Fa En شنبه 1 اردیبهشت 1403 ساعت 2 و 42 دقیقه

استند تسلیت، گزینه ای مناسب برای کمک به خیریه ها

استند تسلیت، گزینه ای مناسب برای کمک به خیریه ها

. می توان با نوشتن یک متن مناسب روی استند و انتخاب یک طرح مناسب به عزیران بازمانده تسلیت گفت. برای کسانی که به خرید تاج گل علاقه ای ندارند، استند تسلیت گزینه بسیار مناسبی است.

دوشنبه 13 خرداد 1398 ساعت 15:10

استند تسلیت، گزینه ای مناسب برای کمک به خیریه ها 

 

استند سازه ای است که اساساً برای تبلیغات از آن استفاده می شود. دلیل اصلی آن هم این است که به طور گسترده در معرض دید مخاطبان قرار می گیرد. استندها برای تسلیت گفتن نیز به کار می روند. می توان با نوشتن یک متن مناسب روی استند و انتخاب یک طرح مناسب به عزیران بازمانده تسلیت گفت. برای کسانی که به خرید تاج گل علاقه ای ندارند، استند تسلیت گزینه بسیار مناسبی است.

 

استند تسلیت

 

استند تسلیت گزینه مناسب برای یک عرض تسلیت رسمی است. اگر دوست ندارید گل طبیعی سفارش دهید که در عرض چند ساعت پژمرده می شود و ظاهر گل های مصنوعی را توجه را جلب نمی کند، می توانید استند با یک ظاهر و متن مناسب سفارش دهید.

استندها در طرح های مختلف وجود دارند و ظاهر آنها برای برگزاری مراسم سوگواری طراحی می شود. ارسال استند تسلیت به طور رایگان است و به این ترتیب در هزینه حمل و نقل صرفه جویی می شود. تمام پرداختی شما بابت استند صرف امور خیریه می شود. به این ترتیب شما علاوه بر این که به بهترین وجه به عزیزان خود تسلیت می گویید، در یک کار خیر هم شرکت می کنید.

یکی از مهم ترین مسئله در استندها کیفیت چاپ آن ها است که از این بابت جای نگرانی وجود ندارد. استندها به طور اختصاصی برای شما چاپ می شوند و روی پایه مخصوص قرار می گیرند. با سفارش استند تسلیت در زمان شروع مجلس ختم در محل نصب می شود و لازم نیست نگران رسیدن استند به موقع باشید. حتی در ساعت های غیر اداری و روزهای تعطیل نیز می توانید استند تسلیت سفارش دهید و آن را سر ساعت معین تحویل بگیرید.

 

ویژگی های استند تسلیت

 

  • نصب استند تسلیت آسان است.
  • حمل و نقل آن به سادگی انجام می شود.
  • برای فضاهای داخلی و خارجی مناسب است.
  • سبک و به سادگی قابل جا به جایی کردن است.
  • به سرعت آماده می شود.
  • از تاج گل رسمی تر است.

 

مزایای سفارش استند تسلیت

 

  • مهم ترین مزیتی که سفارش استند تسلیت دارد، کمک به مؤسسه های خیریه است. با کمک های مالی و نقدی شما است که مؤسسه های خیریه می توانند به اهداف خیرخواهانه خود دست یابند.
  • با استند تسلیت می توان آگاهانه مؤسسه های خیریه را به دیگران معرفی کرد.
  • با این کار به سادگی یک کار فرهنگی که گسترش فرهنگ نیکوکاری است را انجام می دهید.
  • یکی از مهم ترین مزیت های این کار دوری از تجمل گرایی است.
  • با سفارش استند تسلیت می توانید به جای تهیه گل طبیعی از اسرف جلوگیری کنید.

 

با اجاره تاج گل و استند تسلیت آغازگر حلقه مهربانی باشید

 

اگر می‌خواهید در اندک زمان ممکن و با کمترین قیمت یک تاج گل یا استند تسلیت مناسب و باکیفیت برای نهایت احترام و عرض تسلیت خود تقدیم بازماندگان کنید تا در آن شرایط سخت تسلی‌بخش آن‌ها باشید، ما به شما موسسه خیریه را پیشنهاد می‌کنیم که با چند سال حضور پررنگ خود در کنار بیماران مبتلا به سرطان برای نجات جان آن‌ها از هیچ چیزی دریغ نمی‌کنند. موسسه خیریه محمدحسین رضوی تاج گل و استند تسلیت را به‌دلخواه شما تحویلتان می‌دهد و حتی آن‌ها را کاملاً رایگان به دست شما می‌رساند.

بیایید با سفارش آنلاین از موسسه خیریه محمدحسین رضوی برای اجاره تاج گل و استند تسلیت، این حلقه مهربانی را بزرگ‌تر کنیم و به دیگران نیز بیاموزیم تا به‌جای استفاده از گل‌های طبیعی در تاج گل که فقط برای چند ساعت برجسته و زیبا می‌ماند، به‌جای آن از تاج گل مصنوعی اجاره‌ای با نهایت احترام به بازماندگان استفاده کنید.

در هر ساعتی که بخواهید تاج گل و استند تسلیت را تقدیم حضورتان می‌کنیم. بیایید شما شروع‌کننده این کار زیبا در میان اقوام باشید.

استند تسلیت رول آپ201

استند تسلیت رول آپ301

استند تسلیت رول آپ 01

 

اجاره تاج گل خیریه و استند تسلیت خیریه قدمی برای بهبودی حال بیماران سرطانی

موسسه خیریه محمدحسین رضوی با سال‌ها سعی و تلاش فراوان در راستای کمک به درمان بیماران سرطانی تلاش کرده است تا هزینه درمان این بیماران را تأمین نماید. شما هم می‌توانید به‌ نوبه خود قسمتی از این هزینه را تقبل کنید. موسسه خیریه محمدحسین رضوی در اقدامی جالب، دست به تهیه تاج گل و استند تسلیت در ابعاد و شکل‌های فراوان زده است. در تمام مراسم‌های عزاداری اصولاً رسم بر این است که برای عرض تسلیت و شریک شدن در گوشه‌ای از غم صاحبان مجلس گل و بنرهایی با متون عرض تسلیت هدیه داده می‌شود.

 

اقداماتی که موسسه خیریه برای مراسم انجام می دهد

 

موسسه خیریه تاج گل‌های مصنوعی و استند تسلیت به تعداد فراوان تأمین کرده تا شما با سفارش اجاره تاج گل و استند تسلیت از این موسسه، علاوه بر اینکه خود را در غم خانواده آن مرحوم شریک دانسته‌اید، بلکه با هزینه اجاره این تاج گل و یا بنرهای تسلیت کمک ناچیزی به موسسه خیریه برای تهیه نیازهای بیماران سرطانی کرده‌اید.

تاج گل خیریه و استند تسلیت خیریه از مؤسسه خیریه محمدحسین رضوی رایگان به آدرسی که شما می‌دهید برایتان حمل و ارسال می‌شود. اگر شما شرایط رفتن به آن مراسم برایتان محیا نبود به‌ صورت آنلاین می‌توانید با موسسه برای فرستادن تاج گل یا استند تسلیت هماهنگی لازم را انجام دهید.

تعداد بازدید : 3137

ثبت نظر

ارسال