Fa En جمعه 10 فروردین 1403 ساعت 2 و 45 دقیقه

درمان سرطان با ژل رویال

درمان سرطان با ژل رویال | ژل رویال چیست؟ | تاثیر ژل رویال بر سلول های سرطانی

درمان سرطان با ژل رویال | درمان سرطان | ژل رویال | تاثیر ژل رویال بر سرطان ژل رویال باعث کاهش علائم بیماری و یا درمان قطعی برخی بیماری‌ها می گردد ولی نکته واقع گرایانه این است که نمی شود گفت که این ماده شفابخش باعث درمان هر نوع بیماری می شود.

یکشنبه 18 خرداد 1399 ساعت 22:47

سرطان چیست و چگونه انواع سرطان ها با ژل رویال درمان می شود و همچنین طریقه مصرف این ژل چگونه است؟ مادر این مقاله می خواهیم این موضوعات را بررسی کنیم با ما همراه باشید

 

سرطان چیست؟

 

سلولهای بدن عمر مشخصی دارند  و در زمانهای مشخص به مرگ دچار  می شوند که این فرایند را آپوپتوز می نامند. هر سلول دارای برنامه مشخص برای مردن است تا از این طریق بدن بتواند سلولهای جدید را جایگزین سلولهای قدیمی کند ولی متاسفانه در سرطان روند آپوپتوز دچار اختلال شده و سلولها همچنان به تقسیم شدن خود به شکل بی وقفه ادامه می دهند.

 

سرطان بیماری می باشد که امروزه افراد زیادی با آن درگیر می شوند. در زمینه درمان سرطان و مواد غذایی تاثیر گذار بر درمان سرطان با استفاده از ژل رویال و بهبود کیفیت زندگی بیماران سرطانی با ژل رویال تحقیقات بسیاری انجام شده است.راههای بسیار زیادی برای درمان سرطان وجود دارد مانند پرتو درمانی، سلولهای بنیادی و هورمون ترابی و ..‌ و این درمانها علاوه بر این که به بهبودی بیماری شخص کمک می کند دارای عوارضی نیز می باشند.

 

  • عوامل بروز سرطان
  • حرک کافی نداشت
  • تغذیه نامناسب
  • مصرف دخانیات
  • الکل
  • چاقی

 

مواردی که از آنها نام بردیم جزء عوامل قابل کنترل در بروز سرطان می باشند؛ با این حال عوامل غیر قابل پیشگیری دیگری مثل افزایش سن و پیری نیز در بروز سرطان نقش مهمی ایفا میکند.

 

راه های درمان سرطان

 

روش سلول های بنیادی

 

عمدتاً  پیوند سلولهای بنیادی در افرادی با سرطان های مرتبط به خون مانند لوکمی یا لنفوما مفید واقع می شود. 

 

درمان با جراحی

 

جراحی میتواند قسمتی از برنامه ی درمانی باشد که در افراد دارای تومورهای سرطانی مورد استفاده قرار می گیرد. در این شیوه جراح بافت های سرطانی را از بدن خارج می کند. 

 

درمان با استفاده از شیمی درمانی

 

در شیمی درمانی از داروهایی استفاده می شود که ، سلول هایی که با سرعت تکثیر می شوند را مورد حمله قرار داده و آن ها را از بین می برند؛ البته عوارض داروهای شیمی درمانی نیز می تواند چشمگیر باشد. 

 

تاثیر ژل رویال بر سلول های سرطانی

 

درمان با هورمون تراپی

 

در این روش داروهایی برای فرد تجویز می شود که عملکرد هورمون ها در بدن دچار تغییر می کند. از هورمون تراپی در سرطان هایی مثل سرطان پروستات و سرطان سینه استفاده می شود.

 

درمان با  ایمونوتراپی

 

در روش ایمونوتراپی، داروهایی تجویزمی شود که  سیستم ایمنی بدن را تقویت میکند  و به مبارزه با سلول های سرطانی می پردازد.

 

درمان با روش پرتو درمانی

 

در روش پرتو درمانی از دوز بالای پرتوها برای حمله به سلول های سرطانی استفاده می شود. پزشکان قبل از انجام جراحی، پرتو درمانی را برای کاهش علائم سرطان توصیه می کنند.

 

پزشکان دربیشتر  موارد بیش از یک نوع درمان را  با هدف تاثیر بیشتر، برای بیمار توصیه می نمایند.

