Fa En پنجشنبه 9 فروردین 1403 ساعت 12 و 10 دقیقه

رئیس اداره مبارزه با سرطان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

توجه به علل بروز سرطان جوانان بسیار ضروری است

علل بروز سرطان جوانان | پیشگیری از سرطان | افرادمبتلا به سرطان

توجه به علل بروز سرطان در گروه جوانان مبحثی بسیار مهم است، نه از این جهت که فرد مبتلا مورد حمایت قرار بگیرد بلکه از این جهت که خانواده فرد مبتلا به سرطان نیز در معرض بیماری هستند و باید میزان مراقب ها از خانواده نیز لحاظ شود.

شنبه 5 بهمن 1398 ساعت 14:59

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ علی قنبری مطلق، رئیس اداره مبارزه با سرطان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،

 

در سمینار سرطان در جوانان که به همت موسسه خیریه محمدحسین رضوی، حامی جوانان مبتلا به سرطان برگزار شد،گفت: توجه به علل بروز سرطان در گروه جوانان مبحثی بسیار مهم است، نه از این جهت که فرد مبتلا مورد حمایت قرار بگیرد بلکه از این جهت که خانواده فرد مبتلا به سرطان نیز در معرض بیماری هستند و باید میزان مراقب ها از خانواده نیز لحاظ شود.

او ادامه داد: بروز سرطان در جوانان می تواند مسائلی را به صورت ارثی و ژنتیکی در پی داشته باشد و اگر رعایت های لازم صورت نپذیرد و

پیگشیری از سرطان در اولویت قرار نگیرد، در خانواده افراد مبتلا به سرطان نیز شاهد به وجود امدن مشکلاتی خواهیم بود؛ باید در سطح کشور به این موضوع بیش از هرچیز دیگری توجه شود.

قنبری مطلق در پایان خاطرنشان کرد:  متاسفانه پلتفرم موضوع پیشگیری از سرطان جوانان در داخل کشور وجود ندارد اما ان شالله به زودی پلتفرمی برای مرتفع ساختن چنین موضوعی طراحی خواهد شد و در معرص افکار عمومی قرار می‌گیرد.

 

امید به فردای بهتر برای بیماران مبتلا به سرطان با اجاره تاج گل خیریه و استند تسلیت خیریه 

 

موسسه خیریه سید محمدحسین رضوی با اجرای یک طرح جدید در طی سال‌های اخیر موجب شده تا با همیاری شما، بخشی از هزینه‌های بالای بیماران مبتلا به سرطان را جمع‌آوری کند تا صرف دارو و درمان آن‌ها شود. موسسه با اجرای طرح اجاره دادن تاج گل خیریه و استند تسلیت خیریه به شما برای تقدیم و ایجاد حس همدردی به اقوام و نزدیکانی که عزادار شده‌اند، باعث شد تا علاوه بر اینکه هزینه‌ای از اجاره تاج گل و استند تسلیت کمکی برای بیماران باشد، شما نیز به‌صورت آسان‌تر و با هزینه بسیار کمتر و در جهت کمک به خیریه سرطان (بیماران سرطانی) تاج گل و استند تسلیت را آنلاین سفارش دهید و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای رایگان تحویل بگیرید.

 

اقداماتی که موسسه خیریه سید محمدحسین رضوی انجام داده است.

 

موسسه خیریه سید محمدحسین رضوی با کمک شما می‌تواند اندکی از هزینه درمان بیماران مبتلا به سرطان را جمع‌آوری و با گسترش این طرح امید دارد تا فردای بهتری در انتظار کودکان و بیماران مبتلا به سرطان باشد. این موسسه در تمام این سال‌ها خدمات رایگان و ویژه خود را شامل حال بسیاری از افراد خیر کرده است. حمل‌ونقل تاج گل خیریه و استند تسلیت خیریه در تمامی نقاط تهران بر عهده موسسه خیریه سید محمدحسین رضوی است و شما هیچ مسئولیتی در قبال پرداخت هزینه حمل‌ونقل آن ندارید.

تعداد بازدید : 2007

ثبت نظر

ارسال