Fa En جمعه 10 فروردین 1403 ساعت 6 و 8 دقیقه

حضور موسسه خیریه محمدحسین رضوی در کنفرانس مجازی انجمن کنترل جهانی سرطان

موسسه خیریه محمدحسین رضوی|حمایت از جوانان مبتلا به سرطان|

نشست سالانه انجمن کنترل جهانی سرطان (UICC) با عنوان؛ به کارگیری روش‌های نوین به منظور ارتقای برنامه‌های کنترل سرطان و دسترسی به خدمات یکسان، در تاریخ ۲۵ و ۲۶ اکتبر (۳ و ۴ آبان) برگزار شد و موسسه خیریه محمدحسین رضوی از کشورمان برای نخستین بار در این نشست مجازی حضور یافت.

شنبه 8 آبان 1400 ساعت 15:0

موسسه خیریه محمدحسین رضوی که در سال ۱۳۹۵ با هدف حمایت همه جانبه از نوجوانان و جوانان ۱۶ تا ۳۰ سال مبتلا به سرطان در تهران تاسیس شد، یکی از دو موسسه خیریه ایرانی حاضر در نشست‌های سالانه این انجمن بود.

 

سیده نسترن رضوی، مدیرعامل این خیریه که به دعوت انجمن کنترل جهانی سرطان در این نشست حضور داشت، گفت: خیریه محمدحسین سعی دارد همسو با اهداف انجمن کنترل جهانی سرطان و بر طبق استانداردهای مورد تایید این سازمان در جهت مبارزه با بیماری سرطان در عرصه‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی گام‌هایی استوار و موثر بردارد.

 

 

انجمن کنترل جهانی سرطان (UICC) سازمانی غیر دولتی و مردم نهاد است که با هدف به اشتراک گذاری دانش و تجربه در سطح بین المللی در سال ۱۹۳۳ توسط گروهی از محققان حوزه سرطان تاسیس شد.


از آن زمان تا کنون این سازمان با تمرکز بر جنبه‌های گوناگون پیشگیری و کنترل سرطان با همکاری ۱۱۷۶ عضو از ۱۷۲ کشور فعالیت می‌کند که حضور نمایندگان سازمان‌های تأثیرگذار در سطوح بین‌المللی در نشست اخیر نشان از جایگاه والای این سازمان در حوزه کنترل سرطان است.

تعداد بازدید : 551

ثبت نظر

ارسال