 

درمان با ژل رویال:

 

ژل رویال، ماده ای شگفت انگیز است که با تخریب رادیکال های آزاد، سبب می شود میزان پراکسیداسیون چربی های خون کاهش یابد. ژل رویال، همچنین سبب افزایش میزان آنتی اکسیدان ها نیز میشود. بنابراین نامیدن آن به عنوان "گنج طبیعت" دور از ذهن نیست.ژل رویال با هم افزایی اجزای خود تاثیرات آنتی اکسیدانی قدرتمندی دارد و از سلولهای بدن در مقابل رادیکال های آزاد حفاظت می کند، ژل رویال دارای اثر آنتی اکسیدانی و ضد سرطانی است و روی رده های مختلفی از سلولهای سرطانی تا کنون آزمایش شده است که در اکثر موارد اثر مهارکنندگی به همراه داشته است.

 

خواص ژل رویال:

 

 ژل رویال با ممانعت از خون رسانی به تومورهای پدید آمده دارای خاصیت ضد سرطانی می باشد و همچنین وجود خواص استروژنی در اسید های چرب  این ژل می تواند تاثیر موثری در بهبود سرطان سینه و سرطان گردن رحم داشته باشد.ترکیبی از ژل رویال اثرات خارق العاده ای  در پیشگیری و درمان سرطان از خود نشان داد. این ترکیب از واسکو لاریزاسیون در تومورها جلوگیری کرد و بدین ترتیب مانع تکثیر و رشد آنها شد.

 

ژل رویال تازه اکثرا در موارد ابتلا به سرطان پروستات تجویز می شود، زیرا به غیر از داشتن اثر ضد توموری دارای خاصیت تنظیم هورمون نیز هست که برای این نوع سرطان بسیار حائز اهمیت است. همچنین ژل رویال برای درمان سرطان بسیار توصیه می شود.بعضی پژوهش ها نیز حاکی از اثرات مثبت ژل رویال در بهبود سرطان خون می باشند. آزمایش های بالینی نشانگر آن هستند که ژل رویال در کاهش اثرات منفی سیس پلاتین (داروی شیمی درمانی) بر کلیه ها و کبد نقش دارند. در صورت مصرف ژل رویال، برخی عوارض ناشی از شیمی درمانی بر پوست بهبود میابند.

 

درمان با ژل رویال

 

تاثیرات ژل رویال بر استرس اکسیداتیو و آسیب سلولی مورد تحقیق واقع شد. در این مطالعه موش خرمای زال را در معرض مقادیری از اشعه ی گاما قرار دادند. ژل رویال از طریق تغذیه و واردکردن مایعات غذایی از راه لوله به معده به گروهی از موش ها خورانده شد. در گروهی از موش ها که با ژل رویال تغذیه شده بودند، غلظت مواد واکنش پذیر کاهش جدی داشت.

 

همینطور غلظت نیتریک اکسید نیز بهبود قابل ملاحظه ای داشت. بررسی میکروسکوپیک عضلات قلب این گروه، بهبود بیشتری را نمایان می کرد. ساختار مویرگ ها و وریدهای موش های این گروه نیز با بهبود بیشتری همراه بود. نتیجه اینکه بهبود بیوشیمیایی، هماتولوژیک و بافت شناختی در گروه تغذیه شده با ژل رویال، نشان می دهد که این ماده دارای ظرفیت آنتی اکسیدانی است.

 

تحقیقات انجام شده در سال 2011 نیز بیانگر اثرات مفید ژل رویال بر تخفیف عوارض داروی سیس پلاتین (داروی شیمی درمانی) بودند؛ در گروهی که سیس پلاتین (داروی شیمی درمانی) را به تنهایی دریافت کردند نشانه های واضح نارسایی کلیه بروز کرد. در گروهی که ژل رویال را همراه با سیس پلاتین مصرف کردند، در پارامترهای استرس اکسیداتیو و پارامترهای بیوشیمیایی بهبود مشاهده شد، تجویز پیش از موعد ژل رویال نیز دارای تاثیرات بسیار موثرتری بود.

 

دریافت ژل رویال موجب افزایش فعالیت آنتی اکسیدانی می گردد؛ به علاوه ژل رویال سطح املاح نادر و املاح اصلی سرم را نیز افزایش می دهد. بنابراین به نظر می رسد که این ژل می تواند به عنوان یک مکمل غنی از املاح ضروری مورد مصرف قرار گیرد.

