Fa En پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 ساعت 3 و 51 دقیقه

سفارش تاج گل مصنوعی

طراحی تاج گل|تاج گل خیریه|تاج گل تسلیت

از گذشته تا به امروز در راستای دلداری دادن به افراد داغدار، تاج گل هایی را برای مراسم ختم یا خاکسپاری تهیه می کنند. نوع مصنوعی تاج گل بهتر از نوع طبیعی آن است، چرا که گل مصنوعی زیبایی خود را از دست نمی دهد. علاوه بر این با اجاره کردن تاج گل مصنوعی از خیریه ها می توانید به افراد نیازمند نیز کمک کنید.

دوشنبه 19 اسفند 1398 ساعت 16:53

در آداب و رسوم هر کشوری، مردم با تسلی خاطر دادن به خانواده های عزادار به گونه ای با آن ها همدردی می کنند. جهت عرض تسلیت و همدردی راه های متفاوتی وجود دارد که یکی از مرسوم ترین آنها، دادن تاج گل است. تاج گل ها در انواع مختلفی طراحی می شوند تا همه بتوانند متناسب با بودجه و نیاز خود تاج گل مناسبی را تهیه کنند.

خیریه های زیادی برای کمک به نیازمندان، تاج گل های مصنوعی را اجاره می دهند تا هزینه های آن را صرف امور خیر کنند. اگر قصد سفارش تاج گل مصنوعی برای مراسم های عزاداری را دارید، بهتر است از خیره ها کمک بگیرید. زیرا با خرید این تاج گل ها علاوه بر تسلی غم افراد داغ دیده، به نیازمندان نیز کمک خواهید کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا در خصوص سفارش تاج گل مصنوعی مطالب مفیدی را برای شما ذکر کنیم.

 

طراحی تاج گل|تاج گل خیریه|تاج گل تسلیت

 

سفارش تاج گل برای مراسم های ترحیم

 

بسیاری از افراد در پی آن هستند که به گونه ای احساسات خود را بیان کنند، سفارش تاج گل می تواند گزینه مناسبی باشد. می توانید علاوه بر تاج گل ها متن هایی را نیز بر تاج گل ها برای عرض تسلیت قرار دهید.

هر کدام از گل های به کار رفته در تاج گل، نشان دهنده یک مفهوم خاص و نوعی ابراز احساسات است. به طور کلی با تهیه تاج گل می توانید، نشان دهید که شما نیز در غم آنها شریک هستید. در هنگام سفارش گل برای مراسم ترحیم باید دقت داشته باشید گلی را انتخاب کنید که مناسب مراسم های عزاداری باشد.

زیرا هر کدام از گل ها مفهوم خاصی را به همراه دارد و همه آنها گزینه مناسبی برای مراسم های ترحیم نخواهند بود.

 

اهمیت سفارش تاج گل مصنوعی

 

هنگام انتخاب و تهیه تاج گل باید دقت داشته باشید که گلی را انتخاب کنید که ماندگاری بالایی داشته باشد. تاج گل هایی که با استفاده از گل های طبیعی تهیه شده اند، در زمان کمی زیبایی و شادابی خود را از دست می دهند.

در نتیجه سفارش تاج گل مصنوعی می تواند گزینه بهتری باشد چرا که در هیچ وقت شکل و ساختار خود را از دست نداده و زیبایی خود را حفظ خواهد کرد. هنگامی که این تاج گل های مصنوعی از انجمن های خیریه تهیه شوند، نام موسسات خیریه بر آن ها درج می شود.

این امر موجب می شود کسانی که در مراسم ترحیم وجود دارند، با این موسسات بیشتر آشنا شوند. این امر موجب می شود کمک های زیادی به خیریه صورت گیرد و مشکلات بسیاری از نیازمندان نیز حل خواهد شد.

