Fa En سه شنبه 28 فروردین 1403 ساعت 20 و 15 دقیقه

سفارش تاج گل و استند تسلیت بهانه ای برای امید به فردا

سفارش تاج گل و استند تسلیت بهانه ای برای امید به فردا

موسسه خیریه سید محمدحسین رضوی با اجرای یک طرح جدید در طی سال‌های اخیر موجب شده تا با همیاری شما، بخشی از هزینه‌های بالای بیماران مبتلا به سرطان را جمع‌آوری کند تا صرف دارو و درمان آن‌ها شود.

سه شنبه 15 مرداد 1398 ساعت 10:3

موسسه با اجرای طرح اجاره دادن تاج گل و استند تسلیت به شما برای تقدیم و ایجاد حس همدردی به اقوام و نزدیکانی که عزادار شده‌اند، باعث شد تا علاوه بر اینکه هزینه‌ای از اجاره تاج گل و استند تسلیت کمکی برای بیماران باشد، شما نیز به‌صورت آسان‌تر و با هزینه بسیار کمتر تاج گل و استند تسلیت را آنلاین سفارش دهید و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای رایگان تحویل بگیرید.

موسسه خیریه سید محمدحسین رضوی با کمک شما می‌تواند اندکی از هزینه درمان بیماران مبتلا به سرطان را جمع‌آوری و با گسترش این طرح امید دارد تا فردای بهتری در انتظار کودکان و بیماران مبتلا به سرطان باشد. این موسسه در تمام این سال‌ها خدمات رایگان و ویژه خود را شامل حال بسیاری از افراد خیر کرده است. حمل‌ونقل تاج گل و استند تسلیت در تمامی نقاط تهران بر عهده موسسه خیریه سید محمدحسین رضوی است و شما هیچ مسئولیتی در قبال پرداخت هزینه حمل‌ونقل آن ندارید.

 

 

 

 

تاج گل خیریه و استند تسلیت خیریه مراسم عزاداری

 

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید با انجام یک کار بسیار ساده از دو جهت می‌توانید دل بسیاری از افراد را خوشحال کنید.

بسیاری از شما با شرکت در مراسم داغدیدگان و سفارش تاج گل و استند تسلیت می‌خواهید در غم آن بازماندگان شریک باشید. موسسه خیریه محمدحسین رضوی با ارائه تاج گل خیریه و استند تسلیت خیریه این امکان را به شما می‌دهد که یک تاج گل پر از گل‌های برجسته و مصنوعی و یک استند تسلیت با بهترین متون در مراسم عزیزانتان هدیه دهید و احساس همدردی را به‌ جا آورید.

با سفارش از موسسه خیریه محمدحسین رضوی علاوه بر اینکه در مراسم حسن وظیفه خود را نشان می‌دهید، بلکه باعث شادی و کمک به بیماران سرطانی و خاص می‌شوید.

 

ویژگی تاج گل خیریه

 

  • تاج گل مصنوعی و برجسته خیریه با تنوع رنگ
  • در اندازه‌های بزرگ و کوچک
  • اجاره در تمامی ساعات شبانه‌روز

 

ویژگی استند تسلیت خیریه

 

  • انواع متون متنوع
  • کیفیت بالای استند ها
  • تازه و بدون هیچ زدگی

حمل‌ و نقل تاج گل خیریه و استند تسلیت خیریه و نصب کردن استندهای تسلیت در مسجد، منزل خانواده‌های عزادار و هر مکان دیگر که شما بخواهید به‌ صورت کاملاً رایگان انجام خواهد شد.

 

 

تعداد بازدید : 2603

ثبت نظر

ارسال