Fa En جمعه 10 فروردین 1403 ساعت 9 و 27 دقیقه

جعبه گل تسلیت

طراحی گل| ساخت تاچ گل| تاج گل تسلیت

امروزه برای ابراز همدردی و بیان احساسات از گل ها استفاده می شود، چرا که وجود گل در مراسم به گونه ای تسلی بخش غم افراد است. جعبه گل یکی از مناسب ترین تزئیناتی است که می توانید احساسات خود را به خوبی بیان کنید. جعبه گل ها در انواع متفاوتی، مناسب با مراسم ترحیم طراحی شده اند که هر کس می تواند، متناسب با سلیقه خود آن را انتخاب کند.

یکشنبه 25 اسفند 1398 ساعت 16:10

 

زمانی که فردی از دنیا می رود، همه در پی آن هستند که احساسات خود را به خانواده عزادار نشان دهند. از گذشته تا به امروز در رسم و رسوم های کشورهای مختلف این گونه است، که با استفاده از گل، به شکل های گوناگون به خانواده های داغدار ابراز همدردی می کنند.

این نوع ابراز احساس به نوعی سبب تسلی غم آنها می شود. به طور کلی جعبه گل ها در انواع و شکل های متفاوتی، مناسب برای هر مراسم به فروش می رسد. هنگام تهیه جعبه گل تسلیت، در مراسم ترحیم باید دقت داشته باشید که نوعی را انتخاب کنید که مناسب مراسم ترحیم باشد.

بسیاری از خیریه ها برای کمک به افراد نیازمند تاج گل، جعبه گل و استند تسلیت را برای فروش و اجاره می گذارند، که هر کس متناسب با بودجه خود نوعی از آنها را انتخاب کند. اگر شما قصد خرید گل برای تسلیت را دارید، پیشنهاد می شود از خیریه ها خریداری کنید، که مبلغ آنها صرف امور خیر شود.

 

خریداری جعبه گل برای تسلیت و ابراز همدردی

 

همیشه گفتار و بیان ما برای ابراز همدردی و نشان دادن ارادت کافی نیست. با خریداری گل می توانید به نوعی نشان دهید که شما با غم آنها شریک هستید و همدردی خود را به آنها نشان دهید. گل ها به شکل های متفاوتی جهت عرض تسلیت تزئین می شوند.

برخی از افراد ترجیح می دهند که به صورت تاج گل و برخی دیگر تمایل دارند، جعبه گلی را تهیه کنند. جعبه های گل نسبت به انواع دیگر بسیار خاص تر و زیبا تر هستند. علاوه بر این، قیمت آنها نسبت به تاج گل بسیار کمتر است. در هنگام تهیه گل باید دقت داشته باشید، نوعی را خریداری کنید که مناسب مراسم ترحیم باشد، چرا که هر یک از گل ها برای مراسم های متفاوتی طراحی شده اند.

 

مزایا خرید جعبه گل تسلیت

 

اگر دقت کرده باشید در آداب و رسوم بسیاری از کشور ها از جمله ایران برای مراسم های عزاداری و برای عرض تسلیت، تهیه گل به شکل های متفاوت است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید وجود گل ها می تواند تاثیر زیادی در روحیه افراد داغدار داشته باشد.

زیرا گل ها می توانند سبب کاهش افسردگی شود. همچنین گل ها برای بیان احساس گزینه بسیار مناسبی هستند، چرا که هر یک از آنها نشانه و معنی خاصی را دارند. جعبه های گل در سایز و اندازه های مختلفی تهیه می شوند که هرکس بتواند متناسب با بودجه و سلیقه خود نوع مناسبی را تهیه کند.

 

گل های مناسب جعبه گل تسلیت

 

همانطور که گفته شد، گل ها تنوع بالایی در نوع و رنگ بندی دارند. در واقع هر کدام از آنها برای مراسم های خاص مورد استفاده قرار می گیرند. در نتیجه هنگام سفارش و تهیه جعبه گل باید به نوع آنها که برای مراسم های ترحیم به کار برده می شوند، دقت داشته باشید. در ادامه گل های مناسب را نام خواهیم برد.

