Fa En پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 ساعت 20 و 44 دقیقه

برگزاری دومین بازارچه موسسه در باشگاه ورزشی پاد

بازارچه خیریه موسسه در باشگاه ورزشی پاد

فرزندان موسسه خیریه رضوی در بازارچه پاد, نظر چهره های ورزشی و فرهنگی و هنری را به خود جلب کردند

چهارشنبه 26 تیر 1398 ساعت 0:20

این بازارچه با هدف اشتغال زایی و کسب درآمد جوانان مبتلا به سرطان در روزهای یکشنبه و دوشنبه (23 و 24 تیرماه 98) با عرضه محصولات غذایی خانگی، انواع دمنوش ها، هنرهای دستی و زیورآلات نقره در باشگاه ورزشی پاد (در دو سانس بانوان و آقایان) برگزار و با استقبال خوب ورزشکاران این مجموعه و حامیان موسسه روبرو گردید.

 

 

 

در این مجموعه، ضمن معرفی محصولات این جوانان، موسسه به معرفی خود به عنوان تنها موسسه خیریه حامی جوانان مبتلا به سرطان رده سنی 30-16 پرداخت و اهداف و برنامه های آتی خود در جهت شناخت هرچه بیشتر مردم عزیز کشورمان با رسالت های موسسه ارائه گردید.

در نتیجه این رویداد و جلسه صورت گرفته با مدیریت عامل و فرم های نظرسنجی دریافت شده از این جوانان برگزاری چنین رویدادهایی را باعث افزایش اعتماد به نفس ، خودباوری و کسب و کار خود عنوان نمودند. همچنین در حین برگزاری این بازارچه عزیزانی به عنوان حامی (مادی و معنوی) آمادگی خود را اعلام نمودند که تشکر فراوان را از آنها داریم.

موسسه خیریه محمد حسین در راستای حمایت بیشتر جوانان مبتلا به سرطان و تامین هزینه های گزاف دارویی آن ها از کلیه سازمان ها، اصناف، ارگان ها، باشگاه های ورزشی، مراکز فرهنگی، مراکز خرید و خیرین محترم دعوت می نماید که به کمپین اشتغال زایی جوانان مبتلا به سرطان بپیوندند و ما را در راه رسیدن به این رسالت خداپسندانه یاری رسانند.

در پایان از مدیریت و پرسنل باشگاه پاد که یکی از حامیان خوب موسسه می باشد، حامیان عزیز این رویداد و کلیه کسانی که ما را در برگزاری این بازارچه حمایت کردند نهایت تشکر را داریم.

دست یاری شما را می فشاریم.

 

راه های ارتباطی:

 

شماره تماس : 88948740-021

شماره مددکاری : 09026097698

شماره روابط عمومی: 09126097698

پست الکترونیکی : [email protected]

اینستاگرام : smhcharity

کانال تلگرام : smhcharity@

کمک از طریق موبایل : #1630*780*

 

سفارش آنلاین استند تسلیت خیریه و تاج گل تسلیت خیریه

 

هزینه سنگین بیماران سرطانی باعث شده تا مؤسسه خیریه محمدحسین رضوی موجباتی را فراهم کند تا از این طریق بتواند قسمت ناچیزی از این هزینه‌های گزاف را برای درمان بیماران به دست آورد.

 در مجالس عزاداری و ختم خرید یک استند تسلیت و یا تاج گل شکل رسمی‌تری دارد احساس مهم بودن عزیزانتان را نمایان می‌کند.

هزینه بالا تاج گل، پژمردگی زود هنگام گل‌ها و صرف وقت بسیار برای خرید یک استند تسلیت تقریباً چند ساعتی از وقت شما را از آن خود می‌کند. موسسه خیریه محمدحسین رضوی با راه‌حلی آسان، یک تاج گل و یا استند تسلیت برای درخواست‌کنندگان می‌فرستد.

کیفیت تاج گل و بنر برای متقاضی تضمین‌شده است. با سفارش اینترنتی و ثبت مقصد خود، کارکنان موسسه بنا به درخواست شما استند تسلیت خیریه و یا تاج گل مصنوعی خیریه به مکان مورد نظرتان، نیم ساعت قبل از شروع مراسم فرستاده و تحویل شما می‌دهند. حمل‌ونقل رایگان و اجاره گل و استندها برای درمان بیماران لحاظ می‌شود. با کمک به خیریه سرطان (بیماران سرطانی) به دیگران نشان می‌دهید که به ‌دور از هر تجمل‌گرایی و اسرافی می‌توان احساس همدردی را شامل حال خانواده عزادار کرد.

 

تعداد بازدید : 2016

ثبت نظر

ارسال