، یک پیام کوتاه تسلیت به صورت شعر یا نوشته ای روان در نظر می گیرند. هنگامی که قصد چاپ برند را داشته باشید، نمونه های پیشنهادی زیادی وجود دارد که بتوانید بهترین آن را برگزینید.

علاوه بر متن، می توانید عکس ها و طراحی های مختلفی را نیز در چاپ بنر سفارش دهید. عکس ها و طرح هایی مانند گل، شمع و پروانه از نمونه طرح های رایجی است که برای چاپ بنر مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین در برخی از مواقع، افراد تمایل دارند که عکس مرحوم همراه با متن برای عرض تسلیت بر بنر چاپ شود که باعث خاص و زیبا تر شدن آن می شود.

در بنر هایی که به صورت استند سفارش داده می شود، بنا به خواسته هر فرد  از گل های طبیعی یا مصنوعی برای تزئین و زیبا تر شدن آن استفاده می کنند. در واقع این نوع بنر ها به گونه ای است که در آن گل های مخصوص ترحیم در اطراف نوشته های بنر قرار می گیرد. این نوع از بنر ها از قیمت بیشتری برخوردار هستند.

در نتیجه اگر به دنبال راهی برای ادای احترام به خانواده های عزادار هستید، پیشنهاد می شود با چاپ بنر تسلیت احساس خود را نسبت به آنها ابراز کنید. در واقع شما با خرید این نوع از بنر ها علاوه بر ادای احترام به خانواده مرحوم به افراد نیازمند نیز کمک کرده اید.

تعداد بازدید : 2568

ثبت نظر

ارسال