 

سفارش تاج گل|تاج گل تسلیت

 

گل رز

 

یکی از زیبا ترین و پرکاربرد ترین گل هایی که در هر مراسمی از آن استفاده می شود، گل رز است. گل های رز دارای تنوع در رنگ بندی هستند، که هر یک از رنگ ها نشانگر یک مفهوم خاص است. رنگ سفید گل رز برای مراسم های عزاداری و برای عرض تسلیت مناسب است.

رنگ سفید گل رز نشانگر پاکی و خلوص نیت است که با آن می توانید صمیمیت و همدردی خود را نشان دهید. خیریه هایی که این نوع از گل ها را برای فروش یا اجاره ارائه می کنند، نام آنها در جعبه ثبت شده است. این امر سبب می شود که همه افراد با این خیریه ها آشنا شده و تشویق به کمک به افراد نیازمند که تحت پوشش خیریه هستند، شوند.

 

گل آنتوریوم

 

اگر شما می خواهید که جعبه گل لوکس و شیکی را تهیه کنید، جعبه گل آنتوریوم برای عرض تسلیت بهترین گزینه است. این نوع گل در رنگ بندی های متفاوتی وجود دارد که هر یک از آنها برای مراسم های خاصی کاربرد دارند.

اگر می خواهید به بهترین شکل ممکن جعبه گل تسلیت مناسبی را تهیه کنید، این نوع گل می تواند بهترین گزینه باشد. همچنین گل آنتوریوم به رنگ سفید مناسب ترین رنگ برای جعبه گل تسلیت است.

 

گل لیلیوم

 

از دیگر گل هایی که در بسیاری از مراسم ها کاربرد زیادی دارد، گل لیلیوم است. این نوع گل نسبت به اندازه و ابعادی که دارد، زیبایی خاصی را به جعبه های گل می دهد. رنگ سفید این نوع گل بهترین گزینه برای مراسم ترحیم است. نماد آن بی گناهی و پاکی است که به بهترین شکل ممکن احساسات پاک شما را بیان می کند. استفاده از این گل در جعبه های گل با ترکیب دیگر گل های زیبا، خاص بودن آن را دو چندان می کند.

 

انتخاب جعبه مناسب برای مراسم ترحیم

 

جهت تهیه جعبه گل تسلیت باید به برخی از نکات مهم توجه داشته باشید تا بتوانید نوع مناسبی از جعبه گل را تهیه کنید. همانطور که می دانید جعبه هایی که برای گل طراحی شده اند در رنگ ها و ابعاد گوناگون هستند.

اما انواعی که برای مراسم های ترحیم طراحی شده اند، با دیگر جعبه گل ها کمی متفاوت هستند. جعبه هایی که برای مراسم ترحیم طراحی شده اند، به رنگ مشکی هستند  و ترکیب آن با گل هایی به رنگ سفید، زیبایی آن را دوچندان می کند.

همچنین جعبه های آن در ابعاد مختلفی وجود دارند و هرکس متناسب با بودجه خود، می تواند آن را تهیه کند. برخی از جعبه گل های تسلیت طوری طراحی شده اند که کاملاً بسته می شوند. برای این نوع از جعبه ها باید گلی انتخاب شود که هنگام بسته شدن جعبه، آسیب نبیند.

 

اما نوع دیگر آن به شکل استند در زیر گل قرار دارند، شما هیچ محدودیتی در انتخاب گل نخواهید داشت. به عنوان مثال از گل هایی مانند لیلیوم به راحتی می توانید برای تزئین جعبه گل تسلیت استفاده کنید. در نهایت اگر انتخاب شما گل های بزرگ مانند لیلیوم است، باید جعبه ای را مد نظر قرار دهید که به گل آسیبی وارد نکند.

تعداد بازدید : 2079

ثبت نظر

ارسال