Fa En شنبه 1 اردیبهشت 1403 ساعت 14 و 57 دقیقه

حضور فرزندان موسسه در نمایشگاه الکامپ

نمایشگاه الکامپ

آشنایی جوانان مبتلا به سرطان با کسب و کار و استارت آپ های مختلف

شنبه 29 تیر 1398 ساعت 15:48

روز پنجشنبه 27 تیرماه 1398 فرزندان عزیز موسسه، به دعوت استاد گرامی کسب و کار خود جناب آقای دکتر محمودی در نمایشگاه الکامپ حضور یافتند تا با استارت آپ ها و کسب و کار های مختلف آشنا شوند.

 

 

این جوانان علارغم بیماری ، عوارض داروها و گرمای بسیار زیاد هوا برای اینکه بتوانند در جهت کارآفرینی و کمک به هزینه های دارویی خود گام بردارند با شور و اشتیاق در این نمایشگاه شرکت کردند.

این عزیزان بعد از بازدید از غرفه های مختلف از جمله دیجی کالا، اسنپ، موتن رو و ... خدمت استاد گرامی خود در غرفه عظیم کالا رسیدند تا با استارت آپ هایی که در این غرفه معرفی می شدند از جمله چارچرخ، رزانا فود و ... آشنا شوند و از نحوه ی راه اندازی و سرمایه گذاری آن ها اطلاعاتی کسب کنند.

 

 

فرزندان موسسه پس از گپ و گفتی با استاد خویش و گوش سپردن به صحبت های ایشان در خصوص نقش عزت نفس و تلاش و پیگیری درجهت ایجاد کسب و کار انرژی دوچندانی کسب نمودند.

فائزه جوان مبتلا به سرطان لنفوم هوچکین با عشق و علاقه به دنبال عملی کردن ایده های کسب و کار خود با استارت آپ های این غرفه به گفتگو پرداخت.

 

 

در پایان از شرکت محترم عظیم کالا ، استاد گرامی جناب آقای دکتر محمودی و تیم این شرکت نهایت تشکر را داریم که با حمایت های خود از این جوانان آن ها را در راستای اشتغال زایی یاری رسانند.

 

سفارش آنلاین استند تسلیت خیریه و تاج گل تسلیت خیریه

هزینه سنگین بیماران سرطانی باعث شده تا مؤسسه خیریه محمدحسین رضوی موجباتی را فراهم کند تا از این طریق بتواند قسمت ناچیزی از این هزینه‌های گزاف را برای درمان بیماران به دست آورد.

 در مجالس عزاداری و ختم خرید یک استند تسلیت و یا تاج گل شکل رسمی‌تری دارد احساس مهم بودن عزیزانتان را نمایان می‌کند.

هزینه بالا تاج گل، پژمردگی زود هنگام گل‌ها و صرف وقت بسیار برای خرید یک استند تسلیت تقریباً چند ساعتی از وقت شما را از آن خود می‌کند. موسسه خیریه محمدحسین رضوی با راه‌حلی آسان، یک تاج گل و یا استند تسلیت برای درخواست‌کنندگان می‌فرستد.

کیفیت تاج گل و بنر برای متقاضی تضمین‌شده است. با سفارش اینترنتی و ثبت مقصد خود، کارکنان موسسه بنا به درخواست شما استند تسلیت خیریه و یا تاج گل مصنوعی خیریه به مکان مورد نظرتان، نیم ساعت قبل از شروع مراسم فرستاده و تحویل شما می‌دهند. حمل‌ونقل رایگان و اجاره گل و استندها برای درمان بیماران لحاظ می‌شود. با کمک به خیریه سرطان (بیماران سرطانی) به دیگران نشان می‌دهید که به ‌دور از هر تجمل‌گرایی و اسرافی می‌توان احساس همدردی را شامل حال خانواده عزادار کرد.

 

 

تعداد بازدید : 1874

نظرات

لیلا نورللهی

2 سال و 6 ماه و 9 روز پیش

من خیلی دوستدارم به شماکمک کنم

ثبت نظر

ارسال