 

ژل رویال بر تکثیر سلولهای سرطان سینه چه تاثیری دارد :

 

آیا چیزی درباره درمان سرطان سینه با ژل رویال می دانید ؟ ژل رویال یک مکمل طبیعی است که از ابتلا به سرطان سینه جلوگیری کرده و اگر فردی به این نوع سرطان مبتلا شده باشد به کاهش اندازه تومور بد خیم کمک می کند.در سپتامبر سال ۲۰۱۷ تحقیقاتی با عنوان  توسط شوانگ ژانگ و همکارانش از کشور چین بر روی موش ها انجام شد که تاثیرات ژل رویال بر تعدادی از موشهایی که از 1T۴ رنج می بردند را بررسی کرده و اثر بخشی مکمل های ژل رویال در رژیم غذایی ثابت کرده است. ژل رویال ماده مخصوص بانوان می باشد، این ماده مایعی سفت و شیری رنگ است که به وسیله ی غدد آرواره ای و هیپوفارنژال زنبورهای کارگر جوان ترشح شده است.

 

ژل رویال چیست؟

 

 یک فرایند طبیعی می باشد که به طور گسترده در سبد غذایی روزانه افراد در بسیاری از کشورها مصرف می شود . این ماده دارای خواص دارویی از جمله خواص آنتی اکسیدانی، ضدالتهابی و آنتی بیوتیکی است.ژل رویال عسل که با نام ژل سلطنتی ، ژل ملکه زنبور عسل در میان مردم شناخته شده است یک ماده شیری رنگ است که یک ماده بسیار قوی و محدود با قیمتی بالا می باشد و همچنین یک ماده بسیار پر انرژی و جزء مواد گرم بوده که دارای خواص درمانی و خواص بسیار زیادی است و برای برطرف کردن بسیاری از بیماری ها در طب سنتی ایرانی استفاده می گردد.

 

 ژل رویال یک ماده واقعا معجزه آسا است که علاوه بر بالا بردن قدرت ملکه زنبورها در انسان نیز قدرت و توانایی جسمی را بسیار زیاد می کند این ژل حاوی ۶۰ الی ۷۰ درصد آب( ترشح غدد زنبور عسل) ، ۱۰ تا ۱۶ درصد قند، ۳ تا ۶ درصد چربی و ۲ الی ۳ درصد ویتامین ، املاح و اسید های آمینه است این ماده به منظور رشد و نمو ملکه تولید می گردد.

 

خواص ژل رویال در درمان سرطان

 

ژل رویال این ماده ی شفا بخش دارای خواص هایی است که میخواهیم در این قسمت چند نمونه از خاصیت های این ژل را بیان کنیم .

 

تقویت سیستم ایمنی :

 

مصرف ژل رویال می تواند به مبارزه ی هرچه بهتر گلبول های سفید با باکتری ها کمک کند و درنتیجه باعث تقویت سیستم ایمنی شود.

 

خواص ژل رویال در درمان سرطان

 

بهبود عملکرد مغذی :

 

ژل رویال با آنتی اکسیدان هایی که دارد از اسیدهای چرب بافت مغز در مقابل رادیکال های آزاد محافظت می کند و این امر در بهبود بیماری آلزایمر نیز تاثیر بسزایی دارد.

 

بهبود دیابت با ژل رویال :

 

ژل رویال می تواند با کنترل سطح قند خون بدن افراد به درمان بیماری دیابت کمک شایانی بکند. همچنین در بهبود بیماری های دیگری  مانند گوارش ، زخم و ناباروری مردان و سرطان نیز تاثیر به سزایی دارد.

 

طریقه مصرف ژل رویال برای درمان سرطان سینه :

 

پزشک سنتی تنها بر اساس تجربه و بدون نیاز به این تحقیقات ۱ تا ۳ دوره درمانی را در طول سال پیشنهاد می کند که در مجموع تا ۶۰ روز مصرف ۱ گرم ژل رویال تازه در روز ادامه یابد. در طی این دوره به منظور ایجاد زمینه ای مساعد جهت فعالیت ضد توموری این ماده با یک رژیم گیاهخواری به کار برود.

 

راه های درمان سرطان خون به وسیله ژل رویال :

 

سرطان خون نیز مانند سایر سرطان های امروزه بسیار از مردم را درگیر کرده است با وجود راهکارهای متعدد برای درمان این بیماری ولی اغلب این درمان ها خود نیز دارای عوارض متعددی هستند، بیماری سرطان حاد خون از جمله بیماری های خطرناک با درصد مرگ و میر بالا می باشد.سرطان خون حاد یکی از این سرطان هایی است که در صورت عدم شناسایی به هنگام بیمار را به سرعت از پای در می آورد. سرطان های خون یا لوسمی به عنوان یکی از زیر گروهای سرطان حدود ۹ درصد کل سرطان ها را شامل می شود و پنجمین سرطان شایع در جهان است.