 

سفارش تاج گل مصنوعی با استفاده از گل های مناسب

 

برخی از افراد بر این باورند که فقط هنگام تهیه تاج گل های طبیعی باید به نوع گل و رنگ آن دقت داشته باشند. اما هنگام تهیه تاج گل های مصنوعی نیز باید دقت کنند که گل های متناسب با مراسم ترحیم در آن به کار رفته باشد. گل های مناسب برای مراسم های ختم و خاکسپاری شامل موارد زیر است:

  •     گلایل
  •     لیلیوم
  •     داوودی
  •     رز
  •     میخک

موارد ذکر شده پرکاربرد ترین گل هایی است که در این مراسم ها به کار می رود. همچنین گل های ذکر شده، دارای رنگ های مختلفی نیز هستند. اما باید توجه داشت انتخاب هر رنگی از این گل ها برای مراسم های ترحیم مناسب نیستند.

 

طراحی تاج گل|تاج گل خیریه|تاج گل تسلیت

 

گلایل

 

گل های گلایل به دلیل زیبایی و اندازه ای که دارند، در اغلب مواقع در تزئین تاج گل مورد استفاده قرار می گیرند. زیرا به راحتی می توان با استفاده از این گل قسمت های مختلف تاج گل را پر کرد. گلایل سفید مناسب ترین رنگ برای مراسم های ترحیم است.

 

لیلیوم

 

گل لیلیوم جز آن دسته از گل هایی است که در بسیاری از مراسم ها کاربرد دارد. تنوع در رنگ این گل سبب شده که بتوان از تمامی رنگ های آن برای مراسم های خاص استفاده کرد. این گل دارای تنوع رنگی زرد، نارنجی، قرمز، سفید، ارغوانی و... است.

اما هنگام سفارش باید دقت داشته باشید تاج گلی را انتخاب کنید که گل هایی به رنگ سفید یا زرد در آنها به کار رفته باشد زیرا مناسب ترین رنگ برای مراسم های ترحیم این دو رنگ است. نماد این گل صداقت و پاکی است که برای تسلی خاطر بازماندگان استفاده می شود.

 

داوودی

 

گل داوودی یکی از زیباترین گل هایی است که در بسیاری از مراسم ها کاربرد دارد. این نوع گل دارای رنگ های متنوعی است که باید رنگ مناسب آن در مراسم های ترحیم به کار برده شود. گل داوودی سفید مناسب ترین انتخاب برای سفارش تاج گل مصنوعی است.

 

رز

 

گل رز طرفداران زیادی دارد و در هر مراسمی از این گل استفاده شود، نمای زیبایی را ایجاد خواهد کرد. در نتیجه هنگام سفارش تاج گل باید دقت داشته باشید که رنگ سفید این گل که نماد پاکی است، در تاج گل های ترحیم به کار رفته باشد.

همیشه برای تهیه تاج گل از یک نوع گل رز استفاده نمی شود، ترکیبی از گل رز و گل های دیگر مانند گل لیلیوم نمای زیبایی را ایجاد خواهد کرد.

 

میخک

 

میخک یکی از پرکاربرد ترین گل هایی است که در مراسم های عزاداری استفاده می شود. نوع طبیعی آن به دلیل ارزان بودن در تاج گل ها به وفور دیده می شود. اما در تاج گل های مصنوعی نیز از این گل در برای مراسم های ترحیم استفاده می کنند.

در نتیجه، اگر قصد سفارش تاج گل ترحیم را دارید، بهتر است نوع مصنوعی آن را تهیه کنید. در تاج گل های طبیعی هزینه زیادی را پرداخت می کنید و پس از مدت کوتاهی تمامی گل ها شادابی و کیفیت اولیه خود را از دست می دهند.

سفارش تاج گل مصنوعی نسبت به نوع طبیعی آن هزینه کمتری دارد و همیشه زیبایی اولیه خود را دارد. علاوه بر این شما با تهیه تاج گل های مصنوعی می توانید به افراد نیازمند کمک کنید.

تعداد بازدید : 2611

ثبت نظر

ارسال