 

سلولهای لوسمی بر گلبول های قرمز خون و پلاکت های خونی اثر می گذارند این بیماری فقط مختص کودکان نیست، بر اساس گذارش آمار سازمان درمان سرطان خون ایالات متحده آمریکا در سنین بین ۴۰ تا ۷۰ سال نیز میزان بروز بالایی دارد.محققان امروزه با تمرکز بر فرایند درمانی بدون عارضه بر استفاده از روش های گیاهی و طبیعی در حل این مشکلات تحقیقاتی را انجام می دهند. یکی از این محصولا ت ژل رویال  می باشد که دارای خواص بی نظیر درمانی نیز هست.

 

تیمی از متخصصان سه دانشگاه کانادایی معتبر مطلبی با عنوان فعالیت ۱۰- هیدروکسی دکانوئیک اسید موجود در ژل رویال بر تومورهای مزمن لوکمی منتشر کردند در اینجا نکات مهمی بر نقل از این گروه ذکر می کنیم:به عنوان قسمتی از مطالعات و بررسی های بلند مدت خود درمورد فعالیت بیولوژیکی و شیمیایی ژل رویال ما اخیرا به بررسی خواص احتمالی ضد توموری ژل رویال پرداخته ایم . ما در نتایج بررسی خود گزارش کرده ایم که ترکیب ژل رویال با سلولهای تومور قبل از تلقیح کاملشان منجر به سرکوب رشد لوکمی موشی قابل پیوند شده و مانع از تشکیل تومورهای بدخیم در موش می شود.

 

مطالعات گسترده در مورد ژل رویال نیز فعالیت ضد توموری موجود در اسید چرب مهم ژل رویال را به عنوان ۱۰- هیدروکسید کانوئیک اسید اثبات کرده است.

 

ژل رویال به عنوان یک‌ پشتیبان و نسخه بک آپ برای درمان سرطان :

 

با وجود ارائه نتایج تحقیقات و مطالعات انجام شده در مورد تاثیرات ژل رویال بر روی بهبود سرطان هنوز هم نیاز به تحقیقات بیشتر است البته همچنان پزشکان متخصص فقط آن را به عنوان نوعی درمان پشتیبان پیشنهاد می کنند.پس اگر به این فکر هستید ژل رویال برای بهبود سرطان و ازبین رفتن سلولهای سرطانی استفاده کنید، راهکارهای پزشکان را نادیده نگیرید و حتما در کنار مسیری  که پزشکان برای درمان شما پیشنهاد میکنند از این ماده فوق العاده پر خاصیت نیز استفاده کنید .

 

نحوه نگهداری و مدت زمان حفظ کیفیت ژل رویال :

 

نحوه نگهداری و مدت زمان حفظ کیفیت ژل رویال :

 

طریقه مصرف ژل رویال برای درمان سرطان و مدت اعتبار و کیفت آن بدین صورت است  :

  • سه تا پنج روز درون کندو
  • تا چند دقیقه بیرون از کندو و در دمای  تا ۲۵ درجه سانتیگراد
  • ۶ ماه در صورت نگهداری در یخچال در دمای ۳ تا ۵ درجه سانتیگراد
  • ۲ سال در صورت نگهداری درون فریزر در دمای کمتر از ۱۸- درجه سانتیگراد

 

 مقدار مصرف ژل رویال چقدر است؟

 

در ابتدا روزانه ۱ تا ۵ گرم به صورت یک دوره ۳۰ تا ۹۰ روزه و سپس ۱۰ تا ۳۰ روز توقف مصرف است. به علاوه افراد مختلف بر اساس وزن و بدن و شرایط فیزیکی دوز مصرف ژل رویال در آنها متفاوت می باشد و برای هر فرد به صورت منحصر به فرد تنظیم می شود.

 

سخن آخر :

 

ژل رویال از آن دسته مواد مغذی شیری رنگی می باشد که از آن برای موارد مختلفی مانند درمان سرطان سینه، سرطان خون، سرطان معده و...استفاده می شود،  پزشکان ژل رویال را به عنوان یک مکمل در نظر گرفته اند و اگر بخواهیم مصرف ژل رویال به درمان هرچه بهتر ما کمک کند  و از آن برای بهبود سرطان کمک بگیریم بهتر است همراه با توصیه ها و برنامه ی پزشکی باشد.

تعداد بازدید : 27754

نظرات

محسنرفیع زاده

2 سال و 9 ماه و 29 روز پیش

خوزستان، باغملک،

اقتصاد آفرین

2 سال و 7 ماه و 11 روز پیش

با سلام بسیار عالی

ثبت نظر

ارسال